Achizitie publica - REABILITARE INFRASTRUCTURA STRAZI SI PIETONAL IN MUNICIPIUL PASCANI
Detaliu pentru invitatia numarul 328033
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328033/31.05.2012
Denumire contract: REABILITARE INFRASTRUCTURA STRAZI SI PIETONAL IN MUNICIPIUL PASCANI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul PascaniCod fiscal: 4541360, Adresa: Str. Stefan cel Mare. nr.7, Pascani, ,jud. Iasi, Pascani, Telefon: 0232762300 ; 0232718250, Fax: 0232766259 ; 0232718250
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare nr. 16, Pascani, jud. Iasi , Romania, cod postal: 705200, telefon: +40 232718250, fax: +40 232718250, persoana de contact: Compartiment Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stefan cel Mare nr.16, Pascani, jud. Iasi, sala 18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE INFRASTRUCTURA STRAZI SI PIETONAL IN MUNICIPIUL PASCANI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare si modernizare strazi, trotuare, scari si alei pietonale, instalatii electrice de iluminat public, amenajare spatii verzi, doua fantani arteziene si relocare conducta de alimentare cu gaz metan.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 030, 851 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare - 250000 lei, in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 120 zile. Garantia de participare se constituie sub forma de: a) scrisoare de garantie, conform formularului J care se prezinta in original si va fi anexata / atasata la coletul cu oferta;b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO38TREZ40721360206XXXXX, deschis la Trezoreria Pascani;d) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2, valoarea garantiei de participare se reduce la 50%.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Ofertantul pierdesuma de 8963, 09 lei din cuantumul garantiei de participare, in conformitate cu art. 278^ 1 din OUG 34/2006, daca depune o contestatie, care va fi respinsa de catre CNSC.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, instrument care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C., la Trezoreria Pascani iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire si va mentiona acest lucru intr-un formular ? model propriu, in cadrul propunerii tehnice.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare , ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere -Formular 1 - Declaratie privind demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare - semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.- In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la aliniatul de mai sus , ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006) - formular A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34 / 2006 - formular B- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de cazier fiscal al ofertantului;
- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, are obligatia depunerii formularelor A si B si a documentelor de confirmare.- Operatorii economici care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica /profesionala vor depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) ? formular A , formular B modificat corespunzatorsi formular C2.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular C- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(conf.Ordin 314/2010) - formular C1- Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti / ofertanti asociati / subcontractanti /terti sustinatori conform art. 69^1 din OUG 34/2006 - formular C21.Dr. Craciunescu Grigore - Primar2.Ing. Nichifor Dorin - Administrator public3.Ec. Angelica Labontu - Sef serviciu Buget Financiar Contabilitate4.Cons. Jr. Mircea Zuzan - Secretar municipiu5.Ing. Iulian Pertu - Inginer Gospodarie Comunala6.Ing. Simon Cristina - Consilier Achizitii publice7.Ing. Pascu Laura - Consilier Achizitii publice8.Jr. Cojocaru Ionut Lucian - Consilier juridic9.Ing. Mirela Pavel - Consilier Programe Europene10.Ing. Magdalena Andrei - Consilier Programe Europene11.Jr. Nadia Scortanu - Inspector12.Ec. Mihaela Bunduc - Consilier Resurse Umane13.Ing. Nechita Dumitru - Consilier Tehnic Investitii14.Acsinte Diana - Consilier local15.Afloroaei Dionisie - Consilier local16.Alexa Bogdan - Consilier local17.Anton Vasile - Consilier local18.Apostol Carmen - Consilier local19.Centea Liliana - Consilier local20.Costin Claudia - Consilier local21.Dumea Eduard - Consilier local22.Enea Neculai - Consilier local23.Haldan Vasile - Consilier local24.Ionita Ioan - Consilier local25.Iordachioaia Cristinel - Consilier local26.Lungu Cristina - Consilier local27.Nedelcu Cabriela - Consilier local28.Pantazi Dumitru - Consilier local29.Plesca Vasile - Consilier local30.Rusu Leonard - Consilier local31.Toma Viorel - Consilier local32.Vicovanu Mihai - Consilier local - Persoanele juridice romane vor prezenta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.-Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de aprobarea raportului procedurii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind sustinerea economica si financiarapentru ofertantCapacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate., Informatii privind asocierea: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Informatii privind sustinerea economica si financiarapentru grup de operatoriIn cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus, Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, -Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie cel putin 25.000.000 lei.-IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% din cuantumul mediei cifrei de afaceri globale, Cash - flow de executie a lucrarii pentru 3 luni, in valoare de 3.507.712, 749 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, -Experienta similara: Prezentarea a a minim 1 - maxim 3 contract(e), prin care sa se confirme executarea in ultimii 5 ani a unor lucrari de natura similara, duse la bun sfarsit, in valoare de minim 13.000.000 lei fara TVA. NOTA: In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceastaperioada, - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, -Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de cel putin urmatoarele: A.UTILAJE :1.Autogreder cu scarificator = 1 buc. 2.Compactor static autopropulsat de 10 ? 12 tone = 2 buc. 3.Excavator 0, 4 ? 0, 7 mc. = 1buc. 4.Incarcator frontal pe pneuri de 1, 5 ? 4 mc. = 1 buc. 5.Repartizator agregate si mixturi = 1 buc. 6.Autogudronator = 1 buc.B.MIJLOACE DE TRANSPORT: 7.Autobetoniera de min 5, 5 t. = 2 buc. 8.Autobasculante agregate si mixturi asfaltice = 10 buc.-C.INSTALATII: 9.Statie betoane (instalatie centralizata) = 1 buc. 10.Instalatie de forat coloane tip Benotto = 1 buc. 11.Instalatie preparat beton asfaltic = 1 buc.-D.LABORATOARE :12.Laborator autorizat si acreditat pentru intreaga gama de lucrari din tehnologia de executie = 1 buc., - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, - Declaratie privind informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor., -Coordonator de proiect - absolvent de studii superioare, in domeniul constructiilor si/sau arhitecturii, cu diploma de licenta sau echivalenta; - experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea in cel putin un contract similar, -Sef santier - absolvent de studii superioare, in domeniul constructiilor si/sau arhitecturii, cu diploma de licenta sau echivalenta; - experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea in cel putin un contract similar, -Responsabil tehnic cu executia.Domeniul II ? Constructii rutiere, -Responsabil privind asigurarea calitatii., -Pentru persoanele responsabile cu indeplinirea contractului, ofertantul va trebui: 1.Sa faca dovada faptului ca acestia sunt angajatii sai sau, 2.Sa prezinte o declaratie initiala de disponibilitate pentru intreaga perioada de valabilitate a contractului sau, 3.Sa fie declarati subcontractanti (persoane fizice autorizate), -Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si / sau profesionala pentru ofertant- Capacitatea tehnica si / sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva., -Informatii privind asocierea-Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si / sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, -Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si / sau profesionala a unui grup de operatori. Atunci cand un grup de operatori economici beneficiaza de sustinerea unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si / sau profesionala se demonstreaza de catre tertul sustinator., -Informatii privind subcontractantii- Nominalizarea subcontractantilor si specializarea acestora ? daca este cazul In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 188 alin (3) litera g)din OUG 34/2006. din care sa reiasa clar partea pe care o doreste sa o subcontracteze, ,- Autorizare ANRE aferenta lucrarilor de relocare conducta de GN , L = 23 m. ? Obiect 2.SCARI SI ESPLANADA , conform Ord. nr. 89/ 2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale , cu modificarile si completarile ulterioare ;, - Autorizare ANRE aferenta lucrarilor de executie de instalatii electrice de iluminat? Obiect 2.SCARI SI ESPLANADA, conform ORDIN nr. 90 /2009 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic ; Implementarea si certificarea unui sistem de management al mediului in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001 sau certificat echivalentpentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica- Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.- In cazul unei asocieri, fiecare dintre membrii asociatiei va prezenta documentele solicitate mai sus pentru activitatea care face obiectul contractului- Cerinta, nu se considera a fi indeplinita daca certificarea apartine unui tert sustinator sau unui subcontractant, Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica- Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.- In cazul unei asocieri, fiecare dintre membrii asociatiei va prezenta documentele solicitate mai sus pentru activitatea care face obiectul contractului- Cerinta, nu se considera a fi indeplinita daca certificarea apartine unui tert sustinator sau unui subcontractant
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP , fiind atasata invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 17:47