Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare, intretinere si extindere retea de drumuri in orasul Bolintin Vale, judetul Giurgiu


Detaliu pentru invitatia numarul 306181
Autoritate contractanta
PRIMARIA BOLINTIN VALE
Cod de identificare fiscala: 5483380
Adresa: STR. LIBERTATII, NR. 1, Bolintin-Vale
Telefon: 0246.270.990
Fax: 0246.270.990
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reabilitare, intretinere si extindere retea de drumuri in orasul Bolintin Vale, judetul Giurgiu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Reabilitare, intretinere si extindere retea de drumuri in orasul Bolintin Vale, judetul Giurgiu
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.07.2011 12:14
Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str.Libertatii nr 1, oras Bolintin Vale, judetul Giurgiu
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Bolintin Vale, str.Libertatii nr 1, oras Bolintin Vale, judetul Giurgiu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 1, 237, 759 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certificate privind obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat si catre bugetul local.Certificat constatator, emis de O.R.C. in original sau copie conforma cu originalul.Certificat de inmatriculare in copie.Bilantul contabil din anul 2008, 2009 si 2010 vizat si înregistrat la organele competente.Cifra medie anualã de afaceri pe ultimii 3 ani, minim 2 400 000 leiCertificate ISO 9001, 14001 si ORSAS 18001Indeplinirea in ultimii 5 ani a maxim 2 contracte in valoare de 1.200.000 lei, a se prezenta, in copie, procese verbale de receptie si recomandari.Resurse tehnice minime proprii sau închiriate, necesare pentru realizarea contractului.Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate, CV-uriPerioada de valabilitate a ofertei: 90 zile.Garantia pentru participare-20 000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 90 zile.
Documentatie de atribuire atasata integral anuntului
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Propunere tehnica
60
Descriere: In cadrul propunerii tehnice se puncteaza : Durata de mobilizare dupa primirea ordinului de incepere al lucrarilor 30 p. Termenul de remediere al defectiunilor in perioada de garantie 30 p
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer