Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare, modernizare anexa Camin Persoane Varstnice - "Sf. Petru si Pavel"


Detaliu pentru invitatia numarul 320375
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRAILA
Numar invitatie: 320375/17.02.2012
Denumire contract: Reabilitare, modernizare anexa Camin Persoane Varstnice - "Sf. Petru si Pavel"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRAILACod fiscal: 4205670, Adresa: Piata Independentei, nr.1, Braila, Telefon: 0239692394, Fax: 0239692394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Independentei, nr.1, Braila, Romania, cod postal: 810210, telefon: +40 239692394, fax: +40 239692394, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Municipiului Braila, Piata Independentei nr. 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare, modernizare anexa Camin Persoane Varstnice - "Sf. Petru si Pavel"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari pentru executarea de: arhitectura, rezistenta, reabilitare termica, instalatii sanitare, instalatii termice, instalatii gaze, instalatii electrice, retele de apa si de canalizare.
II.1.6) CPV: 45215220-5 - Lucrari de constructii de cladiri sociale, altele decat caminele si structurile cu caracter social (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 032, 240 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 20.644 lei, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului. Valabilitate: 90 zile, calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor Se poate constitui astfel: virament bancar in contul RO10TREZ1515006XXX000216 deschis la Trezoreria Mun. Braila;instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig.care se prezinta in original;in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. Aut.contr.are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, cand acesta din urma se afla in oricare din sit.urmatoare: isi retrage oferta in per.de val.a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr.de in per.de val.a ofertei. In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278?1 din OUG 34/2006 actualizata, respectiv 4812, 23 lei.
Garantie de buna executie
Valoare: 10% din valoarea contractului fara TVA Se poate constitui astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale si finala (caz in care, prestatorul are obligatia de a deschide un cont de garantie la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Braila, in care va depune minimum 0, 5% din valoarea contractului fara TVA)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind situatia personala a operatorului economic: - Prezentare formular Anexa 10- Ofertantul/asociatul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 180 din OUG 34/2006- Ofertantul/asociat nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art.181 din OUG 34/2006Incadrarea in situatiile prev.la art.180, respectiv art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiziie publica.- In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului Anexa 10 este obligatorie pentru fiecare asociat.- In cazul persoanelor care sustine ofertantul sau asocierea, financiar sau tehnic, prezentarea Formularelor Anexa 10 C si Anexa 10D este obligatorie pentru fiecare persoana care sustine.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Persoanele juridice romane- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul.Cele doua certificate privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, se vor prezenta originale sau copii legalizate sau in copie, semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul".In cazul ofertei comune, prezentarea celor doua certificate este obligatorie pentru fiecare asociat.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru a fi valabile certificatele solicitate trebuie prezentate in original sau copie legalizata sau in copie, semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata in limba romana - legalizate si sa nu prezinte datorii restante.Ofertantii care prin certificatele depuse nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata in prezenta documentatie, vor fi respinsi din procedura de achizitie, deoarece ofertele prezentate vor fi considerate inacceptabile.3.Declaratia privind neincadrarea in art. 69?1 din OUG 34/2006Toti participantii la procedura ( Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator) vor completa si vor depune : Formularul Anexa 10 B.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste org., derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Dr.Ing. Aurel Gabriel Simionescu?Primar Municipiul Braila;Doinita Ciocan?Viceprimar Municipiul Braila;Danaila Zaharia Alexandru?Viceprimar Municipiul Braila;Dr.Ec. Anghelescu Stoica?Director Executiv DFPL;Ing. Macovei Carmen?Sef Serv.Achizitii PubliceAut.contr.va exclude din proced.de atrib.ofertantul care se incadreaza in prev.art.69?1 din OUG 34/2006.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010Se va completa Formularul Anexa 10A.In cazul ofertei comune, prez.Formularului este obligatorie pentru fiecare asociat. 1.Persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, copie stampilata si semnata "conform cu originalul" de catre reprezentantul legal al ofertantului.Inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului/asocierii clasat/a pe primul loc prezentarea pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata.Documentul trebuie sa ateste faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006, actualizata, privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.2.Persoane juridice /fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelortrebui, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de data de deschidere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categorieiprofesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului. In cazul in care este cistigator , ofertantul trebuie sa faca in 30 de zile dovada deschiderii unui punct de lucru in romania, inaintea semnarii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3.Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M. - uri: Ofertantii incadrati ca I.M.M. beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.- Formular Anexa 62 in documentatia de atribuire.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM - urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004.4. Informatii suplimentare: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute ia art. 176 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere (Formular Anexa 58), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, vor avea valabilitatea si termenul prevazut .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta informatii cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent contractului. In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare cifra de afaceri a acestuia pentru cei 3 ani de referinta indicati. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, in conformitate cu art.16, alin.2 din Legea nr.364/2004 privind stimularea infiin?arii ?i dezvoltarii I.M.M.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: -Dovada indeplinirii a cel putin un contract de lucrari similar celor care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, in ultimii 5 ani. -Se vor prezenta procesul/procesele verbale de receptie partiala/totala -Se vor prezenta recomandarea/recomandari de la beneficiari priv.contractul/contractele similare sau Documentul constatator primar/ final(cf. HG 925/2006) In ceea ce priveste personalul se solicita: - Coordonator de proiect, cu experienta profesionala in lucrari de reabilitare. - Responsabil tehnic cu executia (RTE), autorizat pentru categoriile de lucrari prevazute in proiect. - Responsabil cu controlul calitatii (CQ) - Persoana autorizata ANRE IIB, instalatii electrice. Autorizatii specifice: - Prezentare Autorizatie emisa de ISCIR pentru montaj si punere in functiune echipamente si utilaje C.T. de joasa presiune. - Prezentare Autorizatie ANRE grad B pentru executie instalatii electrice. -ISO 9001 sau echivalent emis de organisme autorizate pentru categoriile de lucrari ce vor fi executate; -ISO 14001 sau echivalent emis de organisme autorizate pentru categoriile de lucrari ce vor fi executate;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer