Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare linie electrica de 6 KV SCN Pitesti, alimentare de rezerva


Detaliu pentru invitatia numarul 339354
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Numar invitatie: 339354/14.11.2012
Denumire contract: Reabilitare linie electrica de 6 KV SCN Pitesti, alimentare de rezerva
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: R10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 750250565, fax: +40 252/315848, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE, Drobeta-Turnu Severin, str.NICOLAE IORGA, nr. 1, SALA DE LICITATII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare linie electrica de 6 KV SCN Pitesti, alimentare de rezerva
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare linie electrica de 6 KV SCN Pitesti, alimentare de rezerva in SEAP-Caiete de sarcini atasate in SEAP.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 713, 919 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 14.278 LEIPentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% respectiv7.139 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin: 1) virament bancar (ordin de plata) in contul R.A.A.N., cod IBAN: RO02 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Sucursala Mehedinti, sau2) instrument de garantare (Formular 16) emis in favoarea R.A.A.N., in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%, respectiv 5% pentru IMM-uri, din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se constituie astfel: - prin doua instrumente de garantare (Formular 17), emise in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat de executant, in original, in termen de 15 zile calendaristice de la semnarea si inregistrarea ctr. la sediul achizitorului, un instrument pentru partea de 70% din val.ctr. si un instrument pentru partea de 30% din val.ctr.; garantia trebuie sa fie irevocabila;
- valab. instr.de garant. pentru partea de 70% din val.ctr sa fie egala cu perioada convenita a ctr.(2 luni), iar valab. instr.de garant. pentru partea de 30% din val. ctr. sa fie egala cu perioada de garantie a lucrarilor.- retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Se va completa si prezenta Formular nr. 1 - ?Declaratie privind eligibilitatea? in originalConditie de calificare : Ofertantul/asociatul/tert sustinatornu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Nota: a. Acestdocument nu se solicita eventualilor subcontractantib. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferta in asociere), fiecare operator economic (asociat) are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Se va completa si prezenta Formular nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006? - in original.Pentru persoane juridice /fizice straine: ?Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Nota: a) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferta in asociere), cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta, vor fi demonstrate de fiecare operator economic (asociat)b) Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUGG nr.34/2006.Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Se va completa si prezenta Formular nr. 3?Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006? - in original.Nota: 1. Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti ofertantii/ candidatii/ofertantii asociati/tertii sustinatori/subcontractantiiparticipanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire2. Ofertantul/Ofertantul asociat/Tert sustinator/Subcontractant care are drept membri in cadrul Consiliului de administratie/Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.3. Persoanele cu functii de decizie din cadrul REGIEI AUTONOME PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: dr. ec. Gheorghe DULCEA, ing. Ioan BARTA, ec. Mariana SIMION, ing. Ileana ALEXE, cons. jr. Iulian RAICU, Angelica POPESCU, sing. Stefan MOACA, ing. Nicolae IONEAN, ing. Rodica IVAN, ing. Mihaela MILIES, ec. Mircea VASILUTA, ec. Simona DRUTU, cons. jr. Lucian RAVEANUCerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere, prin care se certifica faptul caparticiparea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP 314/2010)Modalitatea de indeplinire: Se va completa si prezenta Formular nr. 4 ? ?Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta?, in original Cerinta nr. 1Declararea apartenentei din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Modalitatea de indeplinire: Pentru persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emiscu max. 30 de zile inainte de data depunerii ofertei -se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Conditie de calificare: Din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluitrebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Nota: In urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a transmite la solicitarea autoritatii contractante Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice /fizice strainePrezentare documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Note: a) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferte in asociere), fiecare operator economic are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b) Documentele privind Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre tertul/tertisustinator/sustinatori.Cerinta nr. 2Atestat ANRE tip AModalitatea de indeplinireAtestat ANRE tip A pentru incercari de echipamente si instalatii electrice conform Ordin ANRE nr.24/20.07.2007in termen de valabilitateCerinta nr. 3Atestat ANRE tip C 2AModalitatea de indeplinireAtestat ANRE tip C2A pentru, executarea de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV-20 kV si posturi de transformare cu tensiunea nominalasuperioara de cel mult 20 kV, conform Ordin ANRE nr.24/20.07.2007, in termen de valabilitate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale privind operatorul economic si cifra medie globala de afaceri din ultimii 3 ani. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Nu se impune o valoare privind cifra de afaceri pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR dupa cum urmeaza: 2009- 1 euro=4, 2373lei; 2010-1 euro= 4, 2099 lei;2011- 1 euro=4, 2379 lei., Alte informatii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Experienta similaraExperienta similaraExperienta similaraOfertantul trebuie sa demonstreze ca a executat si dus la bun sfarsit inultimii 5 ani minim un contract, care a avut ca obiect executia de lucrarisimilare cu obiectul contractului supus procedurii de achizitie.Se vor prez copii dupa contract sau parti relevante ale contractelor, procesverbal de receptie, recomandare/certificat de indeplinire a oblig contractualeNota: Sintagma ?duse la bun sfarsit" va fi interpretata in cf cu prevederileordinului Presedintelui ANRMAP nr.509/2011, Cerinta nr. 3Informatii privind dotarea tehnica: ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?, Cerinta nr. 4Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate considerat necesar pentru indeplinirea contractului .Declaratia va fi insotita de: a)CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului;
-declaratii de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitate/angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului(daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoane)- in temeiul Ordinului Presedintelui ANRMAP 509/14 SEPT.2011, Cerinta nr.5Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniu care face obiectul lucrarii., Cerinta nr.6Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze parti dincontractul de servicii, are obligatia de a preciza: 1. partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze;2. indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoareaacestora;3. datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si acordulacestora), Alte informatii Cerinta nr. 1Informatii privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul roman ? SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, Cerinta nr. 2informatii privind certificarea implementarii sistemului de management de mediu, in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata Invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 09:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer