Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare imobil Primarie Zadareni


Detaliu pentru invitatia numarul 345362
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA ZADARENI (PRIMARIA ZADARENI)
Numar invitatie: 345362/16.04.2013
Denumire contract: Reabilitare imobil Primarie Zadareni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ZADARENI (PRIMARIA ZADARENI)Cod fiscal: 16343200, Adresa: ZADARENI NR. 28, Zadareni, Telefon: 0257413024, Fax: 0257413306
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ZADARENI NR. 28, Zadareni, Romania, cod postal: 317130, telefon: +40 257413024, fax: +40 257413306, persoana de contact: DOINA PETRI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Zadareni, localitatea Zadareni nr. 28, jud. Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare imobil Primarie Zadareni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se va asigura reabilitarea imobilului Primariei din Comuna Zadareni, cu respectarea conditiilor si cerintelor cuprinse in caietele de sarcini publicate in SEAP, anexa la prezenta documentatie de atribuire. Valoarea estimata totala: 208906.00 lei fara TVA, din careCheltuieli pentru investitia de baza ? 187882.00 lei si Cheltuieli diverse si neprevazute 21024.00 lei
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 208, 906 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. 3757 lei; Echivalenta pt.o garantie de part.depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile; se va const. prin virament bancar, instr. de garantare/ordin de plata/fila CEC;perioada de valab.: 90 de zile de la data limita de dep. a of. Contul in care se va depune este RO23TREZ2124510271XXXXX, deschis la Trezoreria Arad.In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din HG 925/2006, dc. garantia de particip. se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asigurari, acesta tb. sa prev. ca plata garantiei se va exec conditionat sau neconditionat.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, AC va retine din cuantumul garantiei de particip. cf. art. 2781, alin. 1, lit. b din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din val. contr., fara TVA, in max.3 zile de la semnarea contr., integral printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig.care devine anexa la contract sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplic.art. 90(3) din H.G. nr. 925/2006. Dc. garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig., acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.Se va restitui: 70% din val.garantiei, in 14 zile de la data incheierii procesului-vb.de receptie la term.lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este min.; iar restul de 30% din val. garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor exec., pe baza procesului-vb.de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69/1, 180 si 181 din O.U.G. 34/2006.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Siclovan Petru - Presedinte al Comisiei de evaluare;2. Micoroi Lucica - Membru al Comisiei de evaluare3. Marusca Valentina - Membru al Comisiei de evaluare;4. Maris Delia ? Membru al Comisiei de evaluare5. Hut Irina ? Membru supleant al Comisiei de evaluare;6. Maris Silviu Daniel ? Membru Supleant al Comisiei de evaluare;7. Petri Doina ? Primarul Comunei ZadareniConsilieri locali: Bolcas Ioan Daniel, Lucuta Carmen Alina, Mutu Victor Macedon, Petrean Iosif, Pop Ovidiu, Siclovan Petru, Tripon Florin, Valan Teodor, Potarniche Constantin, Andreica Sava, Togan Marius-Viorel.Mod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa: Formularul nr. 1 (Decl.priv.neincadr.in art. 180 din O.U.G.34/2006), Formularul nr. 1.2 (Decl.priv.neincadr.in art. 181 din O.U.G. 34/2006), Formularul nr. 2 (Decl.priv.neincadr.in art. 69/1 din O.U.G.34/2006), in original.In cazul unei asocieri formularelevor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale (acesta va fi eliberat numai pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului), in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale (se vor solicita numai pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 17 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Cerinta obligatorie: Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006), in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 lit. a), c1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.) Cerinta obligatorie: Subcontractantul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: 1. Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 2, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP). 1.) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare codului CAEN aferent obiectului procedurii.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri, certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare codului CAEN aferent obiectului procedurii sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 375764 lei (pentru persoanele juridice romane).Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa faca dovada indeplinirii cifrei de afaceri prin depunerea situatiilor financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente edificatoare prezentate de op.econ. in sustinerea indeplinirii acestei cerinte, documentele trebuind sa fie depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.-Formularul nr. 3 (Inf. generale) ? in original.Atunci cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva, 2.Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sutinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.Formularul nr. 18Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor prezenta documente/certificate/contracte care sa releve faptul ca in ultimii 5 ani au mai executat lucrari similare cu o valoare cumulata de cel putin 187882 lei fara TVA (valoare rezultata din 1 maxim 2 lucrari executate).Se vor prezenta certificari de buna executie prin care sa se faca dovada ca au executat lucrari similare cu o valoare de 187882 lei, rezultata din maxim 2 lucrari executate.Formularul nr. 4 ? in original., Cerinta obligatorie: 1. Ofertantii participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca dispun de utilajele si dotarile considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei. (Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului)2. Tertul sustinator va trebui sa prezinte acordul ferm de sustinere, in forma autentica si Declaratia privind logistica, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica- Formularul nr. 6 - in original.- Formularul nr. 18 si Formularul nr. 19 si, raportat la natura sustinerii invocate, anexa 1 la Formularul nr. 19., Cerinta obligatorie: 1. Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal tehnic de specialitate si personal muncitor): a) 1 responsabil tehnic cu executia, cu experienta profesionala in domeniul contructiilor civile, vor prezenta: Atestatul si legitimatia de "responsabil tehnic cu executia" in domeniul constructiilor civile care sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor - in copie; - CV ? in copie; - Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per. de derulare a contractului de achizitie publica.b) 1 responsabil cu asigurarea calitatii, vor prezenta: Decizia interna de numire/delegare a atributiilor aferente valabila la data limita de depunere a ofertelor ? in copie; - CV ? in copie; - Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per. de derulare a contractului de achizitie publica.- Formularul nr. 7 (Informatii generale privind angajatii) - in original si Formularul 23 in original, Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.Formularul nr. 18 si Formularul nr. 19 si, raportat la natura sustinerii invocate, anexa 2 la Formularul nr. 19, Cerinta obligatorie: Daca ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contr., vor fi aplic. Prev. art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din H.G. nr. 925/2006, actualizata potrivit caruia: ?AC nu are dr. de a impune indepl. unor criterii de calific. Pt. eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pt. partea lor de implicare in contr. care urmeaza sa fie indeplinit, dc. sunt prez. doc. relevante in acest sens?.Capac. tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contr. si subcontractantul acestuia cf. contr. de subcontractare si prev. DA. (Decl. priv. partea/partile din contr. care sunt indepl. de subcontractanti si specializarea acestora)Anterior semnarii contr., op. declarat castigator i se va solicita sa prez. acordul de subcontractare din care sa rez. partea din contr. pe care o va indepl. subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din val. contr.)precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane.Acordurile/Contractele de subcontractare vor fi prez. in lb. romana sau, daca sunt incheiate in alta lb. decat lb. rom., in copie insotita de traducere legalizata in limba romana dp. acestea.1. Se va atasa Formularul nr. 10 ? in original.2.Formularul nr. 11 - in original, Cerinta obligatorie: Dc. oferta este dep. de o asociere (consortiu), indepl. criteriilor de calific. si selectie va fi evaluata in cf. cu Acordul/Contractul de asociere dep. cu luarea in consid. a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la oblig./componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere.Vor depune Decl. priv. partea/partile din contr. care sunt indepl. de asociati si Imputernicirea liderului asociatiei de a reprez. asociatia la proc. de atrib., din care sa rez. cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contr. pe care o va indepl. fiecare asociat (valoric si procent din val. contr.), inclusiv modul de utilize. a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata exec. contr.Dc. acordurile de asociere sunt incheiate in alta lb. decat lb. rom., se va prez. copie dupa acorduri si traducerea in lb. rom. dp. acestea1. Formularul nr. 12 ? in original.2. Formularul nr. 13 - in original, 3. Formularul nr. 14 ? in original Certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) emis pentru codul CAEN aferent obiectului procedurii - in copie.Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificarilor. Exista posibilitatea ca cerinta in discutie sa fie indeplinita daca ofertantul face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si ca din acesta reiese ca cesta va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 17:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer