Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare instalatie de franare nave ,Ecluza 2 Ovidiu


Detaliu pentru invitatia numarul 329030
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Numar invitatie: 329030/07.06.2012
Denumire contract: Reabilitare instalatie de franare nave , Ecluza 2 Ovidiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTACod fiscal: R11087755, Adresa: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Telefon: 0241702722, Fax: 0241737711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 0241702728, fax: +40 0241737711, persoana de contact: Camelia Sirbu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediu CN ACN SA, str Ecluzei, nr.1, AGIGEA, jud. Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare instalatie de franare nave , Ecluza 2 Ovidiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Principalele lucrari ce se vor efectua sunt urmatoarele: -intocmire de documentatii de proiectare pentru palan de ridicare / coborare ; pentru instalatia de ventilatie ; instalatia electrica de comanda , pentru instalatia de relee electronice;
-reabilitarea palanului de ridicare a cablului de frinare;
-reabilitarea instalatiei hidraulice de comanda si actionare;
-realizarea unei instalatii de ventilatie;
-lucrari de inlocuire a unor componente din instalatia electrica de comanda actionare si automatizare ( inclusiv lucrari de adaptare a unor componente)
II.1.6) CPV: 45350000-5 - Instalatii mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 441, 865.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8837, 30 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire : conf. art 86, HG 925 / 2006. In cazul constituirii prin virament bancar , contul autoritatii contractante este RO 23 RZBR 0000 0600 0227 2301 RAIFFEISEN BANK ? Lazu Agency , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta; IMM-urile beneficiaza de reduc cu 50% a gar de partic.In cazul asocierii, pentru a beneficia de reducere , fiecare asociat trebuie sa fie IMM. Liderul asocierii va face dovada constit gar.part.Conform art. 278 1 alin (1) , in masura in care Consiliul respinge o contestatie depusa ca nefondata , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4221, 86 lei.Nota: Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari va fi prezentat in original inclusiv toate anexele, si dovezile privind achitarea primelor de asigurare pentru perioada de valabilitate a ofertei (ordin de plata vizat de banca, chitanta), fara cota de fransciza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor, pentru cuantumul solicitat.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE: 10% din valoarea contractului, lei fara TVA.(5% pentru IMM-uri); Mod constituire: conform art.89 HG 925/ 2006., cu respectarea preved.HG nr.1045//2011 . Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul constituirii garantia de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza model - Sectiunea Formulare. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In situatia in care ofertantul este o asociere , pentru a beneficia de reducerea cu 5%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM , conf. Lege nr.346 / 2004. In cazul unei asocieri liderul asociatiei va face dovada constiturii garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, in original, conform model din Sectiunea Formulare.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, original, conform model Sectiunea Formulare;3.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;4.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale; Certificatele mentionate la punctele 3) si 4) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, original, conf.model Sectiunea Formulare; 6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1, original, conf.Formular Sectiunea Formulare; Nota: Daca este cazul, fiecare membru al asocierii, in cazul depunerii unei oferte comune/subcontractant/tert sustinator declarat va completa formularul.;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante insensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire: Director General: Ilie Valentin Zeicu; Director Tehnic: Sandru Nicolae; Director Comercial Marketing: Emilian Macarie; Birou Achizitii: Sirbu Camelia; Birou C.T.S.T.: Tomescu Mihai;Birou Juridic: Niculescu Diana;Mihai Stanciu;Ion Caloian;Bardan Aida;Cristina Poenaru, Laura Costache, Aladin Azmi, Ciofu Nicoleta, Viorel Hagianu, Erol Mirzali.7.Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"original, cf.Ord.314/2010 al ANRMAP, conform model Sectiune"Formulare".Nota: In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerintele priv.sit.personala trebuie indeplinite de fiecare asociat. 1. Certificatul Constator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.certificatul va fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul si va fi emis cu cel mult 30 zile inainte de deschidere a ofertei .Ofertantul castigator va prezenta Certificatul constatator, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire-in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Sustinere tert-In cazul ofertantului care isi demonstr.sit.econ.si fin.invocand si sust.acordata (in conf.cu prev.art.186 alin (1) OG 34 /2006 ) de catre o alta persoana, atunci acesta are oblig.de a dovedi sustin.de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei resp., incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantuluim resursele financiare invocate. (art 186, alin 2, OUG34/2006, modif.de OUG 19/2009); -Persoana ce asigura sustin.financ.nu trebuie sa se afle in sit.care det.excluderea din proc. de atrib.conf. prev.art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).", Cerinta 1: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani: minim 662 798, 16 leireprezentand 151 729, 08 euro la cursul BNR de 4, 3683 lei/euro din 10.04.2012.Cursul de referinta RON/EURO ptr.calculul cifrei medii de afaceri este cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anul respectiv.Se vor prezenta :1)Formular ?Informatii generale?, 2.)Bilanturi contabile sau alte documente relevante. