Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare instalatii termice si sanitare la blocul B si D ale Spitalului Judetean Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinti


Detaliu pentru invitatia numarul 325595
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Numar invitatie: 325595/03.05.2012
Denumire contract: Reabilitare instalatii termice si sanitare la blocul B si D ale Spitalului Judetean Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTICod fiscal: 4337344, Adresa: str. traian, nr. 89, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0372521137, Fax: 0372521172; 0372521152
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. traian, nr. 89, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 1500, telefon: +40 0372521172, fax: +40 0372521152, persoana de contact: Sediu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. traian, nr. 89, Drobeta-Turnu Severin, Romania, sala 18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare instalatii termice si sanitare la blocul B si D ale Spitalului Judetean Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Reabilitare instalatii termice si sanitare la blocul B si D ale Spitalului Judetean Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinti?
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 296, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5900 lei Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care Consiliul (CNSC) respinge o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 2960 leiin conformitate cu art 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, sau de 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM- urilor.Garantia de buna executie se va constitui : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici participanti la procedura / tertii sutinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va prezenta Formularul nr. 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentul mai sus mentionat. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Se va prezenta Formularul nr. 2. Se va comleta de ofertant, asociati si tertul sutinator pt lit. a, lit. c indice 1 si d, art 181 din OUG nr. 34/2006 3. Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local in luna naterioara deschiderii ofertelor Pentru persoane juridice/fizice romane :1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 3.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Reesalonarea datoriilor nu reprezinta un aranjament cu creditorii. Pentru persoane juridice/fizice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Consiliul Judetean Mehedinti le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.3. Certificat privind depunerea unei oferte independente in conf cu Ordin ANRMAP 314/20104. Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in art 69, indice 1 din OUG nr, 34/2006, solicitata conform art. 13 din L 279/2011. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: MARIUS BALU - PRESEDINTE, NODIT ANDI - VICEPRESEDINTENICOLICEA LIVIU - VICEPRESEDINTE, MUULER ANA MARIA - DIRECTOR EXECUTIV, FILIP LUCIAN - DIRECTOR EXECUTIV. 1. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriii) Se va atasa, in original / copia conform cu originalul, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor), din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b)codul unic de inregistrare; c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d)structura actionariatului; e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniul de activitate principal; g)domeniile de activitate secundare; h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Nota: Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract (copie ). Ofertantul clasat pe primul loc in etapa de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, documentul in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ( trei ) ani in domeniul de activitate aferent contractului, sa fie de minim592.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Obligativitatea prezentarii a minim 1 si maxim 5 lucrari similare executate in ultimii 5 ani. Lista lucrarilor similare va contine valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va completa Formularul indicat in Fisa de date.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, minim un contract de lucrari similare cu obiectul contractului supus licitatiei, in valoare de minim286.000 lei pentru lucrarile de executie, respectiv minim 1 contract de cel putin 10.000 lei pentru serviciile de proiectare., 2. Obligativitatea asigurarii personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului care va cuprinde minim: a)Arhitect, inginer specialitatea constructii civile si inginer specialitatea instalatii pentru serviciile de proiectareb)Responsabil tehnic cu executia (R.T.E) atestat pentru domeniul constructii civile, industriale si agricole c) Controlor / controlori de calitate (CQ) d)Personal calificat pentru realizare instalatii de gaze medicale, 3. Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii listei cuprinzand subcontractantii, a partilor din contract care sunt indeplinite de acestia si a specializarii lor , a acordurilor de subcontractare.In cazul asocierii , fiecare operator economic din cadrul asociatieiva prezenta documentele solicitate prin fisa de date a achizitiei, urmand ca, autoritatea contractanta sa solicite, eventual, legalizarea asocierii operatorilor economici a caror asociere a fost declarata castigatoare. 1. Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii certificatelor ISO 9001 si ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 08:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer