Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE ISLAZURI-Amenajare prin lucrari agrofitoameliorative a islazurilor in comuna Glodeni, jud. Dambovita


Detaliu pentru invitatia numarul 341351
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GLODENI (PRIMARIA GLODENI)
Numar invitatie: 341351/27.12.2012
Denumire contract: REABILITARE ISLAZURI-Amenajare prin lucrari agrofitoameliorative a islazurilor in comuna Glodeni, jud. Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GLODENI (PRIMARIA GLODENI)Cod fiscal: 4402671, Adresa: Com. GLODENI, str. POIANA MARE, nr. 1, jud. DAMBOVITA, Glodeni, Telefon: 0245228303, Fax: 0245228348
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. GLODENI, str. POIANA MARE, nr. 1, jud. DAMBOVITA, Glodeni, Romania, cod postal: 137225, telefon: +40 245228303, fax: +40 245228348, persoana de contact: DINU PETRE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com. GLODENI, str. POIANA MARE, nr. 1, jud. DAMBOVITA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE ISLAZURI-Amenajare prin lucrari agrofitoameliorative a islazurilor in comuna Glodeni, jud. Dambovita
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie pentru ?REABILITARE IZLAZURI-AMENAJARE PRIN LUCRARI AGROFITOAMELIORATIVE A IZLAZURILOR DIN COMUNA GLODENI JUDETUL DAMBOVITA?
II.1.6) CPV: 77100000-1 - Servicii pentru agricultura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 308, 820 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Valoarea garantiei de participare este de 6.000 lei2. Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1), (2), (3) din H.G. nr. 925/2006;4. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO73TREZ2755006XXX000027 ? Trezoreria Pucioasa. Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor5. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor;6. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 25 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM .
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura (inclusiv de tertul sustinator, daca este cazul): a) Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Observatie -persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: Dinu Petre ? primar comuna GLODENIAcsinia Petre-viceprimar comuna GLODENISandu Ion- secretar comuna GlodeniEc. Constantinescu Florin-contabil comuna GlodeniIng. Prunache Marian-inspector achizitiiAngelescu Mihai-consilier localAnghelescu Dan- consilier localChiran Gheorghe ? consilier localDeftu Ion ? consilier localMadaran Adrian ? consilier localOnicescu Gheorghe ? consilier localPatru Gheorghe ? consilier localPrundaru Valeriu ? consilier localUdroiu Nicolae ? consilier localVasile Gheorghe ? consilier localVasile Mircea ? consilier localStoica Liviu - consilier local Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, valabil la data depunerii ofertei (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor).Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducerecertificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri anuala globala medie pe ultimii 3 ani sa fie de minim 600.000 lei.Modalitatea de indeplinireModalitatea de indeplinire1) Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul nr. 6 - Informatii generale completat.2.1) Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratia financiara., 2.2) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Declaratia pe proprie raspundere, in forma autentica, trebuie sa cuprinda informatiile solicitate, pentru care nu a putut depunde documentele, precum si faptul ca in tara de origine sau tara in care este stabilit nu se emit astfel de documente.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: Anul EUR/RON2009 4, 22010 4, 20992011 4, 2379, In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul 7 -Angajament tert sustinator financiar, Formularului 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinciani, cel putin un contract de lucrari similarecu o valoare deminim 300.000 lei fara T.V.A.Modalitatea de indeplinire1) Se va atasa Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, completat.4) Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa procesele verbale la finalizarea contractelor prezentate ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1., Cerinta nr. 2Recomandare din partea beneficiarilor pentru contractul prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1Modalitatea de indeplinire2) Se va atasa, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cel putin o recomandare din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1.Recomandarea trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului;
- daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale / totale de lucrari;, In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 10 - Angajament privind sustinerea tehnica, Formularului 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Modalitatea de indeplinire1) Se va atasa Formularul nr. 17 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora completat., Cerinta nr. 1In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete., AsociatiModalitatea de indeplinire1) Formularul nr. 18 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora.2) Acordul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.3) Formularul nr. 19 ? Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire.4) Toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, Standardele de asigurare a calitatii (dupa caz) pentru fiecare asociat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer