Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare hala compresoare, cladire corp comanda, retele de apa si hidranti, retele de canalizare, drumuri de acces, platforme si amenajari rigole la STC Sinca, jud. Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 349373
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 349373/26.06.2013
Denumire contract: Reabilitare hala compresoare, cladire corp comanda, retele de apa si hidranti, retele de canalizare, drumuri de acces, platforme si amenajari rigole la STC Sinca, jud. Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803201, fax: +40 269844832, persoana de contact: Andi Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803201, fax: +40 269844832, persoana de contact: Andi Ion
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare hala compresoare, cladire corp comanda, retele de apa si hidranti, retele de canalizare, drumuri de acces, platforme si amenajari rigole la STC Sinca, jud. Brasov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare hala compresoare, cladire corp comanda, retele de apa si hidranti, retele de canalizare, drumuri de acces, platforme si amenajari rigole la STC Sinca, jud. BrasovValoarea estimata totala de2.503.400lei se compune din : - 2.386.000 lei investitia de baza;
- 117.400 lei cheltuielile diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 503, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-cuantum: G =47720 lei;
-pentru echivalenta in euro se va utiliza cursul BNR leu/euro valabil cu 7 zile anterior date limita de depunere a ofertelor-mod de constituire: OP (virament bancar) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancaraFormular 11 (original) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-valabilitate: 70 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 6283, 39lei ;
Garantie de buna executie
-cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- de regula prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata, daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -eligibilitatea neancadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta, Formular 12A, -situatia personala neancadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta, Formular 12B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta , Formular 12D-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (declaratie pe proprie raspundere cu privire la neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA Medias sunt VADUVA ION PETRUDirector General, LATA ILIE Director General Adj., STEFANESCU IOAN Director Departament, TATARU ION Director Departament , IDU OLGA Director Directie, PETRARIU IOAN Sef Serviciu, MARINESCU MARIA LUCIA Sef Serviciu, BACIU ELENA MARIOARA Consilier Juridic, GOAGEMIHAI Consilier Juridic, SUCIU NICOLAE ConsilierJuridic, BOARIU TUDOR GABRIEL Director Directie, PINZAR ADELA Sef Serviciu, FILIPAS LAURA Sef Birou, HADAMBAS OVIDIU GHEORGHE Economist, ION ANDI MARIAN Inginer, TATOMIR MIHAELA Inginer, HENTEA MIHAELA LUMINITA Economist, SZABO ALEXANDRAConsilier Juridic, SIMESCU VIORICA Tehnician, COMSA ADRIAN, Director Directie, DEAC SORIN GABRIEL Sef Birou, VELICIU DAN inginer), Formular 12E - Persoane juridice/ fizice romane (Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare / altele echivalente ; (Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC); - documentele in original/copie legalizata se prezintanumai de ofertant clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii;
- Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional); (Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC);
- In baza Legii cu nr. 333/2003 , sectiunea 2, art.34, pct.1 se solicita: Licenta de proiectare, instalare si intretinere sisteme de securitate eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane, conform H.G. nr. 301/2012, pentru: -Sistem de detectie si avertizare antiefractie-Sistem de supraveghere video-Sistem de control acces si pontaj- Autorizatii emise de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila, conform OMAI 87/2010siOMAI nr.163/2007, pentru: -Proiectarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu.Instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;
-Proiectarea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor;
-Instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, cu exceptia celor care contin anumite gaze fluorurate cu efect de sera .-Autorizatii emise de INSEMEX ? pentru personalul cu responsabilitati privind echipamentele tehnice si instalatiile din spatii cu pericol de atmosfere explozive, cu respectarea Ordinului cu nr.392 si a Normativului din 2 mai 2007 privind prevenirea exploziilor pentru proiectarea, montarea, punerea in functiune, utilizarea, repararea si intretinerea instalatiilor tehnice care functioneaza in atmosphere potential explozive, indicativ NEx 01-06.-Atestat tip B - pentru instalatii electrice de 0, 4Kv- emisa de ANRE pentru operator economic (autorizatia va fi insotit cu lista personalului pe baza caruia s-a obtinut aceasta, completata la zi) .conform Ordin ANRE 24/2007.- Atestat ANRE de tip A1 pentru incercari de echipamente si instalatii electrice de joasa tensiune, conform Ordinului ANRE51/2011
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Scrisoarea de bonitate care sa cuprinda cel pu?in informatii de interes general : situatia conturilor, forma de organizare, obiectul de activitate, situatia creditelor daca este cazul cat si date referitoare la performantele financiare, -declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimi 3 ani, se va prezenta cifra de afaceri de minim 2.386.000 lei; (Cifra de afaceri a posibililor ofertanti, a fost solicitata cel putinegala cu valoarea estimata a contractului).-pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR.- Scrisoarea de bonitate care sa cuprinda cel pu?in informatii de interes general : situatia conturilor, forma de organizare, obiectul de activitate, situatia creditelor daca este cazul cat si date referitoare la performantele financiare- In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economica-financiara a ofertantului poate fi sus?inuta ? in vederea indeplinirii contractului ? ?i de alta persoana . In cazul in care ofertantul i?i demonstreaza situa?ia economica-financiara invocand ?i sus?inerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm.Persoana care asigura sus?inerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situa?ia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si 181 lit a c^1 si d) si art.69^1 din OUG 34/2006 modificata, -ULTIMUL bilant contabilvizat de organele in drept, sau orice alte documente/ certificari din care rezulta indeplinirea cerinteiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Conditii de mediu (Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere cu informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, conform art.188 alin.3 lit e din OUG 34/2006 modificata), - Informatii privind subcontractantii, - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, ,- Se solicita prezentarea unei liste cu personalul implicat in executia lucrarii, . Pentru personalul implicat in executia lucrarii se va prezenta copie dupa contract de munca permanent /colaborare. Se accepta si angajament de participare conform art 188 alin 3 lit b din OUG nr.34/2006. In conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, capacitatea tehnica si sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana .In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica /profesionala, invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament ferm. Persoana care asigura sus?inerea tehnica nu trebuie sa se afle in sit. art. 180 ?i 181 lit.a c^1 ?i d si art.69^1 din OUG 34/2006 modificata.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala, - Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii Se solicita prezentarea listei de utilaje aflate in dotare proprie /inchiriere sau orice alta forma de detinere .Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala, -o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, - Experienta similara minima solicitata cel putin egala cu½ din valoarea estimata, ofertantul va face dovada ca a executat lucrari in valoare de minim 1.193.000lei. (se va prezenta cel putin un contract/parti relevante contract/proces verbal receptie/alte documente doveditoare prin care sa se confirme executarea de lucrari similare in valoare de cel putin 1.193.000lei, -pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR certificat de implementare al sistemului management de mediu conform ISO14001/2005 sau echivalent, certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conformISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2013 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer