Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare instalatie electrica de iluminat si forta


Detaliu pentru invitatia numarul 337140
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Braila
Numar invitatie: 337140/10.10.2012
Denumire contract: Reabilitare instalatie electrica de iluminat si forta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala BrailaCod fiscal: 4343087, Adresa: Calea Calarasilor, nr. 58, Braila, Telefon: 0239/691700, Fax: 0239/691878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Calarasilor, nr. 50, Braila, Romania, cod postal: 810212, telefon: +40 239691700, fax: +40 239691878, persoana de contact: Laurentiu Cristian Datcu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul D.A. Braila, Calea Calarasilor Nr. 50. Sala de Consiliu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare instalatie electrica de iluminat si forta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare instalatie electrica de iluminat si forta sediu administrativ D.A. Braila
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 462, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 4621 lei iar perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de de participare: prin virament bancar in contul RO25TREZ1515005XXX000190 (Trezoreria Braila) C.U.I. 4343087, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada stabilita.In conformitate cu art.278^1 alin. 1 lit. b autoritatea contractanta va retine contestatorului (in cazul unei contestatii nefondate catre CNSC)din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a lucrarii in cuantumul de 5% din valoarea fara TVA a contractului, se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Garantia de buna executie constituita in baza contractului de lucrari se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare Formular 12A - Declaratie pe proprie raspundere. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 completata si modificata atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Prezentare Formular nr. 12B - Declaratie pe proprie raspundere . In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratie privind neincadrarea in art. 69'1- formular nr. 4, CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat sa angajeze firma ofertanta in contract. In cazul ofertei comune fiecare asociat vor prezenta documentele mai sus precizate. Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata conform cu originalul. Autoritatea isi rezerva dreptul, cf. art. 11 alin. 3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare de a solicita precizari sau confirmari suplimentare cu privire la orice document prezentat de catre operatorii economici, atat acestora cat si autoritatilor competente ce pot furniza informatii.Lista persoanelor care detin functii de decizie in autoritatea contractanta sunt: - Cismas Traian - director executiv- Smochina Isabela - sef birou financiar contabilitate- Av. Remus Filimon Mihai - consultant juridic- Datcu Laurentiu Cristian - responsabil achizitii publice- Chiper Ion- membru in comisia de evaluare- Manole Nicolae - membru in comisia de evaluare- Lazar Ilie - consultant tehnicPersoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. b) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. 2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original copie conform cu originalul sau copie legalizata si vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Din certificatele prezentate Ofertantul/Ofertantii trebuie sa nu aiba datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul constatator eliberat de ONRC eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul se va depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul(pt. copia cf cu originalul AC va cere castigatorului confruntarea cu originalul).Pentru persoanele juridice/fizice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata in limba romana.Atestat tip B electrice A.N.R.E.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani in valoare totala de cel putin: 462.100lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul anual leu/euro comunicat de B.N.R..
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare executarea in ultimii 5 ani: cel putin a unui contract de executie lucrari similare de natura si complexitatea lucrarilor ce fac obiectul procedurii, respectiv, lucrari similare obiectului contractului la cladiri monumente istorice. Se vor prezenta din contractele de lucrari paginile din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi, procese verbale pe faze determinante, documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale din partea beneficiarilor lucrarilor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: Ofertantul trebuie sa dispuna de: - un responsabil tehnic cu executia lucrarilor care urmeaza a fi executate, atestat ISC.- minim o persoana responsabila cu controlul calitatii (C.Q.)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Pentru pretul minim ofertat se acorda punctajul maxim respectiv 50 de puncte.Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza conform formulei: Punctaj oferta X = pretul minim ofertat x 50/pret oferta x
Termenul de executie exprimat in luni calendaristice
30
Descriere: Pentru termenul de executie minim ofertat se acorda punctajul maxim respectiv 30 de puncte. Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza conform formulei: Punctaj oferta X =termen executie minim ofertatx 30/termen oferta x. Termenele de executie mai mici de 2 luni nu sunt realiste si nu vor fi punctate suplimentar. Ofertele cu un termen de executie mai mare de 5 luni vor fi considerate neconforme.
Garantia Lucrarii exprimata in ani
20
Descriere: Pentru termenul de garantie cel mai mare se acorda punctajul maxim respectiv 20 de puncte.Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza conform formulei: Punctaj oferta X = termen de garantie x *20/termen de garantie maxim ofertat. Ofertele cu un termen de garantie sub 3 ani vor fi considerate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 09:05
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer