Achizitie publica - Reabilitare instalatii electrice corp I
Detaliu pentru invitatia numarul 338877
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338877/06.11.2012
Denumire contract: Reabilitare instalatii electrice corp I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA PETROL GAZE PLOIESTICod fiscal: 2844790, Adresa: B-dul BUCURESTI, nr.39, PLOIESTI, Jud.PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: 0244575659, 0244573171int.242, Fax: 0244575847, 0244575312
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul BUCURESTI, nr.39, PLOIESTI, Jud.PRAHOVA, Ploiesti, Romania, cod postal: 100680, telefon: +40 244575659/ +40 244573171-105, fax: +40 244575847/ +40 244575312, persoana de contact: LUMINITA IULIANA NICULA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Petrol Gaze din Ploiesti, Bd-ul Bucuresti nr.39, Ploiesti, Jud Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare instalatii electrice corp I
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare instalatie electrica corp I
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 403, 009.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 8000 lei, se constituie conf. Art. 86, alin 1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; este irevocabila, se prezinta in original si poate fi depusa prin ordin de plata, in contul U.P.G.din Ploiesti nr.RO60TREZ521504601X000271, deschis la Trezoreria Ploiesti.In cazul constituirii acesteia prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza formularul 14, iar valabilitatea va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul asocierii, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei la 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform legii nr.346/2004, ofertantul individual sau asociatii, care solicita reducerea la 50% vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din legea 346/2004.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a lucrarii in cuantumul de 5% din valoarea fara TVA a contractului, se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie constituita in baza contractului de lucrari se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1-Declaratie privind eligibilitatea: -Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr, 34/2006 atrage excluderea candidatului / ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul)- Completarea formularului nr.3Cerinta 2-Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG34/2006, privind conflictul de interese.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator(se va avea in vedere Ordinul A.N.R.M.A.P. nr.170/2012)- Completarea formularului nr.4 care are atasata lista persoanelor cu functii de decizie pentru derularea procedurii din cadrul autoritatii contractante;Persoanele ce detin functie de decizie la nivel de universitate in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Prof.univ.dr.ing. Coloja Pascu Mihai, Dr.Ec. MihaiValia Maria, Prorector conf dr.ec. Lazar Cornel, Prof dr.ing Petrescu Marius, Ing. Stanciu Dan-sef Serv. Tehnic, Av. Radulescu Dragos -of. juridic, ing. Stanciu Olimpia -Sef birou achizitii, Ec.Petrea Elena Lacramioara-serv. Contabilitate, Ing.Borcea Ruxandra Camelia-serv Contabilitate, sing. Bulearca ClaudiaElena-birou achizitii, Ing.Bucur Camelia Anca-birou achizitii, Ing.Paun Mihaela Luminita - birou achizitiiCerinta 3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul)Incadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii candidatului / ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica-Completarea formularului nr.5- Pentru candidatii/ofertantii romaniCertificate de atestare fiscala in original, copie legalizata sau copie lizibila , din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat consolidat eliberat de ANAF si respectiv, la bugetul local ?certificat de taxe si impozite localeNota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul scadent al datoriei este data de 25 a fiecarei luni.Pentru candidatii/ofertantii straini: - Prezentarea echivalentului documentelor solicitate pentru ofertantii romani in cadrul acestui criteriu de calificare, cu respectarea dreptului intern al statului in cauza. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea lor autorizata in limba romana.Cerinta 4- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formular 6Cerinta 5 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 7 Cerinta nr. 1-Inregistrarea persoanelor fizice/juridice romane- Certificat constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCInregistrarea persoanelor fizice/juridice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate- In cazul unei asocieri, documentele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o indeplineste.- Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentelor in original /copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , pentru verificarea conformitatii acesteia cu cel depus in oferta.- Completarea formularului 17(daca este cazul)Cerinta 2- Atestat ANRE de tip A - pentru incercari de echipamente si instalatii electrice de joasa si medie tensiune- Atestat ANRE de tip B - proiectare si executie instalatii electrice pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kVAtestatele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul castigator va avea obligatia reinnoirii acestor atestate daca acestea expira in perioada de executie a lucrarilor.In cazul asocierii cerinta este indeplinita daca unul dintre asociati sau subcontractantul, daca este cazul, detine atestatul solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitat atestatul respectiv. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unui astfel de atestat, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de atestat se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princip. lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita cel putin o lucrare exec. si dusa la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, avand o val. de min 400000.00 lei, in conf. cu prev. art. 12 si 14 din Ordinul Pres. ANRMAP nr.509/2011.Acesta va fi insotit de fisa/formularul de exp. similara, formular 19, certificat constatator sau recomandare, de PV de receptie partiale/PV la terminarea lucrarilor care fac obiectul contractului/ contractelor mentionate mai sus, semnat si stampilat de catre beneficiarul lucrarilor/ PV de receptie finala a lucrarilor care fac obiectul contractului mentionat mai sus, semnat si stampilat de catre beneficiarul lucrarilor., Declaratie privind asigurarea cu echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului supus procedurii de achizitie;formular 10, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului disponibil si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.(insotita de CV pentru cadrele de conducere);Ofertantul trebuie sa dispuna de: - un responsabil tehnic cu executia in domeniul lucrarilor care urmeaza a fi executate, copia atestatului, in termen de valabilitate, CV, - un responsabil cu controlul calitatii (C.Q.); se va prezenta CV, diploma, orice alte documente doveditoare, Declaratie privind subcontractantii.Se vor prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze: , datele de recunoastere ale subcontractantului, dupa caz, acordul acestuia/acestora ? exprimata/exprimate in procent - si specializarea acestora Certificat ISO 9001 editia in vigoare, sau echivalent., Certificat de mediu 14001/2004 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara Pentru pretul minim ofertat se acorda punctajul maxim respectiv 70 de puncte.Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza conform formulei: Punctaj oferta X = pretul minim ofertat x 70/pret ofertaX
Garantia Lucrarii
10
Descriere: Pentru termenul de garantie cel mai mare se acorda punctajul maxim respectiv 10 de puncte. Termenul de garantie maxim acceptat 10 ani. Un termen de garantie ofertat de peste 10 ani nu va fi punctat suplimentar. Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza conform formulei: Punctaj oferta X = termen de garantie Xx 10/termen de garantie maxim ofertat. Ofertele cu un termen de garantie sub 2 ani vor fi considerate neconforme
Termenul de executie exprimat in zilecalendaristice
20
Descriere: Descriere: Timpul de executie - se va exprima in zile. Algoritmul de calcul ? Timpul minim de executie estimat este de 18 zile si maxim acceptat 30 de zile, calculate de la data atribuirii contractului / emiterii ordinului de incepere a lucrarilor. Se acordapunctajul maxim pentru cel mai mic timp de executie respectiv 20 puncte. Pentru fiecare zi peste 18 zile se scad 1.5 puncte.(Ex: durata 20 zile, punctaj 17) Termenul de executie trebuie sa fie realist si exemplificat conform unui grafic de executie detaliat. Ofertele care vor avea un termen de executie peste termenul de executie maxim acceptat vor fi considerate neconforme. Ofertele care vor avea un termen de executie mai mic decat termenul de executie minim acceptat nu vor fi punctate suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 11:38