Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare indiguire rau Cerna, Reabilitare pod de piatra, Reabilitare pod de fonta


Detaliu pentru invitatia numarul 324557
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BAILE HERCULANE(PRIMARIA BAILE HERCULANE)
Numar invitatie: 324557/20.04.2012
Denumire contract: Reabilitare indiguire rau Cerna, Reabilitare pod de piatra, Reabilitare pod de fonta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BAILE HERCULANE(PRIMARIA BAILE HERCULANE)Cod fiscal: 3227920, Adresa: STR.TRANDAFIRILOR, NR.60, BL.34, SC.D, AP.15, Baile Herculane, Telefon: 0255-560439, Fax: 0255-560321
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.MIHAI EMINESCU NR. 10, Baile Herculane, Romania, cod postal: 325200, telefon: +40 255560439, fax: +40 255560321, persoana de contact: PETRE PERT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local Baile Herculane
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare indiguire rau Cerna, Reabilitare pod de piatra, Reabilitare pod de fonta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop prestarea de servicii de PT+DE+DDE+CS+doc pentru avize si autorizatii, cons si urmar exec pe toata perioada de exec a lucr.Lucr de constr pentru"Reab indiguire rau Cerna, Reab pod de piatra si pod de fonta" se vor executa in conform cu Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 444, 009 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 145.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor)1. GP se constituie conform art. 86, aln. (1), (2), (3) din HGR 925/2006. Cont AC RO73TREZ1865004XXX000019 deschisla TREZ Baile Heculane, CF3227920GP va fi depusa pana la data si ora limita de deschidere a oferte.Ofertantii ce se incadreaza in cat. IMM conf OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui GP in cuantum reduscu 50%. AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conditiile prevazute la art 87 din HG925/2006. GP se poate pierde si in cazurile prevazute de art. 278ind1 , din OUG 34/2006, valoarea retinuta in aceastasituatie este de 8 304.40lei. Conf art.33, alin.(3) din HGR nr.925/2006, oferta se respinge daca nu este insotita de GP, incuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului si se constituie in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului si, oricum, pana la intrarea in efectivitate a contractului.Garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie sau o polita de asigurare eliberata de o societate de asigurari, in conditiile legii, sau prin retineri succesive din facturile emise, in conditiile legii. Contul de garantie trebuie sa aiba la deschiderea sa suma de minim 0.5% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica.Contul de garantie trebuie deschis conform legii si comunicat autoritatii contractante, in scris pana la semnarea contractului.Garantia de buna executie se va construiTermenul de valabilitate a acestui instrument de garantare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de garantie de buna executie consemnat in formularul de oferta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie: Se completeaza Formular nr. 12A - Declaratie pe proprie raspundere in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 181 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: Se completeaza Formularul 12BDeclaratie pe proprie raspundere, in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Declaratia trebuie sa se refere la situatia platilor la o data ce nu poate fi mai inainte de 30 zile de la data depunerii ofertelor.- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, pentru situatia financiara din luna anterioara deschiderii ofertelor, care sa ateste lipsa obligatiilor de plata;
- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, pentru situatia financiara din luna anterioara deschiderii ofertelor, care sa ateste lipsa obligatiilor de plata;Certificatele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul prin semnatura persoanei si stampila societatii.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006: Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Anexa Y.Persoanele care sunt vizate in declaratia privind art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, sunt: PRIMAR - NICUSOR VASILESCUVICEPRIMAR - LALESCU IONUT ILIUTAARHITECT SEF - MOLDOVAN CRISTIANCONTABIL SEF - TOMESCU STELIANJURIST SI SECRETAR - DUMITRACHE AURELIAACHIZITII - POPESCU CATALININSPECTOR MEDIU - PERT PETRECertificat de participare cu oferta independenta: Cerinta obligatorie: Se va completa formularul Anexa X Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPentru a fi luat in considerare certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul semnate de reprezentantul legal al ofertantului sau de imputernicit al acestuia, si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei.Persoane juridice /fizice straine: Cerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru a fi luate in considerare documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata a traducerii in limba romana si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraSe accepta ofertanti/asociati care indeplinesc conditia -media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pentru ultimii 3 ani sa fieminim 7.400.000 lei.Cifra medie de afaceri in domeniu pe ultimii 3 ani se va calcula raportat la urmatoarele cursuri medii anuale: conform site-ul oficial BNR2008:1EURO= 3, 6827 lei2009:1EURO= 4.2373 lei2010:1EURO= 4.2099 lei, Sustinerea finanaciara a lucrarilor pentru minim 3 luni. in valoare de minim 1.001.165 lei conform Ordinului 509/2011 al Presedintelui ANRMAP
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele lucrari executate- pentru proiectare: minim o lucrareproiect pentru protectie a malurilor si minim o lucrare, proiect pentru reabilitare pod istoric. proiectate in ultimii 3 ani, proiecte ce au fost executate sau sunt in executie., Pentru executieSe vor prezenta minim un contract constructii lucrarilor de protectie a malurilor, cu o valoare minima de 3.000.000 si minim un contractlucrari de constructii si/sau renovari poduri cu o valoare minima de 3.000.000 lei., Lista principalelor dotari tehnice necesare pentru executia lucrarilor de Proiectare: Pentru Proiectare: Ofertantul va face dovada existen?ei cel pu?in a urmatoarelor echipamente: Imprimant (Plotter) format A0 (pentru listare planse in format mare) ? minim 1 bucPrograme de desen (CAD), cu licenta ? minim 1 bucPrograme pentru calcul specializat pentru calculul podurilor, cu licenta ? minim 1 buc, Lista principalelor dotari tehnice necesare pentru executia lucrarilor: Pentru calificare ofertantul trebuie sa dispuna de echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necasare pentru realizarea lucrarilor in termenul ofertat.Sta?ie de betoaneLaborator incercari de grad II, autorizat ISCOfertan?ii vor face dovada accesului la produse de balastieraOfertantul va face dovada existen?ei a utilajelor si echipamentelor necesare conform tehnologiei proprii folosite, rezultate in urma rularii programului cu care se intocmeste graficul Gant, conform cerintelor din caietul de sarcini., Declaratie privind personalul mediu angajat in ultimii 3 ani. Se va completa Formularul iV.4.5., Lista privind echipa propusa pentru indeplinirea contractului pentru serviciile de proiectare - Formular nr.12I.Ofertantul va face dovada detinerii minim a urmatorului personal de specialitate- Coordonator de proiect - arhitect sau inginer constructor;
- inginer proiectant Hidrotehnica;
- inginer geotehniciean cu experienta de minim 5 ani;
-inginer proiectant drumuri si poduri, cu o experienta minim de 5 ani;
- inginer expert poduri- inginer topo autorizat ANCPI pentru categoria de lucrari executate, Lista privind echipa propusa pentru indeplinirea contractului pentru executia lucrarilor1 manag de proiect cu pregatire prof relev in aceasta calitate, prin coordonarea a cel putin unui proiect similar din punct de vedere al complexitatii;1 sef de santier inginer constructii si o pregatire profesionala de cel putin 5 ani, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar din punct de vedere al complexitatii;2 responsabili tehnici cu executia (RTE) atestati, respectiv unul pentru fiecare din urmatoarele domenii - Constructii civile, industriale; constructii edilitare si gospodaresti;1 inginer hidrotehnic, cu experienta in domeniu de cel putin 5 ani;1 manager de asigurarea calitatii, inginer constructor cu vechime in profesie de cel putin 3 ani;1 evaluator al riscurilor pentru sanatate si securitate in munca si inspector de protectia muncii inginer cu o vechime in profesie de cel putin 3 ani;1 inginer de mediu, cu o vechime in profesie de min 3 ani Standardele de asigurare a calitatiiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000 (2008) sau echivalent, pentru domeniile activitatilor prestate necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri.Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.In cazul asocierii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa., Standardele de protectia mediuluiStandardele de protectia mediuluiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului, ISO 14001 :2005, sau echivalent.Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.In cazul asocierii sau subcontractarii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termen de predare al proiectului si a documentatiilor pentru obtinerea avizelor necesare obtinerii Autorizatiei de Constructie.
20
Descriere: Pentru termene egale cu 15 zile punctaj 20 p, ptr termene mai mari de 60 zile oferta neconforma. Detalii de calcul in caietul de sarcini
Termen de finalizare a executiei lucrarilor
10
Descriere: Pentru termene egale cu 12 luni punctaj 10 p, ptr termene mai mari de 22 luni oferta neconforma. Detalii de calcul in caietul de sarcini
Perioada de garantie a lucrarii
10
Descriere: Pentru termene mai mici de 24 luni oferta neconforma, ptr termene egale cu 60 luni punctaj maxim, 10 puncte. Detalii de calcul in caietul de sarcini.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Electronic din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer