Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare invelitoare din tabla titanzinc corp Rectorat


Detaliu pentru invitatia numarul 336168
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Numar invitatie: 336168/26.09.2012
Denumire contract: Reabilitare invelitoare din tabla titanzinc corp Rectorat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTICod fiscal: 4183199, Adresa: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 402.92.05, Fax: 402.93.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 060032, telefon: +40 0214029205, fax: +40 0214029372, persoana de contact: Elena Zurzu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060032, CORP RECTORAT, etaj III, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare invelitoare din tabla titanzinc corp Rectorat
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si reabilitare invelitoare din tabla titanzinc corp Rectorat
II.1.6) CPV: 45261210-9 - Lucrari la invelitoarea acoperisului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 525, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 10.483, 87 lei respectiv 5.241, 93 lei in cazul in care se face dovada ca ofertantul este IMM.Modul de constituire a garantiei de participareGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/ 2006, in lei sau intr-o moneda liber convertibila si se poate constitui sub forma de Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie ( Formularul nr.6- UPB- Sectiunea III), Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul RO36 TREZ7065005XXX000114, deschis la Trezoreria Sector 6, sau se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar, in cazulin care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta inoriginal, in cuantumul prevazut.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fieprezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare va fi deminim 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelorGarantia trebuie sa fie irevocabila.Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din HG 925/ 2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 din HG 925/ 2006.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 10% din valoare fara TVA a contractului sau 5% in cazul in care se face dovada ca ofertantul este IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateadeeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006declaratie privind calitatea de ofertantcertificat de participare la licitatie cu oferta independentadeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din oug 34/2006 (evitarea conflictului de interese)Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Rector ?Mihnea Costoiu, director general- Mihai Corocaescu, director economic - Dorina Adamescu, control financiar preventiv- Rodica Manolache, consilier juridic- Daniela Cismaru, responsabil achizitii - Elena Zurzucertificat privind indeplinirea obligatiunile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributieipentru asigurarile sociale de stat la luna anterioara depuinerii ofertelor - copie cu mentiunea conform cu originalulcertificat privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor locale la lunaanterioara celei in care se depun ofertelecertificatele vor face dovada ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele certificat constatator emis de oficiu registrului comertului - copie cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale - media cifreide afaceri din ultimii 3 ani financiari incheiati(2009;2010;2011) in valoare de 1.050.000, 00 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Formular nr.5 UPBOperatorul economic va face dovada ca a executat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte similare de lucrari supus prezentei proceduri in valoare de 472.500, 00 lei2. Lista princ. prestari de servicii similare executate in ultimii 3 ani-Formular nr3 UPB, Operatorul va face dovada ca a executat unul sau mai multe ctr in val de 52.500 lei3. Recomandari din partea beneficiarilor sau document constatator - Formular nr4 UPB3.Operatorul economic trebuie sa faca dovana ca are in dotare utilaje, echipamente, instalatii necesare pentru derularea contractului si anume utilaje pentru confectionat si montat sorturi, debitat tabla in pana, profilat tabla pe drept, profilat tabla pe curb, macara de ridicat materialul la locul de punere in opera si anume etajul 5-6 corp Rectorat. -Formular C3; C45. Ofertantul trebuie sa prezinte informatii privin efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de ISO 9001/2001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.anrmap.ro sau de la sediul UPB, cladirea Rectorat, camera 102-104
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 18:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer