Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare imobil P, BL.1, Comuna Podari, judetul Dolj


Detaliu pentru invitatia numarul 334853
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA PODARI (PRIMARIA PODARI)
Numar invitatie: 334853/06.09.2012
Denumire contract: Reabilitare imobil P, BL.1, Comuna Podari, judetul Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PODARI (PRIMARIA PODARI)Cod fiscal: 4553399, Adresa: COMUNA PODARI, Podari, Telefon: 0251339155, Fax: 0251339155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PODARI, str. Dunarii, nr. 67, Podari, Romania, cod postal: 207465, telefon: +40 251339155, fax: +40 251339155, persoana de contact: CONSTANTIN GHEORGHITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA PODARI, str. Dunarii, nr. 67, Podari, Romania, cod postal: 207465, telefon: +40 251339155, fax: +40 251339155
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare imobil P, BL.1, Comuna Podari, judetul Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului este proiectarea si executarea lucrarilor de reabilitare la parterul blocului 1 din com. Podari, sat Podari, str Dispensarului nr.1, respectiv: a) Curatenie si igienizareb) Reparatii ale elementelor de constructii si finisaj: Reparatii tencuieliInlocuirea tamplariei interioare si exterioareFinisaje interioare si exterioareHidroizolatii socluc) Recompartimentarea spatiilor interioare si optimizarea fluxurilor functionale.Se creaza goluri noi in zidarie in vederea extinderii spatiilor cupland cate doua incaperile existente, pastrand cate un singur acces in fiecare si inchizand pe cel de al doilea cu gipscarton.Se creaza accesul independent din exterior in spatiile propuse pentru amenajared) Retehnologizarea instalatiilor: Modernizarea instalatiilor de alimentare cu apa si a dotarilor sanitare.Inlocuirea retelei de canalizare interioareRefacerea instalatiilor electrice, iluminat si prizeDesfiintarea sobelor existente si inlocuirea acestora cu sistem de incalzire cu centrala termicae)Lucrari exterioare aferente constructiei: Pardoseli din pavele de beton simplu la trotuare si aleiInlocuirea retelei de canalizare exterioare si construirea de camine de vizitare
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 184, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.845, 00 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire ? un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau ? ordin de plata in contul RO22TREZ296509802X002200 deschis la Trezoreria comunala nr 1 Craiova, din care sa rezulte ca garantia a fost virata in contul autoritatii contractante pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor (art. 86 alin. (6) din HG nr. 925/2006). Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, o parte din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului Garantia de buna executie se constituie conform art.89 alin.(2) din HG 925/2006, sau prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaCompletare Formularul 1In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceste formulare.Cerinta nr. 2Declaratii privind privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006Completare Formularul 2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la proceduraCompletare Formular 2CIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceste formulare.Cerinta nr. 4Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv: - certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta : Documente edificatoare , eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletare Formularul 2ACerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006Completare Formularul 2BPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt urmatoarele: Gheorghita Constantin ? PrimarProdileanu Petre ? ViceprimarCatanescu Mioara ? SecretarRosca Catalina Cornel ? ConsilierVrajitoru Ionel ? ConsilierTudorascu Valerin ? ConsilierPrejbeanu Ion ? ConsilierDobrica Petrisor ? ConsilierSimion Ilie - ConsilierBalasoiu Mina- ContabilNota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Autoritatea contractanta poate solicita operatorului economic clasat pe locul I acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea contractului de lucrari.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.?Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prez fisei de inf gen si decl cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie de min 360.000 lei (exlusiv TVA).Valorile vor fi expr in lei, utilizandu-se cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: 2009:1 euro=4, 2373 lei2010:1 euro=4, 2099 lei2011:1 euro=4, 2379 leiPers jur romane vor atasa copii dupa sit fin anuale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), inregistrate la administratia financiara.Pers jur straine vor atasa, in copie insotita de trad certificata in lb romana, doc relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indepl cerintei obligatorii privind sit econ. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de doc sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o decl autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens., Tert sustinator (daca este cazul )Prezentare Angajament tert sustinator financiar, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006, Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani; Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 aniPrezentare Declaratieprivind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Informatii privind experienta similara serviciiPrezentare Fisa experienta similara, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii - un contract de prestari servicii similare, insotit de proces verbal de receptie si recomandare prin care sa se confirme executarea unui serviciu similar in valoare de minim 19.000, 00 lei. In cazul unei asocieri aceasta cerinta minima nu se va considera indeplinita in mod cumulativ.Pentru echivalenta in euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, Informatii privind experienta similara lucrariPrezentare Fisa experienta similara, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari - un contract de executie lucrari similare, insotit de proces verbal de receptie si recomandare prin care sa se confirme executarea unei lucrari similare in valoare de minim 165.000, 00 lei. In cazul unei asocieri aceasta cerinta minima nu se va considera indeplinita in mod cumulativ. Pentru echivalenta in euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, Inf ref la personalPrez Decl priv personalul resp pentru indepl ctr, CV, Decl de disp, Angaj ofertantului priv resursele umane-Resp cu controlul calitatii (CQ) autorizat in dom constr civile, -Resp th cu executia (RTE), atestat MDRT in dom constr civile, industr, agrozooth, -Sef de Punct de lucru: Inginer CCIA, cu vechime in specialitate min 3 aniSe vor nominaliza pers resp cu prest serv de proiectare.-Inginer proiectant in dom constr civile;Pentru cei mentionati se vor prezenta: -CV-Certifi de autorizare/Decizie interna, viza, legitimatie valabile, in copie certif pt conform cu orig-Ctr de munca/servicii/colaborare, in copie certif pt confor cu orig sau angaj de participare-Diplome/atestate/cursuri de calif din care sa reiese ca sunt autorizati pt rolul pt care au fost propusi-Decl de disponibilitateNu se accepta propunerea de pers de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate, Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si dotarile necesare pentru indeplinirea contractuluiPrezentarea Decl priv utilajele, instalatiile, echip th de care dispune operatorul ec pt indepl coresp a ctr de lucrari, Decl priv dotarile specifice, utilajele, echip th, mijl de trans si alte mijl fixe de care dispune operatorul ec pt indepl coresp a ctr de serviciiSe vor depune documente justificative privind forma de detinere (in proprietate/contract servicii/colaborare/angajament de punere la dispozitie) Ofertantul este obligat sa demonstreze ca pe toata perioada de derulare a contractului are acces nerestrictionat la echipamentele si utilajele declarate, Informatii privind subcontractantiiPrezentare Decl priv subcontr, Date de recunoastere subcontractant, Decl priv neincadrarea in situatiile preva la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIn cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care il realizeaza, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica., Informatii privind asociereaPrezentare Acord de asociere, Imputernicire pentru semnatarul oferteiIn cazul unei asocieri acordul de asociere trebuie legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.In cazul asocierii mai multor prestatori, cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati., Tert sustinator (daca este cazul )Prez Angaj priv sustinerea th si prof, Decl tert sust lista echip si utilaje, Decl tert sust personal pt. indepl ctr, Decl priv eligib, Decl priv neincadr intr-o situatie de conflict de interese.In cazul in care cerintele de calif ref la capacitatea th si/sau prof se dem de catre operatorul ec prin invocarea sustinerii de catre o alta persona, indif de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana resp, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prez unui angaj ferm al persoanei resp, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din proced de atribuire, conform prev art. 180.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer