Achizitie publica - Reabilitare infrastructura strazi in comuna Foieni, Etapa 1
Detaliu pentru invitatia numarul 347264
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347264/23.05.2013
Denumire contract: Reabilitare infrastructura strazi in comuna Foieni, Etapa 1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna FoieniCod fiscal: 3896828, Adresa: str. PRINCIPALA nr.469, Foieni, Telefon: +40 261874601, Fax: +40 261874798
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. PRINCIPALA nr.469, Foieni, judetul Satu Mare, Romania, cod postal: 447135, telefon: +40 261874601, fax: +40 261874798, persoana de contact: Attila Bekesi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei comunei Foieni, str. Principala nr.469, Foieni, judetul Satu Mare, Romania, cod postal: 447135
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare infrastructura strazi in comuna Foieni, Etapa 1
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari inclusiv organizare de santier, pentru obiectivul de investitie ?Reabilitare infrastructura strazi in comuna Foieni, Etapa1? . Valoarea estimata fara TVA 965436, 57 lei din care: 932923, 01 lei reprezinta executie lucrari, 32513, 56 lei reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 965, 436.57 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 18600 lei, iar pentru IMM -uri este de 9300 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul de garantii de participare este RO49TREZ5475006XXX000667 la Trezoreria Municipiului Carei. Garantia de participare se constituie prin virament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (formular 13) ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86, alin 1 din HG 925/2006. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma conform art. 278A1 din OUG 34/2006. Pentru situatiile in care sunt operatori economici care doresc sa constituie garantia de particioare in valuta mentionam ca echivalenta se va face la cursul BNR din dataanterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
5% (2, 5% pt IMM) din pretul contractului fara TVA.Constituirea garantiei de buna executie se va face printr-un instrum. de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurare ( conf. prev. art. 90, alin. (1) din HG 925/2006) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia. Autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului. Pe parcursul indepliniri contractului, Autoritatea Contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita ca drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Garantia de buna executie se va restitui conform HGR 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul 2;2) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 -Formularul 3;3) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69A1 din OUG 34/2006-Formularul 23.Persoane cu functii de decizie in cadrul AUTORITATII CONTRACTANTE: 1. Primar-Fenyi Laurentiu; 2. Viceprimar-Tempfli Tiberiu; 3. Consilier local-Heinrich Mihai; 4. Consilier local-Czier Zsolt; 5. Consilier local-Knecht Csaba; 6.Consilier local-Gnandt Edit; 7.Consilier local-Lakatos Sandor Ferenc; 8.Consilier local-Menninger Lorant; 9.Consilier local-Menninger Peter; 10.Consilier local-Nagy Zoltan; 11.Consilier local-Pelok Levente; 12.Consilier local-Szeibel Maria Tunde; 13.Referent de specialitate? Bekesi Attila; 14.Referent-Orosz Izabella; 15.Secretar-Macovei Radu Constantin.4) Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 24;5) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul 4;6)Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, in original/copie legalizata/copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata, scadente in luna aterioara celei in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelor sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Nedepunerea, sau necompletarea in intregime a vreuneia dintre documentele solicitate, urmeaza a atrage declarareaofertei ca neconforma, conform HG 925/2006. Persoane juridice romaneCertificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice. Documentul va fi depus in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??, iar informatiile cuprinse in certificatul constataor trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare pentru partea de contract pe care o realizeaza.Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original/ copie legalizata/ copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca agentul economic este autorizat sa desfasoare lucrarile supuse achizitiei, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Informatiile cuprinse in documentele inaintate sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare pentru partea de contract pe care o realizeaza.Nedepunerea, sau necompletarea in intregime a vreuneia dintre documentele solicitate, urmeaza a atrage declarareaofertei ca neconforma, conform HG 925/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita media cifrei de afaceri globale care vizeaza activ din cel mult ultimii 3 ani, care trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1.800.000, 00 lei. Pentru realizarea acestei cerinte de calificare vor fi prezentate bilanturile contabile pentru anii 2010 si 2011, iar pentru anul 2012 se accepta in loc de bilant si orice alte documente relevante care sa dovedeasca indeplinirea nivelului cifrei de afaceri.In cazul societatilor infiintate dupa anul 2010, Autoritatea Contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si- a inceput activitatea. IMM- urile beneficiaza de reducerea pragului impus pentru cifra de afaceri cu 50%.Nota: Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati (www.bnr.ro).In cazul asocierii dintre 2 sau mai multi operatori economici, fiecare dintre acestia incadrandu - se in categ IMM, asocierea rezultata beneficiaza de reducerile prev. la art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004, respectiv reducerea cu 50% a cifrei de afaceri, Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuirecf prev art. 180 si 181 lit. a), c1) si d)., din OUG nr. 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Solicitarea minima privind utilajele: - cilindru compactor pamant 1 buc;
- cilindru asfalt 1 buc;
- autograder 1 buc;
- excavator 1 buc;
- buldozer 1 buc;
- repartizor asfalt 1 buc;
- autobasculanta 1 buc;Se prezinta documente din care sa reiasa forma de detinere sau declaratii de punere la dispozitie a utilajelor solicitate;In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor., O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie din care sa reiasa beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Prezentarea cel putin a unui document relevant/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme lucrarea in valoare de minim 900.000 lei fara TVAIn cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati., Declaratie referitor la personalul de specialitate, respectiv pt executia lucrarii. O persoana nu poate ocupa mai mult de 1 post in echipa ofertanta. Tot personalul angajat in desfasurarea contractului va face parte din personalul permanent angajat al opertorului economic sau a semnat un contract de colaborare, declaratie de disponibilitate sau un angajament de participare cf. art 188. din OUG 34.Se solicita urmatorul personal de specialitate: -1 sef de santier, inginer/subinginer licentiat in specialitatea de CFDR sau CCIA-1 resp. cu controlul calitatii (CQ)-un resp. tehnic cu exec. (RTE) atestat de MDRT in domeniul lucrailor de drumuri si poduri-1 resp.1 cu managementul mediuluiSe vor prezenta copii dupa contr. individ. de munca, incheiat in conditiile legii, copii dupa contracte de colaborare, declaratii de disponibilitate, angajament de participare, copii dupa diploma de studii absolvite, copii ale autoriz./ atestatelor emise de organisme acreditate in domeniu/decizii interne, (Toate acestea vor fi certificate pentru conformitate cu originalul in termen de valabilitate), Lista cu subcontractantii, specializarea acestora, acordul de subcontractare (se va prezenta doar de catre ofertantul declarat castigator) precum si informatii privind proportia in cadrul contractului ce face obiectul achizitiei ce urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti (daca este cazul).Intre ofertant (antreprenor general sau asociat) si subcontractant se va incheia in mod obligatoriu contractul de subcontractare incheiat in conditiile contractului dintre ofertant si autoritatea contractanta si va fi parte din oferta tehnica a ofertantului si va cuprinde in mod obligatoriu: a) obiectul contractului de subcontractare, trebuie sa faca referire la partea din lucrari ce vor fi executate de subcontractantul respectiv;b) valoarea contractului de subcontractare;c) durata contractului de subcontractare;d) drepturi si obligatii ale partilor, conditii de reziliere a contractului de subcontractare., Mai multi operatori economic au dreptul de a se asocia cu scop de a depune oferte comune, fiind obligat sa depune in acest caz acordul de asociere, in care vor preciza detaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat.Acordul de asociere va fi insotit de o declaratie pe proprie raspundere prin care asociatii se obliga, in cazul in care asociatii va fi declarati castigatori, sa prezinte acordul de asociere in forma autentica (de catre un notar public, in conf. cu prev. art. 8, lit. b) a legii 36/1995 actualiz) inainte de semnarea contractul Cand un grup de operatori depun oferta comuna, cerintele privind situatiapers. si capacit. de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar cerinta privind situatia economica si finananciara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considererare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asociere, cerinta solicitata pentru indeplinirea criteriului privind standarde de asigurare a calitatii, trebuie indeplinita in mod obligatoriu de toti membrii asocierii. Certificate emise de organisme independente de acreditare care atesta impl.sist. de management de mediu-certif. ISO 14001- privind sist. de management de mediu pt. lucrari de drumuri si poduri(sau echiv.), valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se va prez. doc. in copie legalizitata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"., Certificate emise de organisme independente de acreditare care atesta implementarea sist. de management al calitatii?certif. ISO 9001 ? privind sistemul de management al calitatii pt. lucrari de drumuri si poduri (sau echiv), valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In caz de asoc. doc. care dovedesc implementarea unui sistem de management de protectie a mediului si al calitatii vor fi prezentate individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 12:59