Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare infrastructura de drumuri cartier Hepat- modernizare str Crisan si canalizare pluviala str. A. Lajos


Detaliu pentru invitatia numarul 346670
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC DE INTERES LOCAL ADMINISTRATIA PATRIMONIULUI LOCAL AIUD
Numar invitatie: 346670/14.05.2013
Denumire contract: Reabilitare infrastructura de drumuri cartier Hepat- modernizare str Crisan si canalizare pluviala str. A. Lajos
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE INTERES LOCAL ADMINISTRATIA PATRIMONIULUI LOCAL AIUDCod fiscal: RO 14401495, Adresa: str. Tribun Tudoran, nr. 9, Aiud, Telefon: 0258 861593, Fax: 0258 861593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Tribun Tudoran, nr. 9, Aiud, Romania, cod postal: 515200, telefon: +40 258861593, fax: +40 258861593, persoana de contact: MARIN STEFAN RODEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Tribun Tudoran, nr. 9, Aiud, jud. Alba, Romania, cod postal: 515200, telefon: +40 258861593, fax: +40 258861593
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare infrastructura de drumuri cartier Hepat- modernizare str Crisan si canalizare pluviala str. A. Lajos
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de modernizare str. Crisan pe o lungime de 215m si canalizare pluviala str. A. Lajos situate in carier Hepat-municipiul Aiud.Valoarea estimata a lucrarilor este: Lucrari C+M435000 leiDiversev si neprevazute-5% respectiv 21750 leiTotal general 456750 lei
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 456, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 8700 lei.Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 3 luni de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006;In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO59TREZ0045006XXX000688 ? Trezoreria Aiud beneficiar Serviciul Public de Interes Local Administratia Patrimoniului Local CUI RO14401495.Garantia de participare se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu pina la data si ora stabilite pentrudeschiderea ofertelor;Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr.20 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM .Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP, in situatiile prevazute la art 87 din HG 925/2006 iar in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, ca nefondata, aut. contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, in conf cu preved art. 278^1, alin(1), lit b) din OUG 34/2006.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului garantiei de participare , echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile lucratoare.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Se va completa Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Se va completa Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181.Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care este termenul de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?precum si in traducere in limba romana de traducator autorizat.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Se va completa Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Se va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4A - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat.Observatie - persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: Horatiu Mihai Josan-primarRusu Liviu-viceprimarFlorea Martin-consilierTatar Ioan Viorel-consilierBogdan Mircea Ciprian-consilierGruita Ioan-consilierOprita Florian-consilierKocis Pavel-consilierLazar Simona Maria Hortensia-consilierBadea Iulia Adriana Oana-consilierVultur Vasile-consilierFleser Aurel-consilierBradea Cristea Iosif-consilierMolnar Gheza-consilierBudusan Tiberiu-consilierKovats Krisztian-consilierSzocs Ildico-consilierKrecsak Szollosi Adalbert-consilierRadu Calin-consilierMoldovan Ioan-consilierResponsabili cu achizitia: Rodean Stefan?Director Serviciul Public Administratia Patrimoniului Local, Ailoaie Cornel-Sef ServiciuTehnic, Investitii , Ispas Denisa-Consilier, Dan Gratiela-consilier, Iancu Livia-referentPentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere -Formular 18 insotit de Anexa, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Persoane juridice/fizice romane : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, respectiv codul CAEN corespunzator obiectului contractului. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila. Certificatul constator va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat de primul loc, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizataPersoane juridice/fizice straineSe vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri a ofertantului globala (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati trebuie safie in valoare de minim 850000Lei.Ofertantii vor utiliza ratele de schimb valutare medii anuale stabilite de catreBanca Nationala a Romaniei ? www.bnr.roOperatorul economic are obligatia de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea de documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare (anexate formularului 6)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat , in ultimii cinci ani, maxim 2 contracte de lucrari dedrumuri modernizate cu o valoare cumulata de minim 400.000 lei fara T.V.ASe vor depune :1- Formularul 8 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani2-lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de bunaexecutie pentru cele mai importante lucrari. Certificarile de buna executievor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractantesau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de minim urmatoarele utilaje: -Repartizator asfalt-1buc-Autocamion/autobasculanta pt transportmateriale-1 buc-Buldoexcavator-1 bucSe va depune1- Formularul nr. 10 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.2) Se va face dovada detinerii utilajelor/echipamentelor solicitate: a) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa facturi/ Lista de inventara obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minime solicitate.b) Pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului se voratasa precontractele de inchiriere /contractele de inchiriere/acorduri de nchiriere/angajament de punere la dispozitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?3) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o altapersoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin careacesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art.181 lit. a), c)indice 1 si d) din OUG 34/2006 .Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 7 si 7.1 -Angajamentprivind sustinerea tehnica si Formularului nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa dispuna de un minim de resurse umane considerate ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal despecialitate si experti care vor avea roluriesentiale in indeplinirea contractului)astfel: a) Sef santier (absolvent al unei institutii de invatamant superior indomeniul de specialitate Drumuri siPoduri, cu diploma de licenta), cu experienta pe o pozitie similara .b) Responsabil tehnic cu executia cu autorizatia valabila la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele si piste de aviatie, conform Legii 10/1995;c) Responsabil tehnic cu calitatea cu experienta pe o pozitie similara inminim 1 contract similar.Se vor atasa: Formularul nr. 11 - Informatii generale privind angajatiiFormularul nr. 11.1 - Angajamentul ofertantului privind resursele umaneFormularul nr. 11.2 - Curriculum Vitae pentru specialistii angrenati incontract, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului si indeplinirea cerintelor precizate.Se vor prezenta diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute despecialistii angrenati in ontract , necesare pentru dovedirea cerintelor minime., Subcontractanti - In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuitvor fi realizate de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeazasa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se va atasa-Formularul nr. 13 - Declaratie privind partea/partile din contract care suntindeplinite de subcontractanti si specializarea acestora completat.-Acord de subcontractare ? acord preliminar de subcontractare cu partea din contract ce se subcontracteaza, datele subcontractantilor si asumarea raspunderii pentru indeplinirea partii din contract care-i revine spre executare (original). Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificareasistemului de management al mediului) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Operatorii economici care nu detin certificatul vor prezenta documente/dovezi care confirma respectarea standardului., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificareasistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Operatorii economici care nu detin certificatul vor prezenta documente/dovezi care confirma respectarea standardului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 08:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer