Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare invelitoare, fa?ada principala ?i sala spectacole la Filarmonica de Stat Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 357230
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 357230/30.01.2014
Denumire contract: Reabilitare invelitoare, fa?ada principala ?i sala spectacole la Filarmonica de Stat Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei, nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257284744, persoana de contact: registratura generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Arad, B-dul. Revolutiei nr. 75, camera 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare invelitoare, fa?ada principala ?i sala spectacole la Filarmonica de Stat Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare invelitoare, fa?ada principala ?i sala spectacole la Filarmonica de Stat Arad. Valoarea estimata a lucrarilor este de 18.781.568 ron din care 17.887.208 ron lucrari iar 894.360 ron reprezentand ?diverse ?i neprevazute? in procent de 5% din suma de 17.887.208 ron.
II.1.6) CPV: 45261210-9 - Lucrari la invelitoarea acoperisului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 781, 568 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de Participare este de 250.000 lei. Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie de min. 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Constituirea GP: instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoarea AC (art. 86 din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009), prin virament bancar, sau ordin de plata vizat de banca. Contul pentru GPal Mun. Arad deschis la Trez. mun. Arad este: RO40TREZ0215006XXX 006669. In cazul in care ofertantul va depune, in cf. cu art. 86/HG 925/2006, o scrisoare de garantie, aceasta va fi eliberata, de preferat, de o banca/soc. de asig. cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul scr. de garantie emise de o banca/soc. de asig. din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata a acesteia. Cf. art. 86 alin.(4)/HG 925/2006, Echivalenta lei/valuta este la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare.?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. AC va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire. Ofertantii care vor constit. GP cf art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM vor completa formularul anexat. In cazul in care o eventuala contestatie va fi respinsa de CNSC canefondata, AC va retine contestatorului o parte din GP, cf. art. 278?1 alin (1)/OUG 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin: - Instrument de garantare emis de o societate bancara sau societate de asigurari(anexa la contract), sau- prin retineri din facturile inaintate la plata.In cazul constituirii garantiei prin retineri succesive din facturile inaintate la plata, prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garan?ia de buna execu?ie este de 24 luni de la data recep?iei lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea ? formular 33. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006;2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006 ? formular 35.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Persoanele cu functie de decizie in organizarea si desfasurarea prezentei proceduri de achizitie, sunt: dl Gheorghe Falca, Primar, dl. Catalin Titiriga, Viceprimar, dl. Levente Bognar, Viceprimar, dna. Claudia Macra, Administrator Public, dna. Ardelean Lia, consilier local, dl. Balcea Ovidiu, consilier local, dna. Cismasiu Mariana, consilier local, dl. Ciupe Ionel, consilier local, dl. Cziszter Kalman, consilier local, dl. Dolha Ioan, consilier local, dl. Farcas Ioan, consilier local, dl. Galis Florin, consilier local, dl. Ghilinta Gheorghe, consilier local, dl. Gligor Teodor, consilier local, dl. Lazurca Adrian, consilier local, dl. Lupas Marin, consilier local, dl. Maris Florin, consilier local, dl. Mihuta Tristan, consilier local, dl. Mosneag Ovidiu, consilier local, dna. Nicsanu Marcela, consilier local, dna Pistru Popa Simona Geanina, consilier local, dna. Rotaru Viorica, consilier local, dl. Rus Eugen, consilier local, dl. Varga Glad, consilier local, dl. Vlaicu ? Hergane Traian, consilier local, dl. Puie Ciprian, consilier juridic, dl. Szuchanszki Stefan - presedinte de comisie cu drept de vot, d-na Giurgiu Lucia membru, d-na. Barbu Florica membru, dl. Pi?leaga Costel membru, dl. Adam Bezsnei Petru Stelian, membru, dl. Morar Iulian, membru de rezerva.In cazul sustinerii financiare, tehnice si/sau profesionale de catre un tert, acesta va trebui sa prezinte aceasta declaratie. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 ? formularul 34.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;4. Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta ? formularul 37.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formularul 20.6. Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii IMM ? formularul 38: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor, conform formularului atasat (daca este cazul) Persoane juridice romane: Pentru persoane juridice: Ofertantii vor depune Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie ?conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in unul dintre codurile CAEN din certificatul emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informa?ii generaleOfertantii vor demonstra ca media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (ani 2011, 2012, 2013)este de minim 25.000.000 LEI.Ofertantii vor completa si depune fisa de informatii generale.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2011:1 euro = 4, 2379 RON;Anul 2012:1 euro = 4, 4560 RON;Anul 2013:1 euro = 4, 4190 RON;Se solicita cifra de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimi 3 (trei) ani. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Pentru echivalen?a se va ?ine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 4. Personalulcheie.Ofertantii trebuie sa faca dovada existentei unor relatii de serviciu / colaborare / cu urmatorii speciali?ti/exper?i;
- Specialist/expert atestat de Ministerul Culturii, in executare lucrari specialitatea restaurare decora?ii, componente artistice/pictura murala; conform Legii nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice aprobata cu modificarile ?i completarile ulterioare la art. 24, alin. (2).- Specialist/expert atestat in acustica; conform ORDINULUI nr. 3.384 din 21 noiembrie 2013 al viceprim-ministrului, ministrul dezvoltarii regionale si administratiei publice, pentru aprobarea reglementarii tehnice "Normativ privind acustica in constructii si zone urbane, indicativ C 125-2013".- Responsabil tehnic cu execu?ia RTE atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale ?i Administra?iei Publice ?i Ministerul Culturii; conform Legii nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice aprobata cu modificarile ?i completarile ulterioare precum ?i conform Legii nr. 10/1992 privind calitatea in construc?ii cu modificarile ?i completarile ulterioare, art. 14, alin, 2.Se vor prezenta atestate ?i/sau legitima?i., 3. Informatii privind asociatii/subcontractantiiOfertantul ? liderul Asociatiei va completa: Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii.Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare.In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii .Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea , iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tututror asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului., 2. Experienta similara.Se va completa cel putin o fisa de informatii privind experienta similara conform formularului anexat.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 (cinci) ani de activitate (calculati la data limita de depunerea ofertelor) au executat lucrari similare pentru cladiri monumente istorice, cerinta fiind indeplinita prin prezentarea de contracte de lucrari/certificari de buna execu?ie pentru cele mai bune lucrari de natura similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii, a caror valoare/valoare cumulata ob?inuta prin insumarea a cel mult 3 contracte, sa fie minim 17.500.000 lei, fara TVA.Atunci cand un grup de operatori economici depune o oferta /candidatura comuna, capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care ofertantul/candidatul beneficiaza isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art.181 lit. a), c1) si d) si art. 69?1.Pentru echivalen?a se va ?ine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., 1. Lista principalelor lucrari executate.
Ofertantii vor depune o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de execu?ie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. 1. Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.Certificat ISO 9001/2008 ? copie simpla semnata pentru conformitateNeprezentarea acestor certificate sau prezentarea unor certificate care se refera la alte domenii decat cele solicitate de autoritatea contractanta va duce la stabilirea ca oferta inacceptabila conform prevederilor art. 36 alin.1 din HG 925/2006. Pentru ofertantii in curs de certificare se accepta prezentarea raportului final de audit din care sa reiasa faptul ca ofertantul va primi respectiva certificare.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei pentru partea de contract pe care o executa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2014 11:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer