Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare Liceu ?Ion Creanga?, Etajare Corp B Si Extindere cu un Corp D cu Dp+P+1E


Detaliu pentru invitatia numarul 341239
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Curtici
Numar invitatie: 341239/19.12.2012
Denumire contract: Reabilitare Liceu ?Ion Creanga?, Etajare Corp B Si Extindere cu un Corp D cu Dp+P+1E
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul CurticiCod fiscal: 3519402, Adresa: Str. Primariei Nr. 47, Curtici, Telefon: 0257464004, Fax: 0257464130
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Primariei, nr. 47, Curtici, Romania, cod postal: 315200, telefon: +40 257464004, fax: +40 257464130, persoana de contact: Liliana Monica Ciupe-Vaida
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Primariei, nr. 47, Curtici
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare Liceu ?Ion Creanga?, Etajare Corp B Si Extindere cu un Corp D cu Dp+P+1E
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se vor asigura lucrarile de reabilitare Liceu ?Ion Creanga?, etajare Corp B si extindere cu un Corp D cu Dp+P+1E, cu respectarea conditiilor si cerintelor cuprinse in Documentatia tehnica, anexa la prezenta documentatie de atribuire.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 830, 813 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 56.616, 26 lei; pt. garantia de participare constituita in alta moneda (in valuta) se va face echivalenta leu/valuta avand ca data de referinta data publicarii invitatiei de participare; se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata/fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre institutiile bancare.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Contul in care se va depune garantia de participare: RO90TREZ0235006XXX000019 - Trezoreria Curtici.In temeiul prev. art. 86, alin. 3, lit. a) si b) din HG 925/2006, dc. garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, (Form nr. 23) acesta tb. sa prevada expres toate conditiile legale in care garantia se va putea executa, inclusiv situatia cuprinsa la art. 278, indice 1, alin. 1, lit. b din OUG 34/2006. In cazul in care instrumentul de garantare nu va cuprinde toate conditiile mentionate mai sus, autoritatea contractanta va descalifica/respinge oferta depusa.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare cf. art. 278 indice 1, alin. 1, lit. b din OUG 34/2006, actualizata suma de 6.610, 81 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 10 % din valoarea contr., fara TVA, in maxim 3 zile lucratoare de la semnarea contr., integral printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara/societate de asigurari care devine anexa la contract/partial prin retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale, cu aplicarea art. 90(3)-HG 925/2006 si HG 1045/2011.Dc. garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara/societate de asigurari, acesta tb. sa prevada expres toate conditiile legale in care garantia se va putea executa, inclusiv situatia cuprinsa la art. 278, indice 1, alin. 1, lit. b-OUG 34/2006. Se va restitui: 70% din val.garantiei, in 14 zile de la inch. p-v receptie la terminarea lucrarilor, dc nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pt. vicii ascunse este minim; restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza p-v receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Maria Codre ? Presedinte al Comisiei de evaluare2. Grecu Mircea ? Membru al Comisiei de evaluare3. Nagy Ioan ? Membru al Comisiei de evaluare4. Copil Ioan ? Membru supleant al Comisiei de evaluare5. Cohan Florica ? Membru supleant al Comisiei de evaluare6. A. Anitei Nicolae ? Primarul Orasului Curtici7. Consilieri locali: Miloaca Petru, Batran Adriana Maria, Dehelean Cornel, Ispravnic Gheorghe, Grada Florin, Batran Catalin Gheorghe, Muntean Nicolae, Copil Ioan, Bulboaca Ion Razvan, Mocuta Gheorghe, Abrudan Ioan Danut, Don Ciprian Florin, Ban Ioan Bogdan, Peita Florin Valerian, Branzan Liviu Mircea.Mod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa Formularele nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata; nr. 6.1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata si nr. 6.2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata ? in original.In cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2).Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 2 (cf. Ordin nr. 314/2010).3).Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c) indice 1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularele nr. 6, 6.1. si 6.2., in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69indice 1, 180 si 181, lit. a), c) indice 1 si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4).Subcontractantul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 6, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP. 1). Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare/relevanta in raport cu obiectul procedurii.Mod de dovedire: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare/relevanta in raport cu obiectul procedurii. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2). Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare/relevanta in raport cu obiectul procedurii sau echivalentul acestora raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducerea certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 5.600.000 lei (pentru persoanele juridice romane). Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa faca dovada indeplinirii cifrei de afaceri prin depunerea situatiilor financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, in copie., In cazul sustinerii economice si financiare asa cum este prevazuta la art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 modificata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte executarea a maxim 2 contracte similare, cu o valoare cumulata de cel putin 2.800.000 lei, fara TVA , insotita de certificari de buna executieMentiune: Cerinta se considera indeplinita si in cazul prezentarii unui singur document/certificat/contract de valoare impusa. Se vor prezenta procesele verbale partiale/la terminarea lucrarilor, aferente fiecarui contract depus in dovedirea experientei similare sau recomandari de la beneficiari aferent documentelor depuse in vederea indeplinirii experientei similare care sa precizeze beneficiarul lucrarilor, perioada si locul executiei lucrarilor, valori si daca au fost executate corespunzator si duse la bun sfarsit., Ofertantii participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca dispun de utilajele si dotarile considerate necesare pt.realizarea in bune conditii a obiectului contractului. (Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ? Form. 18 ? in original)., In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata., Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal tehnic de specialitate si personal muncitor): , a). 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor civile: Atestatul si legitimatia de "RTE" in domeniul constructiilor civile; CV; Declaratie de disponibilitate;, b). 1 responsabil tehnic cu calitatea: Decizia interna de numire/delegare a atributiilor aferente; CV; Declararatie de disponibilitate., c). 1 sef de santier ? inginer constructor cu experienta in domeniul constructiilor civile de minim 3 ani: Diploma studii tehnice superioare; CV; Declaratie de disponibilitate;Mentiune: experienta de 3 ani se va evalua in raport cu mentiunile cuprinse in CV-ul prezentat de catre acesta., d). 1 Inginer in domeniul instalatii electrice cu experienta in domeniu de minim 3 ani: Diploma studii universitare tehnice in domeniu, atestat ANRE si legitimatie valabila la data depunerii ofertelor, CV, Declaratie de disponibilitateMentiune: experienta de 3 ani se va evalua in raport cu mentiunile cuprinse in CV-ul prezentat de catre acesta., e). 1 Inginer in instalatii sanitare, termice cu experienta in domeniu de min. 3 ani: Diploma studii universitare tehnice in domeniu, CV, Declaratie de disponibilitateMentiune: experienta de 3 ani se va evalua in raport cu mentiunile cuprinse in CV-ul prezentat de catre acesta., Daca ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prevederile art. 45 din OUG 34/2006, si art. 11, alin.7 din HG 925/2006, cf.: ?autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pt. eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pt. partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?., Capacitatea tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contractantul si subcontractantul acestuia conform contractului de subcontractare si prevederilor documentatiei de atribuire. Anterior semnarii contractului, operatorului declarat castigator i se va solicita sa prezinte acordul de subcontractare din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane.Daca contractele de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa contracte si traducerea legalizata in limba romana., Daca oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conf. cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit contractului de asociere.Asociatii vor trebui sa depuna imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contr.), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului.Daca acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea in lb. romana dupa acestea. Certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare unui cod CAENrelevant in raport cu obiectul procedurii - in copie.Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului. Exista posibilitatea ca cerinta in discutie sa fie indeplinita daca ofertantul face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si ca din acesta reiese ca acesta va primi certificarea., Certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare unui cod CAENrelevant in raport cu obiectul procedurii - in copie.Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului. Exista posibilitatea ca cerinta in discutie sa fie indeplinita daca ofertantul face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si ca din acesta reiese ca acesta va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 70 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda altfel: Pn = (Pret min/Pret n) x punctajul maxim alocat, unde, Pn ? punctaj oferta evaluata;Pret min ? pretul minim ofertat;Pret n ? pretul ofertei evaluate. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara taxa pe valoarea adaugata.
Garantia tehnica acordata lucrarilor
30
Descriere: Componenta tehnica: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Garantia tehnica acordata lucrarilor?se acorda astfel: a) pentru cea mai lunga perioada a garantiei tehnice acordata lucrarilor ofertata, dar nu mai mare decat perioada maxima indicata de autoritatea contractanta, respectiv 7 ani, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 30 puncte;b) pentru o perioada cuprinsa intre minimul si maximul indicat de autoritatea contractanta (minim 5 ani, maxim 7 ani), se acorda punctajul astfel: Pn = (perioadan/perioada maxima) x punctajul maxim alocat;c) pentru o perioada mai mare decat perioada maxima indicata de autoritatea contractanta (7 ani), nu se va puncta suplimentar;d) pentru o perioada mai mica decat perioada minima indicata de autoritatea contractanta (5 ani) oferta va fi considerata necorespunzatoare d.p.d.v. tehnic urmand a fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 16:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer