Achizitie publica - REABILITARE INTERIOARE ? COLEGIUL NATIONAL ?IULIA HASDEU?
Detaliu pentru invitatia numarul 177380
colegiul national iulia hasdeu lugoj
Cod de identificare fiscala: 4269266
Adresa: v.v.delamarina nr 1, Lugoj
Telefon: 0256350070
Fax: 0256351714
Denumire invitatie: REABILITARE INTERIOARE ? COLEGIUL NATIONAL ?IULIA HASDEU?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45410000-4 - Lucrari de tencuire (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: REABILITARE INTERIOARE ? COLEGIUL NATIONAL ?IULIA HASDEU?
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 15.10.2008 13:14
Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: CENTRUL FINANCIAR ?IULIA HASDEU?, Str. V. V. Delamarina, nr. 1, Lugoj, jud. Timis, tel. 0256/351714, fax 0256/354530.
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Lugoj (Sala de Consiliu), Piata Victoriei, nr. 4, Lugoj, Timis
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului/Autorizatie de functionare /altele echivalente;/ Documente care dovedesc o forma de înregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani, vizat si înregistrat de organele competente, potrivit legii; Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ? minim 450.000 RON; 2 contracte similare însotite de certificari de buna-executie (recomandari) din partea beneficiarilor respectivi; Atestat responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ); Legitimatie responsabil tehnic cu executia; Lista privind subcontractantii; Certificat de atestare a calitatii; Certificat de atestare a managementului de mediu.
Prin solicitare scrisa, adresata autoritatii contractante. Costul 100 lei.