Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare infrastructura de strazi, accese carosabile si pietonale precum si amenajare spatii verzi


Detaliu pentru invitatia numarul 333199
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Baia Sprie
Numar invitatie: 333199/07.08.2012
Denumire contract: Reabilitare infrastructura de strazi, accese carosabile si pietonale precum si amenajare spatii verzi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Baia SprieCod fiscal: 3694918, Adresa: Baia Sprie str.Piata Libertatii nr.4, Baia Sprie, Telefon: 0262 262303, Fax: 0262 260059
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Baia Sprie str.Piata Libertatii nr.4, Baia Sprie, Romania, cod postal: 435100, telefon: +40 262262303, fax: +40 262260059, persoana de contact: Rodica Petrusan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Baia Sprie str.Piata Libertatii nr.4, Baia Sprie, Romania, cod postal: 435100, telefon: +40 262262303, fax: +40 262260059, persoana de contact: Rodica Petrusan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare infrastructura de strazi, accese carosabile si pietonale precum si amenajare spatii verzi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de ?Reabilitare infrastructura de strazi, accese carosabile si pietonale, precum si amenajare spatii verzi in Orasul Baia Sprie, cuprinde urmatoarele obiective :1. reabilitare 5.488 m de strazi2. amenajarea 12.441 mp trotuare3. amenajarea a 740 locuri de parcare4. amenajareaa 17.930 mp de alei pietonale si parc
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 614, 118 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
260.000 lei prin viramentbancarin contul RO65TREZ4365006XXX007746, Trezoreria Baia Mare sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Perioada de valabiliatate a garantiei de participare este de 90 de zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 7% din valoarea contractului, exclusiv TVA. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr.346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 3.5% din valoarea contractului, exclusiv TVA .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 3Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 4Se vor atasa: Pentru persoanele juridice/fizice romane1. Certificatdeatestarefiscalaprivind datoriilelabugetulgeneral consolidat de stat din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat de taxe si impozite privind datoriile la bugetele locale din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi depuse in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular 5.Completare Formular 6.Atentie: Incadrarea in una sau mai multe din situatiileprevazutela art. 69^1din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1) Primar ? Dorin Vasile Pasca2) Viceprimar ? Marias Ioan3) Secretar - Mada Livia4) Contabil sef ? Morar Voichita5) Consilier juridic ? Kiss Alexandru.Consilieri locali: Bozga Calin, But Gheorghe, Cernestean Octavian, Fitigau Ioan, Goga Vasile, Marias Ioan, Matan Ionel, Pop Vasile, Pop Mirel, Roman Ioan, Sajtos Maria, Syakacs Levente, Vascul Daniel, Vincze Bela Modalitatea de indeplinirePentru persoane juridice romaneCertificat constatator, original sau in copie legalizata, emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Sesolicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice romaneAutorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele depuse trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele vor avea anexate traducerile autorizate in limba romana.Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va prezenta documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico-financiara.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie mai mare sau egala cu27.200.000lei (pentru persoane juridice romane) sau echivalentul sumei in EURO la cursul BCE valabil pentru data de 04.01.2010 (pentru persoanele juridice straine) (1euro=4, 2253lei) Nota: 1.Din situatiile financiare prezentate se va urmari ca nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? sa fie apropiat de 100% (peste 90%)., Cerinta nr.2Bonitate/acces la resurse.Astfel operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au resurse financiare reale negrevate de datorii/acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) ori alte mijloace financiare suficiente de min.3.781.600 lei (min.28% din val.estimata a contractului), pentru a realiza cash-flow de executie pentruo periada de 5 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara1.Lista principalelor lucrari executate, in ultimii 5ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati2. Prezentarea unui numar de cel putin un contract sau a unui numar maxim de 3 contracte care sa confirme executia de lucrari in infrastructura, in valoarede minim 13.000.000lei, Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele tehnice, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa demonstreze cel putin accesul la resursele tehnice pe care acesta le mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnice ca fiind utilizata pentru executia lucrarilor.Pentru dotarile prezentate in formular se va face dovada detinerii sau achizitiei, alte documente relevante, contract de utilizare sauinchiriere pe perioada derularii contractului de lucrari, Resurse umaneOfertantul trebuie sa aiba angajat sau cu contract de colaborare minim : sef santier 1 inginer constructor, 1 responsabil tehnic atestat cf legii care va raspunde cf atributiilor care ii revin de realizarea nivelului de calitate corespunzator exigentelor de performanta esentiale ale lucrarii, 1 arhitect in domeniul peisagistic, 1 inginer retele electriceNu se poate nominaliza o persoana pt ocuparea simultana a mai multor pozitii de pers cheie sub sanctiunea respingerii ofertei.Ofertantul trebuie sa prezinte declaratii de disponibilitate valabile pt intreaga perioada de derulare a contractului, pt tot pers propuscare nu sunt angajati ai acestuia pe o perioada nedeterminata, respectiv pt cei cu contracte de colaborare.In cazul in care calificarile si/sau abilitatile personalului propus nu corespund Ofertantul va fi descalificat. Aceasta decizie va fi aplicata si in cazul nerespectarii formularelor atasate prezentului caiet de sarcini.Intrucat limba oficiala a pr Prezentare certificat standard de asigurare a calitatii ISO 9001, Prezentare certificat standard de asigurare a protectiei mediului ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 08:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer