Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare, imprejmuire, platforma si drum de acces curtea scolii generale cl.I-VIII Cornu de Jos


Detaliu pentru invitatia numarul 85390
Autoritate contractanta
PRIMARIA COMUNEI CORNU
Cod de identificare fiscala: 2845680
Adresa: BDUL EROILOR NR.750, Cornu
Telefon: 0244 367461
Fax: 0244 367402
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reabilitare, imprejmuire, platforma si drum de acces curtea scolii generale cl.I-VIII Cornu de Jos
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45246400-7 - Lucrari de prevenire a inundatiilor (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Reabilitari la curtea scolii generale: rigole ape meteorice; covor asfaltic platforma curtea scolii; imprejmuire cu gard plasa sarma si reparatii imprejmuire existenta; gard piatra; drum acces, podet peste cana; covor asfaltic alee acces.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 28.09.2007 10:32
Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CORNU, BDUL EROILOR, NR. 750, JUDETUL PRAHOVA, COD POSTAL 107180, TELEFON: 0244-367461
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Poate participa orice operator economic care isi dovedeste eligibilitatea, autorizatia de functionare, va face dovada capacitatii tehnice si profesionale si a situatiei economico-financiare pe baza caietului de sarcini si a fisei de date a achizitiei, va prezentadocumente privind plata obligatiilor de plata la bugetul de stat si bugetul local, va intocmi declaratii pe propria raspundere privind inexistenta unei incompatibilitati de participare la procedura de cerere de oferta.Cerinte obligatorii : cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani min.100.000 lei; lucrari similare max.3 executate în ultimii 3 ani având val. de 100.000 lei fara TVA. Respectarea cerintelor tehnice din caietul de sarcini.
De luni pana vineriintre orele 9-15 la sediul Primariei Cornu, tel.0244-367461, fax: 0244-367402. Costul documentatiei este de 300 RON si se achita la casieria institutiei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer