Achizitie publica - Reabilitare instalatie de franare nave ,Ecluza 2 Ovidiu
Detaliu pentru invitatia numarul 329030
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329030/07.06.2012
Denumire contract: Reabilitare instalatie de franare nave , Ecluza 2 Ovidiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTACod fiscal: R11087755, Adresa: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Telefon: 0241702722, Fax: 0241737711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 0241702728, fax: +40 0241737711, persoana de contact: Camelia Sirbu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediu CN ACN SA, str Ecluzei, nr.1, AGIGEA, jud. Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare instalatie de franare nave , Ecluza 2 Ovidiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Principalele lucrari ce se vor efectua sunt urmatoarele: -intocmire de documentatii de proiectare pentru palan de ridicare / coborare ; pentru instalatia de ventilatie ; instalatia electrica de comanda , pentru instalatia de relee electronice;
-reabilitarea palanului de ridicare a cablului de frinare;
-reabilitarea instalatiei hidraulice de comanda si actionare;
-realizarea unei instalatii de ventilatie;
-lucrari de inlocuire a unor componente din instalatia electrica de comanda actionare si automatizare ( inclusiv lucrari de adaptare a unor componente)
II.1.6) CPV: 45350000-5 - Instalatii mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 441, 865.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8837, 30 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire : conf. art 86, HG 925 / 2006. In cazul constituirii prin virament bancar , contul autoritatii contractante este RO 23 RZBR 0000 0600 0227 2301 RAIFFEISEN BANK ? Lazu Agency , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta; IMM-urile beneficiaza de reduc cu 50% a gar de partic.In cazul asocierii, pentru a beneficia de reducere , fiecare asociat trebuie sa fie IMM. Liderul asocierii va face dovada constit gar.part.Conform art. 278 1 alin (1) , in masura in care Consiliul respinge o contestatie depusa ca nefondata , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4221, 86 lei.Nota: Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari va fi prezentat in original inclusiv toate anexele, si dovezile privind achitarea primelor de asigurare pentru perioada de valabilitate a ofertei (ordin de plata vizat de banca, chitanta), fara cota de fransciza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor, pentru cuantumul solicitat.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE: 10% din valoarea contractului, lei fara TVA.(5% pentru IMM-uri); Mod constituire: conform art.89 HG 925/ 2006., cu respectarea preved.HG nr.1045//2011 . Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul constituirii garantia de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza model - Sectiunea Formulare. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In situatia in care ofertantul este o asociere , pentru a beneficia de reducerea cu 5%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM , conf. Lege nr.346 / 2004. In cazul unei asocieri liderul asociatiei va face dovada constiturii garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, in original, conform model din Sectiunea Formulare.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, original, conform model Sectiunea Formulare;3.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;4.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale; Certificatele mentionate la punctele 3) si 4) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, original, conf.model Sectiunea Formulare; 6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1, original, conf.Formular Sectiunea Formulare; Nota: Daca este cazul, fiecare membru al asocierii, in cazul depunerii unei oferte comune/subcontractant/tert sustinator declarat va completa formularul.;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante insensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire: Director General: Ilie Valentin Zeicu; Director Tehnic: Sandru Nicolae; Director Comercial Marketing: Emilian Macarie; Birou Achizitii: Sirbu Camelia; Birou C.T.S.T.: Tomescu Mihai;Birou Juridic: Niculescu Diana;Mihai Stanciu;Ion Caloian;Bardan Aida;Cristina Poenaru, Laura Costache, Aladin Azmi, Ciofu Nicoleta, Viorel Hagianu, Erol Mirzali.7.Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"original, cf.Ord.314/2010 al ANRMAP, conform model Sectiune"Formulare".Nota: In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerintele priv.sit.personala trebuie indeplinite de fiecare asociat. 1. Certificatul Constator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.certificatul va fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul si va fi emis cu cel mult 30 zile inainte de deschidere a ofertei .Ofertantul castigator va prezenta Certificatul constatator, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire-in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 : Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.In cazul asocieriiacest formular va fi completat de fiecare asociat.Nota: ultimii 5 ani se calculeaza prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta2: Experienta similara: cel putin un contract similar in unul din domeniile: -lucrari de reabilitari/reparatii echipamente hidromecanice din ecluze;
-lucrari de reabilitari/reparatii la organe de obturare din hidrocentrale;
-lucrari de reabilitari si/sau reparatii la statii de pompare cu o capacitate mai mare de 5 mc/sec.;
-lucrari de constructie si/sau montaj de organe de obturare a apei in ecluze amenajari hidroenergetice statii de pomare sau de epuare ape uzate, in ultimii 5 ani, in valoare de 353492, 35lei repr.80922.17Euro, la cursul 4, 3683lei/euro din 10.04.12.Fise de experienta similara, contract(pagini din care sa rezulte obiectul contractului , valoare, lista semnaturi);recomandari eliberate de beneficiarii lucrarilor/ serviciilor de proiectare, procese verbale de receptie partiala sau procese verbale la terminarea lucrari sau proces verbal receptie finala ptr.lucrari si/sau orice act doveditor priv.indepl.obligatiilor contractuale in cazul serviciilor de poiectare., Cerinta 3: Informatii privind personalul necesar indeplinirii contractului: a.)Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului;b.)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani;c.)CV-uri, acte doveditoare privind calificarea si experienta personalului solicitat(diplome, certificate de calificare, autorizari, etc);contracte de munca vizate ITM/colaborare(PFA)/angajamente de participare, pentru: 1.responsabil de lucrare, cerinte minime: inginer sau subinginer profil mecanic sau electric;experienta generala(in domeniul studiilor) de minim 5 ani.2. personal de executie : - lacatusi mecanici min 6 salariati ;
- sudori electric si autogen min 2 salariati: prezentare autorizatii ISCIR, valabile;
- prelucratori prin aschiere min 2 salariati;
- hidraulician min 3 salariati;
- electricieni min 2 salariati- vopsitori min 2 salariati;, Cerinta 4: Lista privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare ptr.indepl.contractului;Contracte /conventii de inchiriere/angajament de punere la dispozitie, dupa caz, ptr.instalatii, utilaje, echipamente inchiriate.Asigurarea tehnica obligatorie a urmatoarelor utilaje: -automacara 16 to;
-automacara63 tf sau 65 tf;
-dispozitiv de ridicat (macara capra demontabila sau macara tip girafa, sau macara tip Pionier etc)-aparatura pentru sudura electrica si autogena precum si pentru taiere oxiacetilenica;
-strung paralel-strung carusel-freza-autocamion (pentru transport subansamble la atelierul executantului);
-stand de probe pentru hidraulica;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin acces direct, nerestrictionat si rapid, prin mijloace electronice: in SEAP, la www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 14:29