Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare instalatii termice de incalzire si preparare apa calda menajera la Sectia Pascanu-Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 330655
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi
Numar invitatie: 330655/28.06.2012
Denumire contract: Reabilitare instalatii termice de incalzire si preparare apa calda menajera la Sectia Pascanu-Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Pneumoftiziologie IasiCod fiscal: 4541262, Adresa: str. Dr. I. Cihac 30, Iasi, Telefon: 0232 261813, Fax: 0232 261813
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare instalatii termice de incalzire si preparare apa calda menajera la Sectia Pascanu-Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare instalatii termice de incalzire si preparare apa calda menajera la Sectia Pascanu-Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 305, 582.26 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 6.100 lei; valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.si se va calcula de la data limita de depunere a ofertei.Garantia de participare trebuie sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar, printr-un instrument bancar emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta poate solicita perioada de valabilitate a ofertei, iar perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita corespunzator.Conform Art. 278^1 din OUG 34/2006 in cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC si in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a lotului urmatoarele sume: intre 63.000lei si 420.000 lei inclusiv -1% din valoarea estimata ; Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei, iar perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Contul in care se va vira garatia de participare este RO24 TREZ 4065 005X XX00 0403 deschis la Trezoreria Iasi.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de lucrari si va avea o valoare egala cu 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 din HG 925/2066 alin. (2)-(4) se aplica in mod corespunzator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ?conform formularului F1 din documentatia de atribuire; Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G.34/2006 cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 - conform formularului F2 din documentatia de atribuire; Cerinta nr.3-Declaratie pe propria raspundere de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 ? ofertantii trebuie sa completeze si sa prezinte formularul F3 din documentatia de atribuire.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa respecte aceasta cerinta. Cerinta nr.4-Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006? conform formular F4 si Anexa din documentatia de atribuire;
-Dr.Ec.Filipeanu Dumitru-Manager -Dr.Mitrofan Costica-Director Medical -Ec.Adam Roxana Nicoleta ?Director Financiar Contabil -ing.Simin Dan ?Sef Serv A.T.A.I. -ec.Dontov Valentin-Comp. Achizitii-Aprovizionare Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare sau alte echivalente din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Cerinta nr.2-Furnizorul de echipamente trebuie sa fie atestat ISCIR pentru montajul, punerea in functiune si service ? ul centralelor termice pe gaz ce au certificare CE sau echivalent (ofertantul va prezenta copie dupa certificatul de atestare)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1- Copii lizibile ale bilanturilor contabile pe anii 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din O.U.G. nr.34/2006 ;, Cerinta nr.2-Informatii generale privind media cifrei de afaceri in domeniul aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani., Cerinta nr.3-Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-(daca este cazul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, conform Formular F8; se va solicita dovada executarii pe ultimii 5 ani a unui sau mai multor lucrari similare ca natura si complexitate cu cea sau pusa procedurii in valoare cumulata de 305.000 lei fara TVA., Cerinta nr.2-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului-Formular F9 din documentatia de atribuire., Cerinta nr.3-Declaratie privind efectivul mediu anual a personalului angajat si al cadrelor de conducere - Formular F 10 din documentatia de atribuire., Cerinta nr.4-Informatii privind asocierea-Acord asociere conform formular F12 (daca este cazul), Cerinta nr.5-Informatii privind subcontractantii?(daca este cazul) Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2001 sau alte standarde echivalente, certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului - ISO 14001/2001 sau alte standarde echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respective.b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: Pp(n) = Pret minim x 55, Pret (n)P(n) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pret?;Pret minim - pretul cel mai mic ofertat;Pret (n) - pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajulCriteriul a avut in vedere fondurile alocate de bugetul Consiliului Judetean Iasi prin H.C.J. nr.320/29.10.2010 .
Perioada de executie
25
Descriere: Punctajul (25 puncte) pentru ?Perioada de executie? se acorda astfel: a) Pentru cea mai scazuta perioada de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru calculul perioadei de executie, punctajul se acorda proportional, astfel: Pe(n) = Emin x 25 puncte E(n) Pe(n) - punctajul ofertei aferent factorului de evaluare pentru care se calculeaza numarul acordat de puncte; E(n) - perioade de executie ofertata de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul; Emin. - cea mai mica perioada de executie ofertata in cadrul procedurii de atribuire.Perioada de executie se va exprima in luni.Perioada minima sub care oferta va fi considerata neconforma va fi de 2 luni iar perioada de executie maxima realista de executie va fi4 luni.Criteriul a avut in vedere prevederile Legii nr.10.1995 privind calitatea in constructii cu modificarile si completarile ulterioare.
perioada de garantie a lucrarilor executate
20
Descriere: a) Pentru of. care prevede cea mai mare perioada de garant.a lucr.exec. se acorda punct.maxim alocat (20 puncte); b) Pentru celelalte of., punct. se acorda proportional, astfel: PDg(n) = G(n) x 20 puncte Gmax PDg(n) - punct.of. aferent fact.de eval.pentru care se calculeaza numarul acordat de puncte; G(n) - termenul de garan.ofertat de op. economic pentru care se calculeaza punct.; Gmax. - cel mai mare termen de garant. ofertat in cadrul proced.de atrib.Perioada minima de garantie sub care oferta va fi considerata neconforma va fi de 12 luni iar durata maxima realista peste care oferta nu va fi punctata suplimentar va fi maxima 48 de luni.Criteriul a avut in vedere prevederileH.G. nr.273/1994 privind aprob.Regul. de receptie a lucr. de constr. si instal. aferente acestora cu modif. si compl. ulterioare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate procura de pe SEAP fiind atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer