Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?REABILITARE INFRASTRUCTURA IN COMUNA GILAU, JUDETUL CLUJ?


Detaliu pentru invitatia numarul 327669
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Gilau
Numar invitatie: 327669/24.05.2012
Denumire contract: ?REABILITARE INFRASTRUCTURA IN COMUNA GILAU, JUDETUL CLUJ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna GilauCod fiscal: 4485421, Adresa: str.Principala nr.723, Gilau, Telefon: 0264/371646, Fax: 0264/371646
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Principala nr.723, Gilau, Romania, cod postal: 407310, telefon: +40 264/371646, fax: +40 264/371646, persoana de contact: Mihai Petru Fodor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Gilau, str.Principala nr.723, com, Gilau, jud Cluj, telefon: 0264/371646, fax: 0264/371646 , email: [email protected], in sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?REABILITARE INFRASTRUCTURA IN COMUNA GILAU, JUDETUL CLUJ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITARE INFRASTRUCTURA IN COMUNA GILAU, JUDETUL CLUJ
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 489, 654 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1 : Modernizare strazi - valoare estimata de 150.000 leiLot 2: Reabilitare retele apa -valoare estimata de 29.000 leiLot 3: After school - valoare estimata de 5.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice de la limita de depunere a ofertelor (egala cu perioada de valabilitate a ofertelor) .Garantia de participare se va constitui in conformitate cu HG 925/2006, art 86.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantare sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei, acesta trebuie sa contina si prevederile art 87. din HG 925/2006 si art 278^1 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare .Garantia de participare se poate constitui si prin depunereaunui ordin de plata , cu conditia confirmariide catre banca pana la data primirii ofertelor. Contul pentru virarea garantiei este: RO62TREZ2165006XXX018142 deschis la Trezoreria Municipiului Cluj-Napoca. Depunere de numerar se poate face la la caseria Autoritatii Contractante (Primaria comunei Gilau, str. Principala, nr. 723, judetul Cluj);Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.IMM-urile vor beneficia de reducere de 50% a cuantumului garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul 10% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se poate constitui: 1) Printr-un instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari sau banca, 2) Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Alimentarea si administrarea contului de garantii se va realiza conform prevederilor HG.1045/2011.IMM-urile vor beneficia de reducere de 50% a cuantumului garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaPrezentareformular 1-forma de prezentare in originalIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Prezentare formular 1.1 - forma de prezentare in originalin prevederile art.181 din ordonanta OUG 34/2006Declaratie privind neincadrareacu modificarile si completarile ulterioare Prezentare formular 2 - forma de prezentare in originalCertificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale Se va prezenta formularul specific autoritatii emitente, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, facand dovada ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original sau copie conforma cu originalulCertificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat general Se va prezenta formularul specific autoritatii emitente, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, facand dovada ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original sau copie conforma cu originalulIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude (va exclude) ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la data depunerii oferteiIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dorin Felician Mihut(Presedinte) , Okos Carol (membru), Trif Claudiu Ilarion (membru), Dumitras Razvan (membru), Sfarlea Dumitru (primar, conducatorul Autoritatii Contractrante).Prezentare formular 26 - forma de prezentare in original . Operatorii economici trebuie sa prezinte Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conforma cu originalul, eliberat cu maxim 30 de zile inaintea datei de depunere a ofertei.Din certificat trebuiesa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa ateste faptul ca : - Ofertantul are autorizate urmatoarele activita?i: LOTUL 1 : Lucrari de construc?ii a drumurilor ?i autostrazilor 4211LOTUL 2 : Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide 4221LOTUL 3 : Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale 4120, Lucrari de instala?ii electrice 4321, ?i alte lucrari de instala?ii pentru construc?ii.; 4329Totodata Certificatul constatator trebuie sa con?ina codurile CAEN actualizate. Daca ofertantul nu va indeplini condi?iile solicitate, oferta va fi respinsa ca inacceptabila.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Important : Pentru lotul 3, ofertantul/ofertan?ii va/vor face dovada prin prezentarea de documente edificatoare ? in copie - ca este/sunt atestat/atesta?i de Agen?ia Nationala pentru Reglementare in Energetica (A.N.R.E.) pentru execu?ie lucrari de instalatii electrice.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoanele juridice/fizice straine-Persoanele juridice/ fizice straine - vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata. Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.-Persoanele fizice romane - Copie dupa autorizatia eliberata in baza legii 507/2002 (pentru persoane fizice autorizate)- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Persoanele juridice/ fizice straine - vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, -Persoanele fizice romane - Copie dupa autorizatia eliberata in baza legii 507/2002 (pentru persoane fizice autorizate)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara- cifra globala, medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de: LOT 1: minim 15.000.000 leiLOT 2: minim 2.900.000 leiLOT 3: minim 590.000 leiIMM-urile vor beneficia de reducere de 50% in ceea ce priveste cerinta privind cifra de afaceri, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004., Secalificaofertantiicareprezintauncash-flowrealist, corect, sicorelatcugraficuldeexecutiepropus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resursele financiare proprii si cu termenele de rambursare a cheltuielilor de catre APDRP, precumsiun document legal cu suma maxima a creditului obtenabil nominalizata pentru proiectul licitat emis de o institutie financiara abilitata (contract de credit, disponibil linie de credit, extras de cont, depozite bancare sau scrisoare de confort); Aceasta suma va fi de minimum 20% din valoarea estimata a ofertei fara TVA, in RON, adica: LOT 1: minim 1.544.000 leiLOT 2: minim293.000 leiLOT 3: minim 59.000 leiValabilitatea fondurilor/documentului va fi de cel putin: 10 luni de la data data emiterii ordinului de incepere al lucrarilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Ofertantul trebuie sa faca dovada ducerii la bun sfarsit a unui contract de lucrari, similar, obiectului contractului supus licitatiei in care a realizat lucrariastfel: 1. pentru LOT 1: Modernizare strazi - prezentarea unui contract de minim 7.724.962 lei fara TVA2. pentru LOT II: Reabilitare retele apa -prezentarea unui contract de minim 1.469.390 lei fara TVA3. pentru LOT III: Constructii civile - prezentarea unui contract de minim 295.302lei fara TVAFisa de experienta similara va fi insotita de documente justificative (copii parti relevante contracte/procese-verbale dereceptie partiala/finale/recomandari), care vor preciza cel putinurmatoarele aspecte: -modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursulderularii contractului respectiv ;
-daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate neconformitati care au condus la receptii amanatesau respinse datorita nerespectarii parametrilor de calitate., In cazul unei asocieri, conditia se va indeplini in mod cumulativ.Experien?a similara a subcontractan?ilor nu va filuata in considerare., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru derularea contractului. Se califica ofertantii care dovedesc in mod direct sau prin asociati/subcontractanti/furnizori relatii de munca cu expertii cheie implicati in executia lucrarilor (CV-urile in format european, semnate in original, contract de munca sau angajament de participare conform art 188 lit.c din OUG 34/2006), sicareprobeazacalificarilenecesare(diploma, autorizatii, atestatelegalesicertificatevalabilileladata depunerii ofertelor) pentru expertii cheie declarati., - Personal minim obligatoriu pentru execu?ia lucrarilor: LOT 1 : a) 1 responsabil tehnic cu executia infrastructurii rutiereCerinte minime obligatorii: -responsabil tehnic cu executia pentru specialitatea ?cai ferate, drumuri si poduri?b) 1 inginer/subinginer drumuri si poduri ? Sef de santierCerinte minime obligatorii: - absolvent studii superioare inspecializarea ?cai ferate, drumuri si poduri?;Inginerul/subinginerul de drumuri si poduri va fi numit Sef de santier.c) 1 responsabil cu calitatea, pentru specialitatea infrastructura rutiera.Cerinte minime obligatorii: - Responsabil cu calitatea pentru domeniul infrastructura rutiera.d) 1 topograf autorizat / inginer topografCerinte minime obligatorii: -absolvent de studii superioare/topograf autorizat de ANCPI, LOT 2 : a) 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul Construc?ii edilitare ?i de gospodarie comunalaCerinte minime obligatorii: -responsabil tehnic cu executia pentru specialitatea construc?ii edilitare ?i de gospodarie comunalab) 1 inginer instalatii tehnico-edilitare Cerinte minime obligatorii: - absolvent studii superioare inspecializarea instalatii pentru constructiic) 1 topograf autorizat / inginer topografCerinte minime obligatorii: -absolvent de studii superioare/topograf autorizat de ANCPId) 1 responsabil cu calitatea, pentru specialitatea Construc?ii edilitare ?i de gospodarie comunalaCerinte minime obligatorii: -Responsabil cu calitatea pentru domeniul Construc?ii edilitare ?i de gospodarie comunala., LOT 3 : a) 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii civileCerinte minime obligatorii: -responsabil tehnic cu executia pentru specialitatea constructii civileb) 1 inginer/subinginer constructii civileCerinte minime obligatorii: - absolvent studii superioare inspecializarea ?constructii civile?;c)1 inginer/subinginer instalatii pentru constructiiCerinte minime obligatorii: - absolvent studii superioare inspecializarea ?instalatii pentru constructii?;d) 1 inginer/subinginer atestat ANRE pentru instala?ii electriceCerin?e minime obligatorii: - absolvent studii superioare intehnic;
- sa fie autorizat de ANREe) 1 topograf autorizat / inginer topografCerinte minime obligatorii: -absolvent de studii superioare/topograf autorizat de ANCPI., - Pentru fiecare pozitie solicitata se vor numi persoane diferite. In cazul in care aceasta cerin?a nu va fi indeplinita, ofertele vor fi respinse.- Secalificaofertantiicaredispundepersonaluldeexecutieastfeldimensionatincatsaasigureexecutarealucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu extrasele demanopera, cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii si cu termenele de rambursare de catre APDRP., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispunde dedotari specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru implinirea contractului, Se califica ofertantii care prezinta lista laboratoarelor de specialitate proprii sau contracte incheiate cu laboratoare de specialitate autorizate pentru prelevare, determinari si incercari cu grad corespunzator pentru executia lucrarii, insotit de autorizatiile aferente acestor laboratoare., Ofertantul trebuie sa faca dovada efectivelor medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze, Informatii privind sustinerea tehnica si financiara Certificatul ISO 9001, Certificatul ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara. An=(Pmin/Pn) x 60, Unde: An= punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A, Pmin= Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pn= Valoarea in lei fara TVA a ofertei n, 60= punctajul maxim alocat criteriului A
Termen de executie
30
Descriere: Bn= (Tmin /Tn) x 30, Bn=pct. ofertei. n pt fact de eval B , Tmin=t de exec. min propus, luni, Tn=t. exec ofertant n, luni, 30=pct. max -Pragul minim pentru termenul de executie a lucrarilor, conform declaratiei in acest sens a proiectantului, este: LOT 1:8 luni, LOT 2 :8 luni, LOT 3 :4 luni, pentru orice durata mai mica decat pragul minim, punctajul acordat este de 0 puncte (nu va fi punctata suplimentar). Pragul maxim pentru termenul de executie a lucrarilor este de 10 luni; pentru orice durata mai mare decat pragul maxim, , oferta va fi declarata neconforma.- Termenul de executie declarat trebuie sa fie real si sa poata fi sustinut si argumentat de ofertant in cazul in care Aut. Contract va solicita clarificari. In cazul in care per. de exec. declarata este mult sub cea eval. real de catre proiectant iar ofertantul nu va avea capacit. sa demonstreze si sa argumenteze realizarea lucrarilor in perioada declarata, Aut. Contract isi rezerva dreptul de a descalif ofe. respectiva.
Termen de garantie
10
Descriere: Cn=(Gn/Gmax)x10, Cn=pct of n, Gmax=ter max de gar, luni, Gn=ter de gar ofertant n, luni, 10=pct max, Pragul min pt ter de gar acordat pentru un tip de lucr, este de 36 luni;pt orice durata mai mica decat pragul min, pct. acordat este de 0 pct(nu va fi punctata suplim) of. va fi decl neconforma..Pragul max pt ter de gar acordat pentru un tip de lucrare, este: LOT I: 96 LUNI;LOT II: 96 LUNI;LOT III: 144 LUNI.Pentru orice ter de gar>sau=decat pragul max mentionat punctajul este max (nu va fi punctata suplim), indiferent de durata. Ter de gar acordat pentru fiecare tip de lucrare (lot), trebuie sa fie in conformitate cu realitatea, cu garan?ia materialelor folosite si a echip si utilaj montate si va trebui sa poata fi sustinut si argum de ofertant in cazul in care Aut Contr va sol clarif. In cazul in care un ter de gar acordat este mult sub/peste realitate, iar ofertantul nu va avea capac sa demons si sa argum. sustinerea acestui termen, Aut Contr isi rezerva dreptul de a descalif ofer. respectiva.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 08:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer