Achizitie publica - Reabilitare infrastructura la Spitalul de Psihiatrie Dr. Gheorghe Preda" - Sibiu
Detaliu pentru invitatia numarul 347250
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347250/22.05.2013
Denumire contract: Reabilitare infrastructura la Spitalul de Psihiatrie Dr. Gheorghe Preda" - Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE "DR. GH. PREDA" SIBIUCod fiscal: 4240871, Adresa: STR. DR. D. BAGDASAR NR. 12, Sibiu, Telefon: +40 0269212928, Fax: +40 0269212928
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare infrastructura la Spitalul de Psihiatrie Dr. Gheorghe Preda" - Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in executia urmatoarelor lucrari : - Inlocuirea retelelor exterioare de apa calda menajera si de apa potabila = 201.100 lei ( fara TVA)- Inlocuirea instalatiilor termice = 372.020 lei ( fara TVA)- Inlocuirea instalatiilor electrice = 440.080 lei ( fara TVA)- Inlocuirea retelei exterioare de canalizare menajera = 308.790 lei ( fara TVA)- Inlocuirea retelei exterioare de canalizare pluviala = 442.970 lei ( fara TVA).
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 764, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in valoare de35.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor(aceeasi pentru toti ofertantii). In caz deprelungire a duratei de valabilitate a ofertei, durata garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzatorModul de constituire : scrisoare de garantie bancara( formular 12) , sau orice alt instrument de garantare conform art. 86, din HG 925/2006, garantia de participare mai poate fi constituita prin OP in contul RO98TREZ5765006XXX011373 deschis la Trezoreria Municipiului Sibiu. Garantia de participare, indiferent de modul de constituire se va prezenta in format electronic pe SEAP , cu semnatura electronica, conform art. 17 , alin. 3, siart. 18 din HG 1660/2006 si in original pe adresa Spitalul de Psihiatrie ? Dr. Gheorghe Preda? ? Sibiu , str. Dr. Bagdasar, nr. 12, cod postal 550082 sau se va constitui prin depunere de numerar la casieria unitatii , pana la data limita de depunere a ofertelor.Oferta neinsotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata va fi respinsa in conditiile art. 33 , alin. 3, lit. b) din HG 925/2006.Garantia de participare va fi restituita in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006.Pentru IMM garantia de participare se reduce cu 50 %, cf art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. In vedereabeneficierii de reducerea pentru garantia de participare ofertantul va depune si declaratia privind incadrerea in categoria I.M.M.Pentru garantia constituita in alta moneda se va avea in vedere cursul BNRla data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire : a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; c) virament bancar, prin ordin de plata vizat de banca, in contul spitalului deschis la Trezoreria Sibiu, RO98TREZ 5765006XXX011373 ; d) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cf. art. 90 al. 3 din HG 925/2006, asa cum a fost modificat prin HG nr. 1045/2011.Pentru I.M.M. garantia de buna executie se reduce cu 50%, cf art. 16 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Cerinta nr.2-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Cerinta nr.3-Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general, respectiv cel care atesta plata impozitelor la bugetul local consolidat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentele se vor depune in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Cerinta nr.4-Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr.5-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69 din OUG34/2006In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Prof.Univ. Dr. Talau Ghiorghe, Ec. Nicoara Denisa, Ec.Cosa Adrian, Ec.Adam Andreea Maria.Cerinta nr.6-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, depus conform art. 5 din ord 509/2011 sub una din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11.Completare formular 6 ? Fisa de informatii generale (cu completarea cifrei de afaceri in domeniul constructii)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 5Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Eventualii subcontractanti au obligatia de a depune aceasta declaratie, luandu-se in calcul pentru partea lor de implicare.Cerinta este solicitata in conformitate cu art. 188, al. 2 si 3 din OUG 34/2006., Cerinta nr. 4Informatii privind partea din contract pe care operatorul are , eventual, intentia sa o subcontracteze- daca este cazulSolicitat in baza art. 188 din OUG 34/2006 care permite asocierea ofertantilor pentru a depune oferta comunaSe solicita urmatoarele documente: - Declaratie privind partea /partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant isi specializarea acestora.Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Acordul de subcontractare., Cerinta nr. 3Completare formular 8- Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniInformatii privind personalul ofertantului si personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractuluiCompletare formular 9 ? Lista cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractuluiPersonalul propus pentru administrarea si executia contractului trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: 1. Responsabil cu controlul calitatii (RCQ) : cerinte: decizie de numire interna2.Responsabil tehnic cu executia lucrarilor(RTE);3.Sudor autorizat ISCIR (materiale plastice ? polietilena de inalta densitate PE-HD );4. Electrician atestat ANRE.Eventualii subcontractanti au obligatia depunerii urmatoarelor documente , luandu-se in considerare pentru partea lor de implicare: 1. CV-uri, model european, actualizate la zi, semnate de catre fiecare titular in parte. Documentele se vor depune in original2. Acte de studii pentru specializarea solicitata fiecarui personal, precum si orice alte documente doveditoare ( autorizatii/ certificate de atestare profesionala ), daca este cazul.3. Documente incheiate conform prevederilor legale, din care sa rezulte modul de colaborare a ofertantului cu persoanele implicate in contract( contracte de munca, contracte de colaborare, contracte de servicii ).4.Angajamente de participare obtinute de la fiecare persoana ce va fi implicata in realizarea contractului.Persoanele propuse a fi implicate in indeplinirea contractului pot fi angajati proprii sau colaboratori.Cerinta este solicitata in conformitate cu art. 188, al. 2 si 3 din OUG 3/2006., Cerinta nr. 2Dovada indeplinirii a cel putin un contract in valoare de minim 1.764.000 lei, fara tva , sau maxim trei contracte de lucrari similare ? a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.764.000 lei( fara TVA )care include lucrari similare. In scopul indeplinirii cerintei, operatorii economici vor depune certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiar., Cerinta nr.1 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ( raportat la data limita de depunere a ofertelor)Modalitatea de indeplinire :1.Prezentarea listei privind lucrarile executate in ultimii 5 ani ( raportat la data de depunere a ofertelor), completare anexa formular 72.Fisa de experienta similara ? executia lucrarilor va fi dovedita prin prezentarea de certificari de buna executie, pentru cele mai importante lucrari, care sa indice informatiile prevazute la art.188 , alin 3 lit a) din OUG 34/2006Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestor documente intrucat nu se pot cumula cu oferta individuala/comunacu si fara sustinere Cerinta nr. 1Certificatl ISO 9001 sau echivalentSe accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului.Cerinta solicitata in baza art. 191 din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 11:34