Achizitie publica - Reabilitare invelitoare din tabla titanzinc corp Rectorat
Detaliu pentru invitatia numarul 336168
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336168/26.09.2012
Denumire contract: Reabilitare invelitoare din tabla titanzinc corp Rectorat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTICod fiscal: 4183199, Adresa: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 402.92.05, Fax: 402.93.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 060032, telefon: +40 0214029205, fax: +40 0214029372, persoana de contact: Elena Zurzu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060032, CORP RECTORAT, etaj III, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare invelitoare din tabla titanzinc corp Rectorat
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si reabilitare invelitoare din tabla titanzinc corp Rectorat
II.1.6) CPV: 45261210-9 - Lucrari la invelitoarea acoperisului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 525, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 10% din valoare fara TVA a contractului sau 5% in cazul in care se face dovada ca ofertantul este IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateadeeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006declaratie privind calitatea de ofertantcertificat de participare la licitatie cu oferta independentadeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din oug 34/2006 (evitarea conflictului de interese)Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Rector ?Mihnea Costoiu, director general- Mihai Corocaescu, director economic - Dorina Adamescu, control financiar preventiv- Rodica Manolache, consilier juridic- Daniela Cismaru, responsabil achizitii - Elena Zurzucertificat privind indeplinirea obligatiunile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributieipentru asigurarile sociale de stat la luna anterioara depuinerii ofertelor - copie cu mentiunea conform cu originalulcertificat privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor locale la lunaanterioara celei in care se depun ofertelecertificatele vor face dovada ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele certificat constatator emis de oficiu registrului comertului - copie cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale - media cifreide afaceri din ultimii 3 ani financiari incheiati(2009;2010;2011) in valoare de 1.050.000, 00 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Formular nr.5 UPBOperatorul economic va face dovada ca a executat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte similare de lucrari supus prezentei proceduri in valoare de 472.500, 00 lei2. Lista princ. prestari de servicii similare executate in ultimii 3 ani-Formular nr3 UPB, Operatorul va face dovada ca a executat unul sau mai multe ctr in val de 52.500 lei3. Recomandari din partea beneficiarilor sau document constatator - Formular nr4 UPB3.Operatorul economic trebuie sa faca dovana ca are in dotare utilaje, echipamente, instalatii necesare pentru derularea contractului si anume utilaje pentru confectionat si montat sorturi, debitat tabla in pana, profilat tabla pe drept, profilat tabla pe curb, macara de ridicat materialul la locul de punere in opera si anume etajul 5-6 corp Rectorat. -Formular C3; C45. Ofertantul trebuie sa prezinte informatii privin efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de ISO 9001/2001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.anrmap.ro sau de la sediul UPB, cladirea Rectorat, camera 102-104
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 18:07