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, dar cerinta se va considera implinita prin cumul. Nota : conform anexa 2* la Ordin ANRMAP nr.509/ 2011 , cazul unei asocieri + sustinere tert , cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator ;In cazul unei oferte individuale + sustinere tert, cerinta va fi indeplinita in intregime ori de ofertant ori de catre sustinator ; Nota pentru IMM: IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cifre medii de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 : Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.In cazul asocieriiacest formular va fi completat de fiecare asociat.Nota: ultimii 5 ani se calculeaza prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta2: Experienta similara: cel putin un contract similar in unul din domeniile: -lucrari de reabilitari/reparatii echipamente hidromecanice din ecluze;
-lucrari de reabilitari/reparatii la organe de obturare din hidrocentrale;
-lucrari de reabilitari si/sau reparatii la statii de pompare cu o capacitate mai mare de 5 mc/sec.;
-lucrari de constructie si/sau montaj de organe de obturare a apei in ecluze amenajari hidroenergetice statii de pomare sau de epuare ape uzate, in ultimii 5 ani, in valoare de 353492, 35lei repr.80922.17Euro, la cursul 4, 3683lei/euro din 10.04.12.Fise de experienta similara, contract(pagini din care sa rezulte obiectul contractului , valoare, lista semnaturi);recomandari eliberate de beneficiarii lucrarilor/ serviciilor de proiectare, procese verbale de receptie partiala sau procese verbale la terminarea lucrari sau proces verbal receptie finala ptr.lucrari si/sau orice act doveditor priv.indepl.obligatiilor contractuale in cazul serviciilor de poiectare., Cerinta 3: Informatii privind personalul necesar indeplinirii contractului: a.)Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului;b.)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani;c.)CV-uri, acte doveditoare privind calificarea si experienta personalului solicitat(diplome, certificate de calificare, autorizari, etc);contracte de munca vizate ITM/colaborare(PFA)/angajamente de participare, pentru: 1.responsabil de lucrare, cerinte minime: inginer sau subinginer profil mecanic sau electric;experienta generala(in domeniul studiilor) de minim 5 ani.2. personal de executie : - lacatusi mecanici min 6 salariati ;
- sudori electric si autogen min 2 salariati: prezentare autorizatii ISCIR, valabile;
- prelucratori prin aschiere min 2 salariati;
- hidraulician min 3 salariati;
- electricieni min 2 salariati- vopsitori min 2 salariati;, Cerinta 4: Lista privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare ptr.indepl.contractului;Contracte /conventii de inchiriere/angajament de punere la dispozitie, dupa caz, ptr.instalatii, utilaje, echipamente inchiriate.Asigurarea tehnica obligatorie a urmatoarelor utilaje: -automacara 16 to;
-automacara63 tf sau 65 tf;
-dispozitiv de ridicat (macara capra demontabila sau macara tip girafa, sau macara tip Pionier etc)-aparatura pentru sudura electrica si autogena precum si pentru taiere oxiacetilenica;
-strung paralel-strung carusel-freza-autocamion (pentru transport subansamble la atelierul executantului);
-stand de probe pentru hidraulica;
-utilaj de constructii multifunctional (incarcator frontal, buldoexcavator si graifar);, Sustinere tert(daca este cazul)-Capacitatea tehn./profes.poate fi sustinuta, pentru indepl.unui contr.si de o alta persoana, indif.de natura rel.juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. art 190, alin 1, OG 34/2006). Persoana care asigura sustin.tehn.si profes. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180. si ale art.181 lit.a ) , c1) si d ), cerinta 5 : Informatii privind subcontractantii, daca este cazul : a)Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor ;b) Acordul de subcontractare; c) Formularul?Informatii generale", pentru subcotr.care vor avea o pondere de peste 10% (in pondere valorica) din indeplinirea contractului .Nota : conform art.11, alin .7 HG 925 /2006 subcontractantilor nu li se impun cerinte de calificare ( nu vor competa tabelul cu cifra de afaceri din form.Informatii generale ", Nota : In cazul subcontractarii, ofertantul va prezenta o declaratie (original) prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare sa prezente Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului, contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta ; acesta se constituie anexa la contract ; Nota: Lista cuprinzand asociatii si subcontract.-Formularul 12/Sect.Formulare, se va prezenta si in situatia in care nu exista asociati/subcontractanti cu mentiunea: "nu e cazul", cerinta 6 : Informatii privind asociatii, daca este cazul: Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul depunerii unei oferte comune, fara obligatia legalizarii asocierii; Fiecare dintre asociati isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru viitorul contract . Asociatii vor desemna un lider de asociatie care ii va reprezenta in raporturile cu autoritatea contractanta , in cazul atribuirii contractului.a) Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor, de liderul asocieriib)Acordul de asociere";Nota : In cazul ofertei comune liderul asociatiei , va prezenta o declaratie(original) prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare sa legalizeze asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului. Certificarea ISO 9001:2008 sau echivalent pentru domeniul reparatii, intretinere, instalare , masini si echipamente , valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin acces direct, nerestrictionat si rapid, prin mijloace electronice: in SEAP, la www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer