Achizitie publica - REABILITARE IN URMA INCENDIULUI - SCOALA GIMNAZIALA SCINTEIESTI, JUDETUL GALATI
Detaliu pentru invitatia numarul 332027
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332027/19.07.2012
Denumire contract: REABILITARE IN URMA INCENDIULUI - SCOALA GIMNAZIALA SCINTEIESTI, JUDETUL GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SCINTEIESTI (CONSILIUL LOCAL SCINTEIESTI GALATI)Cod fiscal: 3127093, Adresa: COMUNA SCINTEIESTI, JUDETUL GALATI, Scanteiesti, Telefon: 00400236/348007, Fax: 00400236/348000
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Scinteiesti, judetul Galati, Scinteiesti, Romania, cod postal: 807260, telefon: +40 236348007, fax: +40 236348000, persoana de contact: Ghiorghe Bute
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Scinteiesti, punct de lucru Fintinele, judetul Galati.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE IN URMA INCENDIULUI - SCOALA GIMNAZIALA SCINTEIESTI, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor realiza urmatoarele lucrari : inlocuirea invelitorii din tabla zincata cu invelitoare vopsita electrostatic; inlocuirea asterialei, reparatia sarpantei in totalitate, dezafectarea jgheaburilor si burlanelor si inlocuirea acestora, reparatii la planseul de lemn, inlocuirea termoizolatiei existente cu vata minerala, dezafectarea tavanului de gips carton deteriorat si inlocuirea acestuia, dezafectarea parchetului si a lambriului si inlocuirea acestora, reparatii tencuieli si zugraveli lavabile atat la interior cat si la exterior.Se va instala un sistem de alarmare incendiu 6 zone, 21detectori/zona transformator inclus si un sistem de avertizare efractie ce va cuprinde: 1 centrala avertizare efractie DSC PC 4020, modul extensie PC 4108 (2buc), modul realimentare PC 4204(1buc), comunicator telefonic B-Tel 99(1buc), detector de geam spart LC105DGB(4buc), detector de gaz SECOR 1000/12V(2buc), acumulatori 12V/17Ah(3buc).
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 316, 810 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6300 lei si se constituie conform art.86 al.1 din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
In procent de 5% din pretul fara TVA al contractului. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.90 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.Declaratie privind eligibilitateaPrezentare Formular nr.A.1 - Declaratie privind eligibilitatea, declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa depuna formularul.Cerinta 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit. c1), lit.d) din OUG 34/2006Formular nr. A2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit. c1), lit.d) din OUG 34/2006, declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului.Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator, daca e cazul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 lit.a), lit. c1), lit.d) din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general consolidat-original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul" cu stampila si semnatura.Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local -original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul"cu stampila si semnatura.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca s-i indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre buget traduse in limba romana.Cerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular A.3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie pe propria raspundere, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului -formular semnat si stampilat;Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaFormular A.4- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ord.314/2010- formular semnat si stampilat;Cerinta nr.5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^ din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareFormular A.5 ? Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. art. 69^ din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta de catre toti ofertantii, ofertantii asociati cat si de catre subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.- formular semnat si stampilatPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: BUTE GHIORGHE -PRIMARPAUN VALERICA - VICEPRIMARGOLEANU MARIANA - ADMINISTRATOR PUBLICVIZINTEANU ALEXANDRINA- INSPECTOR FINANCIAR-CONTABILBASARABI GIGEL ?SECRETARCONSILIERI LOCALI: BASARAB SANDICA, CIUCUR ELENA, GOGONET VIOREL, MOLDOVEANU DUMITRU, IZVORANU MIHAELA-LENUTA, NEGRAIA MIOARA, BASALIC MARIN , DAMIAN NELU, ILIE IULIAN-CIPRIAN, BASARAB SEVERIN Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-Persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator de la ORC emis cu 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.Pentru ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata. .Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, similare celor cerute de autoritatile din Romania.Se vor prezenta documentele solicitate sau echivalente celor solicitate din tara unde sunt inregistrati respectivii ofertanti.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator autorizat si legalizate, conform legii romane
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii privind situatia economico-financiaraPrezentare informatii generale despre ofertant si informatii referitoare la Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani. Se impune ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 633.620 lei. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.4Alte autorizariPrezentareaautorizatiei pentru instalarea sistemului de alarmare incendiu si sistem avertizare efractie, cf.art.51 din Legea 307/2006 si art.28 al.2, al.5. al.6 din Legea 333/2003, Cerinta nr.1Informatii referitoare la principalele lucrari executate in ultimii 5 aniLista principalelor lucrari executate., Cerinta nr.2Experinta similara relevanta in domeniuPrezentarea unui contract/contracte in valoare de cel putin valoarea estimata , fara TVA, Cerinta nr.3Informatii referitoare la dotari tehniceInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiAsigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de lucrari : - responsabil tehnic cu executia in domeniul lucrarii ce se supune achizitiei- responsabil cu calitatea, in domeniul lucrarii ce se supune achizitieiPentru personalul de specialitate care va participa la indeplinirea contractului se vor atasa CV-uri, copii dupa atestatele valabile la data deschiderii ofertelor .(copii conform cu originalul) Cerinta nr.1Standarde de asigurare ca calitatii lucrarilorCertificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate obtine din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 15:45