Achizitie publica - REABILITARE IMOBIL P BL.1 Comuna Podari, judetul Dolj
Detaliu pentru invitatia numarul 329968
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329968/21.06.2012
Denumire contract: REABILITARE IMOBIL P BL.1 Comuna Podari, judetul Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PODARI (PRIMARIA PODARI)Cod fiscal: 4553399, Adresa: COMUNA PODARI, Podari, Telefon: 0251339155, Fax: 0251339155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PODARI, Podari, str, Dunarii, nr.67, Romania, cod postal: 207465, telefon: +40 251339155, fax: +40 251339155, persoana de contact: CONSTANTIN GHEORGHITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA PODARI, Podari, str, Dunarii, nr.67, Romania, cod postal: 207465, telefon: +40 251339155, fax: +40 251339155, persoana de contact: CONSTANTIN GHEORGHITA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE IMOBIL P BL.1 Comuna Podari, judetul Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului este proiectarea si executarea lucrarilor de reabilitare la parterul blocului 1 din com. Podari, sat Podari, str Dispensarului nr.1, respectiv: a) Curatenie si igienizareb) Reparatii ale elementelor de constructii si finisaj: Reparatii tencuieliInlocuirea tamplariei interioare si exterioareFinisaje interioare si exterioareHidroizolatii socluc) Recompartimentarea spatiilor interioare si optimizarea fluxurilor functionale.Se creaza goluri noi in zidarie in vederea extinderii spatiilor cupland cate doua incaperile existente, pastrand cate un singur acces infiecare siinchizand pe cel de al doilea cu gipscarton.Se creaza accesul independent din exterior in spatiile propuse pentru amenajared) Retehnologizarea instalatiilor: Modernizarea instalatiilor de alimentare cu apa si a dotarilor sanitare.Inlocuirea retelei de canalizare interioareRefacerea instalatiilor electrice, iluminat si prizeDesfiintarea sobelor existente si inlocuirea acestora cusistem de incalzire cu centrala termicae)Lucrari exterioare aferente constructiei: Pardoseli din pavele de beton simplu la trotuare si aleiInlocuirea retelei de canalizare exterioare si construirea de camine de vizitare
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 183, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.835, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care sa prezinte in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Suma retinuta in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC este conform OUG nr.34/2006, art.278 indice 1.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractuluiGarantia de buna executie se constituie conform art.89 alin.(2) din HG 925/2006, sau prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 1In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceste formulare.Cerinta nr. 2Declaratii privind privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 2C -Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceste formulare.Conform art.46 modificat prin Legea nr.279/2011, ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a)sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca sub contractant in cadrul altei oferte;c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul altei oferte;Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Cerinta nr. 4Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv: ? certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor PubliceDin aceste certificate fiscale trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, la data termenului legal al scadentei de plata dinaintea datei de depunere a ofertei. Prin termen legal al scadentei de plata se intelege data de 25 a fiecarei luni.Aceste certificate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente pot fi prezentate in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Observatii: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletareaFormular 2ACerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Formularul 2BPrecizam persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: Gheorghita Constantin ? PrimarProdileanu Petre ? ViceprimarCatanescu Mioara ? SecretarRosca Catalina Cornel ? ConsilierVrajitoru Ionel ? ConsilierTudorascu Valerin ? ConsilierPrejbeanu Ion ? ConsilierDobrica Petrisor ? ConsilierSimion Ilie - ConsilierBalasoiu Mina- Contabil Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, care sunt membrii consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii ori asociatii, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelorNota: Pentru a fi valabile, documentelepot fi prezentate in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, dupa caz.Certificate inregistrare persoane juridice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizatain limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantii vor prezenta un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs. In cazul unei asocieri, liderul asociatiei este obligat sa prezinte acest certificat.Nota : Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta certificatul de rezidenta fiscala valabil pentru anul calendaristic in curs.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschideriiofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competente, pentru anii 2009, 2010, 2011, in copie certificata conform cu originalulCerinta minima de calificare: Bilanturile pe ultimii 3 ani depuse de ofertant, Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat360.000, 00 lei;Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 aniSe solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servici executate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, Informatii privind experienta similara serviciiLista serviciilor similare executate in ultimii 3 ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii.- un contract de executie servicii similare, insotit de proces verbal de receptie si recomandareprin care sa se confirme executarea unui serviciu similarin valoare de minim 18.000, 00 lei.In cazul unei asocieri aceasta cerinta minima nu se va considera indeplinita in mod cumulativ., Informatii privind experienta similara lucrariLista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.- un contract de executie lucrarisimilare, insotit de proces verbal de receptie si recomandareprin care sa se confirme executarea unei lucrari similarein valoare de minim 165.000, 00 leiIn cazul unei asocieri aceasta cerinta minima nu se va considera indeplinita in mod cumulativ., Informatii referitoare la personal: - Responsabil cu controlul calitatii (CQ) autorizat, in domeniul constructiilor civile, -Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MDRT in domeniulI constructii civile, industriale, agrozootehnice, - Sef de Punct de lucru: Inginer CCIA, cu vechime in specialitate mai mare de trei ani si minim 1 lucrare similara realizata.SolicitatSe vor nominaliza persoanele responsabile cu prestarea serviciilor de proiectare.- Sef de proiect;
-Inginer proiectant in domeniul constructiilor civile;Pentru cei mentionati se vor prezenta: - Curriculum vitae- Certificat de autorizare/Decizie interna, viza, legitimatie valabile, in copie certificata pentru conformitate cu originalul.- Contract de munca/servicii/colaborare , in copie certificata pentru conformitate cu originalul.- Diplome/atestate/cursuri de calificare din care sa reiese ca sunt autorizati pentru rolul pentru care au fost propusi.- Declaratie de disponibilitate-Informa, Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si dotarile necesare pentru indeplinirea contractuluiSolicitatSe vor depune documente justificative privind forma de detinere (in proprietate/contract servicii/colaborare)Ofertantul este obligat sa demonstreze ca pe toata perioada de derulare a contractului are acces nerestrictionat la echipamentele si utilajele declarate, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii, Informatii privind executarea contractului Cerinta nr.1 - Cerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului ISO 9001:2008.Cerinta nr.2 - Cerinte privind certificarea sistemului de management de mediu conform stadardului ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 13:45