Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE, MODERNIZARE, DEZVOLTARE SI ECHIPARE AMBULATORIU SPITAL BAIA DE ARAMA, JUDETUL MEHEDINTI


Detaliu pentru invitatia numarul 351822
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BAIA DE ARAMA (PRIMARIA BAIA DE ARAMA)
Numar invitatie: 351822/02.08.2013
Denumire contract: REABILITARE, MODERNIZARE, DEZVOLTARE SI ECHIPARE AMBULATORIU SPITAL BAIA DE ARAMA, JUDETUL MEHEDINTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BAIA DE ARAMA (PRIMARIA BAIA DE ARAMA)Cod fiscal: 4675450, Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 30, Baia de Arama, Telefon: 0252381473, Fax: 0252381473
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Tudor Vladimirescu, nr.23, oras Baia de Arama, judetul Mehedinti, Baia de Arama, Romania, cod postal: 225100, telefon: +40 252381473, fax: +40 252381473, persoana de contact: Dunarintu Ionel Rafael
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: str. Tudor Vladimirescu, nr.23, oras Baia de Arama, judetul Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE, MODERNIZARE, DEZVOLTARE SI ECHIPARE AMBULATORIU SPITAL BAIA DE ARAMA, JUDETUL MEHEDINTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata a investitiei este de 1.382.714 lei fara TVA, formata din: 1. Valoarea estimata a contractului de achizitie publica este de 1.122.079 lei, din care: - Constructii si instalatii: 1.072.867 lei fara TVA;
- Utilaje, echipam.Tehnolog si function.cu montaj: 32.474 lei fara TVA;
- Organizare de santier: 16.738 lei fara TVA;2. Cheltuieli diverse si neprevazute(23, 23%): 260.635 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 382, 714 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitata: 13827 lei.Cursul leu/ata valuta la care se vor raporta ofertantii este cel publicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modalitati de constiuire: -scrisoare degarantie bancara, in favoarea autoritatii contractanta: 1)prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta;2)sa faca referire laproced.organizata de aut.contr.;3)sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea sacorespunda sumei fixe solicitata;5)sa aiba inscrisa valabilitatea; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art.86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cumodif.si complet.ulterioare; -ordin de plata, vizat de catre banca, in contulautoritatii contractante. - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei departicipare: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006); In cazul depunerii de ofertein asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupuluide operatori economici;Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Suma ce poate fi retinuta in cazul pierderii unei contestatii in fataCNSC sau instanta este in conf.cu prev. art.278^1 alin.1, lit.b din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile uleterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA. Constutirea se face in conditiile art.90 din HGnr.925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devineanexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2)-(4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in modcorespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acestcaz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala carese depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care segasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificaarile si completarile ulterioare (se completeaza Formular nr.1).Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune) si tertul sustinator (in cazul sustinerii).Cerinta nr.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(se completeaza Formularul nr.2). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune) si tertul sustinator (in cazul sustinerii) doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c^1) si d)din art. 181 (in cazul sustinerii).Cerinta nr. 3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(se va completa formularul nr.3).Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii), subcontractantul (in cazul subcontractarii). Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire urmatoarele persoane: primar: Dunarintu Ionel Rafael, viceprimar: Buncianu Ilie, secretar: Matei Sorin Laurentiu, contabil: Cioata Nicolae, consilier informatica si achizitii publice: Curelea Marinica Cristian, inspector promovare proiecte ?i strategii europene: Dragota Lica, consilier de specialitate: Doman Marilena, consilier juridic: Curelea Victor Sabin, consilieri locali: Vilti Gheorghe, Salapa Ion, Ciochina Ilie, Neata Iulian, Stoican Victor, Despau Ion, Maria Iulian, Daneasa Nicolae, Tunaru Ilie, Sanislav Florin-Lucian, Bunceanu Gheorghe, Ploscaru Sandel, Bobic Mihai-Cosmin, Cojocaru Ioan. Cerinta nr. 4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( se va completa formularul nr.4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), subcontractantul (in cazul subcontractarii).Cerinta nr. 5. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta( se va completa Formularul nr.5).Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazulofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avandscop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art.5 alin(3)din Ordinul nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Cerinta nr.6 A.Persoanele juridice romane vor depune: 1.Certificatul de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 2.Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Vor depune certificatul de atestare fiscala, certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoaane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).B. Persoanele juridice straine vor depune: Certificatele anterior mentionate (privind plata datoriilor la bugetul consolidat general si bugetele locale) sau documente echivalente (daca acestea se emit) inconformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stabilit.Vor depune certificate privind plata datoriilor la bugetul consolidat general, C.A.S. si bugetele locale (sau documentnte echivalente) urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune). Cu exceptia declaratiilor pe propria raspundere, toate documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in fiecare dintre urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertatea deplina de a opta intreele. Nu se va acorda un punctaj special ofertantilor in functie de forma aleasa. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducere autorizata. De asemenea, fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane. In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actelesolicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit se va proceda dupa cum urmeaza: reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea, in aceeasi declaratie pe propria raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente. Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata. Vor depune certificatul constatator urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune) si tertul sustinator (in cazul sustinerii). Persoanele juridice straine vor depune: 1. Documente din care sa rezulte inregistrarea ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit. Din documentele depuse de ofertant trebuie sa rezulte faptul ca este autorizat sa desfasoare activitati similare cu cele care fac obiectul prezentului contract. Vor depune documente doveditoare urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune) si tertul sustinator (in cazul sustinerii. O.N.G.-urile/Persoane juridice non-profit, vor depune: 1. Certificatul emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia ofertantul isi are sediul social, cu anexelesale (acolo unde este cazul), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in obiectul de activitate al ofertantului. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune urmatoarele perssoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune) si tertul sustinator (in cazul sustinerii. Documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare dintre urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertatea deplina de a opta intre ele. Nu se va acorda un punctaj special ofertantilor in functie de forma aleasa. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducere autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri.Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani(2010, 2011, 2012)sa fie minim 2.244.158 lei. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM in conformitate cu prevederile Legiinr.346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici simijlocii, benefiaiza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra deafaceri. Pentru indeplinirea acestui indicator, sunt lasate la latitudineaoperatorului economic documentele care vor fi prezentate pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare. Documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau certificate "conform cu originalul". In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., Pentru echivalenta leu/alta valuta se va tine cont de cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul are obligatia prezentarii listei principalelor lucrari executate pe ultimii 5 ani prin care va face dovada ca a executat cel putin un contract de lucrari similare in valoare de cel putin 1.122.079 lei prezentand certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Pentru echivalenta leu/alta valuta se va tine cont de cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR., Ofertantul va prezenta ?Declaratie privind efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii trei ani".Ofertantul dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentruindeplinirea contractului de lucrari. Pentru indeplinirea contractului ofertantultrebuie sa dispuna de un numar minim de specialisti cu studii superioare tehnice relevante: - 1 Sef de santier/ coordonator proiect cu studii superioare finalizate cu diploma de licenta in domeniul inginer/subinginer ? Constructii civile;
- 1 Inginer/subinginer cu studii superioare finalizate cu diploma de licenta in domeniul constructii civile;
- 1 Responsabil tehnic cu executia; - prezentarea certificatului RTE : Constructii civile, valabil la data limita de depunere a ofertei;
- 1 Responsabil cu controlul calitatii -prezentarea de autorizatie/decizie interna de numire;
- 1 Responsabil cu sanatatea si securitatea muncii cf.Legii 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile ulterioare; se va prezenta certificat- 1 Responsabil cu managementul mediului cf.OUG 195/2005 privind protectia mediului, cu modificarile si completarile ulterioare;se va prezenta certificat/atestat;
- 1 Specialist cu atestat in domeniul restaurare arhitectura;
- 1 Specialist cu atestat in domeniulinginerie instala?ii;Pentru persoanele responsabile cu indeplinirea contractului se va prezenta: - contractele de munca inregistrate I.T.M / contracte de colaborare pentru PFA. Pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu pers.de specialitate ce nu sunt angajati permanenti ai ofertantului se pot prezenta si angajamente/acorduri de participare, insa pentru ofertantul declarat castigator se cere inceierea de contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi- in cazul specialistilor/expertilor se va depune doar atestatul si/sau legitimatia, fara a fi nevoie sa se depuna CV-ul- pentru orice alta persoana inclusa in oferta se solicita CV in format Europass. CV-ul trebuie sa fie insotit de copii dupa diplomele/certificatele de studii/atestatele mentionate precum si dupa documentele care confirma experienta profesionala indicata, O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Subcontractantii: Autoritatea contractanta accepta subcontractarea unei parti lucrarilor aferente contractului, in conditiile art. 45 din OUG nr.34/2006., In cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de Asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la capitolul Criterii de calificare pentru fiecare din membrii asocierii. Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta comuna, alte oferte in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate desubcontractant la procedura. La ofertare se va prezenta acordul de asociere intocmit si semnat de fiecare asociat in parte. - Se va preciza clar in Acordul de Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de terminarea contractului. - Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catre ofertantul castigator inainte de semnarea contractului de executie lucrari si se va preda autoritatii contractante., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fisustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in carecandidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sisustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr.8al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire conf prev. art.180, art. 181lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006 Standarde de asigurare a calitatii. Cerinta obligatorie: Operatorul economic (executantul) trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pebaza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul procedurii, Standard de protectie a mediului. Cerinta obligatorie: Operatorul economic (executantul) trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru pentru domeniul de activitate care face obiectul proceduriiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie al lucrarii
20
Descriere: Punctajul pentru criteriul de evaluare (P2) ? ?Teremenul de executie al lucrarii? se acorda astfel: a) pentru termenul de executie cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic (t minim) se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 puncte; b) punctajul pentru termenul de executie al ofertei evaluate (t ofertat), altul decat tmin se acorda astfel: P2 = (t minim/ t ofertat) x 20 puncte. Durata de executie se va exprima in luni calendaristice. Ofertele cu o durata de executie peste 12 luni vor fi declarate neconforme, iar ofertele cu o durata de executie mai mica de 3 luni vor fi considerate nerealiste si nu vor fi punctate suplimentar
Perioada de garantie a lucrarii
10
Descriere: a) Pentru cea mai mare perioada de garantie a lucrarilor (Perioada maxima) se acorda punctajul maxim (10 puncte); b) Pentru alta perioada de garantie a lucrarilor (Perioada n), mai mica decat cea prevazuta la punctul a), punctajul se acorda astfel: P3 = (Perioada n / Perioada maxima) x 10. Perioada de garantie a lucrarilor va fi exprimata in luni calendaristice. Ofertele a caror durata de garantie a lucrarii minima acceptata este mai mica de 24 de luni, vor fi respinse. Nu vor fi punctate suplimentar ofertele cu o durata de garantie a lucrarii mai mare de 60 de luni calendaristice
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2013 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer