Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare infrastructura urbana zona Mioritei-9Mai-Vantului-Vadul Bistritei din municipiul Bacau, cod SMIS 38499


Detaliu pentru invitatia numarul 343724
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BACAU
Numar invitatie: 343724/12.03.2013
Denumire contract: Reabilitare infrastructura urbana zona Mioritei-9Mai-Vantului-Vadul Bistritei din municipiul Bacau, cod SMIS 38499
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BACAUCod fiscal: R4278337, Adresa: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Telefon: 0234-581849;0723683160, Fax: 0234-588757
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare infrastructura urbana zona Mioritei-9Mai-Vantului-Vadul Bistritei din municipiul Bacau, cod SMIS 38499
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin proiect se vor realiza urmatoarele capacitati: - Lungime strazi reabilitate = 2.317, 5 m (1788, 5 m str. Mioritei, 507, 0 m str. Vadul Bistritei, si 22, 0 m intersectie str. Mioritei ? Vadul Bistritei ? 9 Mai)- Suprafata carosabil reabilitat = 36.649 mp (27.718 mp str. Mioritei, 8.931 mp str. Vadul Bistritei)- Suprafata trotuare reabilitate = 25.812 mp (19.962 mp str. Mioritei si 5.850 mp str. Vadul Bistritei)- Lungime str. Vantului = 494, 0 m- Suprafata carosabil str. Vantului = 3142 mp- Suprafata trotuare str. Vantului = 1.177 mp- Alveole statii autobuz proiectate = 7 buc- Suprafata locuri parcare + accese parcari = 16.601 mp- Numar locuri de parcare autoturisme = 603 bucati- Conducta de distributie apa potabila executata din polietilena de inalta densitate PE-HDPE80 De 90 mmm, P.N. 10, in lungime de 487 m pe str. Vantului- Retea de alimentare cu apa reabilitata - conducta de canalizare din PVC D=300 mm, tip SN 4 in lungime de 459 m pe str. Vantului- Camine beton armat = 24 buc- Camine apometru+contor apa str. Vantului = 40 buc- Hidranti Dn 65 mm = 4 buc- Guri scurgere noi = 50 buc- Aducere la cota camine, guri scurgere, rasuflatori = 137 buc- Montare stilpi de iluminat proiectati = 91 buc- Corpuri de iluminat economice = 290 buc- LEA 0, 4 kV = 1715 m- LES 0, 4 kV = 1115 m- Punct de aprindere iluminat public = 1 buc- Canalizatie betonata = 1100 m- Camine vizitare iluminat public = 33 buc.Cantitatile de lucrari sunt conform listelor de cantitati din documentatia tehnica anexata.Valoarea estimata a lucrarilor este de 14.503.076, 0 lei, fara TVA, care cuprinde valoarea de 13.869.228, 0 lei, fara TVA - valoarea estimata a lucrarilor care se vor achizitiona prin prezenta procedura (valoarea C+M si statie de pompare ape uzate) la care se adauga valoarea de 633.848, 0 lei, fara TVA reprezentand "cheltuieli diverse si neprevazute". Valoarea ofertata va fi pana la limita valorii de 13.869.228, 0 lei, fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 869, 228 - 14, 503, 076 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 277.000, 0 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( = 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Pentru garantia de participare depusa in euro/alta valuta echivalenta se va face la cursul BNR cu 10 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor, prin postare in SEAP (scanata) si in original la sediul autoritatii contractante de toti operatorii economici. Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004 actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Garantia pentru participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 actualizata.In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul din sectiunea FORMULARE, in cazul constituirii garantiei prin ordin de plata, banii se vor vira in contul de garantii al Trezoreriei Bacau: RO 28TREZ 0615 006X XX00 0234. In masura in care CNSC respinge o contestatie a ofertantului ca nefondata, in baza art. 278^1, OUG 34/2006, i se va retine suma stabilita in conformitare cu prevederile art. mentionat.Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuant. garant. de buna exe. este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Garant. de buna exe. se va constitui: a) printr-un instrument de garant. emis in conditiile legii de o socie. banc. sau de o socie. de asig., ce devine anexa la contract, conf. art. 90, alin(1) sau b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art. 90, alin.(3) din HG 925/2006 actualizata. Execut. va deschide la unitatea Trez. Stat. un cont, la dispo. AC in care va vira suma initiala de cel putin 0, 5% din pretul contractului, restul pana la 10% se va constit. prin retineri succesive din val.fact.af.lucrarilor exec. In cadrul proiect. de contract la cap.14.1, se va mentiona varianta dorita de constituire. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua in conformitate cu prevederile art. 92, din HG 925/2006 actualizata.Garantia lucrarilor executate se solicita de minim 2 ani (conform clauzei 18.1 din proiectul de contract).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69¹ din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.a.Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006- completarea formularului A, sau certificat echivalent.b.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularului B si prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , precum si a impozitelor si taxelor locale. Intrucat operatorul economic trebuie sa dovedeasca situatia existenta la data depunerii ofertelor, certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmarec.Neincadrarea in prevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata si calitatea de participant la procedureModalitatea de indeplinire: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata - completarea formularului12D; Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de achizitie, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitii publice sunt: 1. Romeo Stavarache ? Primar2. Mihai Sustac ? Viceprimar3. Vasile Tescaru - Viceprimar4. Ilie Birzu ? Consilier Local5. Daniel-Dragos Stefan ? Consilier Local6. Corneliu-Dan Jitariu ? Consilier Local7. Neculai Nechita ? Consilier Local8. George Bogatu ? Consilier Local9. Cristinel Manolache ? Consilier Local10. Vasile Dragusanu ? Consilier Local11. Costel Bujor ? Consilier Local12. Stefan Bogdan Stanciu ? Consilier Local13. Irina Daniela Florea ? Consilier Local14. Elena Cosma ? Consilier Local15. Constantin Scripat ? Consilier Local16. Radu Ababei ? Consilier Local17. Maria Enasel ? Consilier Local18. Iulian Stoican ? Consilier Local19. Maria Raluca Nastase ? Consilier Local20 Ghiorghe Huluta - Consilier Local21. Isabela Elena Adam ? Consilier Local22. Laurentiu Novac Diaconu ? Consilier Local23. Viorel Cojocaru - Consilier Local24. Paul Valerian Timofte - Consilier Local25. Leonard Stelian Padureanu ? Administrator Public26. Ovidiu Popovici ? Secretarul Municipiului27. Cristina Buzdugan ?Director Directia Tehnica28. Clementina Vinerica ? Director Directia Economica29. Ioana Matei ?Consilier Serviciul Achizitii30. Florin Mateuta ? Director Directia de Drumuri Publice31. Corneliu Gavrilescu ? Sef Serviciu Juridic si Aplicarea Legii Proprietatii32. Cameilia Rotaru Colombo - Consilier Directia de Drumuri Publice33. Toader Otetea ? Sef Serviciu Drumuri Retele si Iluminat34. Delia Gornicioiu ? Consilier Serviciul Implementare Proiecte35. Olivia Teletin -Consilier Serviciul Implementare Proiecte36. Emil Macarie ? ConsilierServiciul Achizitii- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completarea formularului 12Cd. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - copletarea formularului G .Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (a) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, atunci ofertantul/ candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Documentele vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Formularele de mai sus se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati.Tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul A, Formularul B pct.a, c^1 si d, Formularul 12C si Formularul 12D.Subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul 12D.Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz), semnate electronic. Cerinta nr. 1- Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Cerinta nr. 2- Atestat ANRE tip B - executie lucrari electrice de 0, 4 kV.In cazul in care exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.In cazul in care se impune, la criteriul de calificare "capacitatea de exercitare a activitatii profesionale", ATESTATE/AUTORIZARI...... ale Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE), ....... etc. pentru entitati juridice, in cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz), semnate electronic.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Declaratie privind valoarea medie a cifrei de afaceri globala a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani sa fie de cel putin 26.000.000, 0 lei. Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Liderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociatii trebuie sa asigure aceasta cifra medie de afaceri. IMM_urile au dreptul la o reducere de 50%, a cifrei medii de afaceri, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr. 346/2004, modificata si completata de OG 27/2006. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM. Se vor completa Formularul F3 - Informatii generale; Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Operatorului economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare din partea unui tert, trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care sustine, incheiat in forma autentica. In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea cerintei de calificare privind nivelul min.al cifrei de afaceri aceasta trebuie indeplinita in intregime de un singur sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind experienta generala si specifica: Experienta generala : - O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Cerinta nr. 2 Experienta specifica : Cerinta minima : - Suma valorilor lucrarilor de drumuri, retele de alimentare cu apa si canalizare, lucrari de linii electrice, executate in cursul ultimilor 5 ani, incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic ( individual sau asociere de operatori economici) ca dovada a experientei lui similare, trebuie sa fie de cel putin 13.000.000 lei fara TVA. - certificari de buna executie pentru lucrarile prezentate pentru indeplinirea cerintei de experienta similara. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu. Cerinta se considera indeplinita prin prezentarea a unul sau cel mult 5 contracte cu valorea totala de 13.000.000 lei fara TVA, continand activitatile enumerate anterior. Convertirea valorii contractelor incheiate in alte monede se va face la cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei, aferent anului in care a fost incheiat contractul. Se va completa formularul 9.Nota: prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contr.de lucrari finalizat? se intelege: - lucrari recept.partial care sunt insotite de PV de recept.part.; - lucrari recept.insotite de PV la term.lucr.; - lucrari recept. insotite de PV de recept.finala., Cerinta 3 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? se va completa formularul F., Cerinta 4 Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant . Cerinte minime: - Lista personalului cheie care va fi implicat in executia contractului: Manager proiect (responsabil de contract) - experienta generala min 5 ani si specifica in management in calitate de manager intr-un proiect - Responsabil Tehnic cu Executia - atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, - Responsabil cu Controlul Calitatii numit prin decizie. Se vor prezenta: 1) Formular 19.1-Declaratie referitoare la personalul de specialitate ce va fi angajat in contract. 2) Formular 20 - Informatii referitoare la experienta profesionala a personalului cheie (CV-uri) la care se vor anexa, dupa caz, copie dupa diplome, autorizatii si declaratii de disponibilitate. 3) Dovada ca persoanele responsabile de executia lucrarilor /prestarea serviciilor sunt angajate cu contract de munca de catre ofertant sau au contract / angajament de colaborare cu acesta. Se va permite si prezentarea de angajamente/acorduri de participare., Cerinta 5 Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului. In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele tehnice ale tuturor ofertantilor parteneri asociati. In acest caz Declaratia privind utilajele trebuie completata de catre liderul de asociere si sa cuprinda echipamentele tuturor partenerilor asociati; Cerinte minime obligatori: Ofertantul va face dovada detinerii (dotare proprie / inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului. Se va completa formularul E- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, etc. de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta 6 Declaratie privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora. In cazul in care exista subcontractanti se va prezenta acordul de subcontractare. Se va completa formularul D ? Declaratie privind subcontractantul / subcontractantii. Cerinta nr. 1 Certificarea sistemului de management al calitatii pentru executia lucrarilor, conform standardului ISO 9001 sau echivalent.Referitor la prezentarea certificatului ISO 9001, in cazul asocierii se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta nr. 2 Certificarea sistemului de management de mediu, conform standardului ISO 14001 sau echivalent.Referitor la prezentarea certificatului ISO 14001, in cazul asocierii se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.03.2013 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer