Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare, modernizare, dotare la CIA SUSENI


Detaliu pentru invitatia numarul 305920
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj
Cod de identificare fiscala: 9247854
Adresa: TG-JIU, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, jud. Gorj, Targu Jiu
Telefon: 0253/222035
Fax: 0253/215111
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reabilitare, modernizare, dotare la CIA SUSENI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45215213-3 - Lucrari de constructii de centre de ingrijire (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare, modernizare, dotare la CIA SUSENI conform caietului de sarcini
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 21.07.2011 18:48
Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Tg Jiu, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, judetul Gorj, et.3, camera 1
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tg Jiu, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, judetul Gorj, et.3, camera 5
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 2, 587, 627 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declaratie privind situatia personala conf.180 si 181 din OUG 34/2006;certificat de partcipare;certificat de inregistrare;cert. const. de la ORC;certificate constatatoare privind indeplinirea obl.exigibile de plata;bilant 30.12.2010;informatii gen;lucrari similare , minim un contract de lucr.de contr.si instalatii;valoarea cumulata a contr.sa fie min.2500000lei;declaratii cu dotari;declaratie cu personalul angajat;certificare SR EN ISO 9001:2008, sau echiv.;certificare SR EN ISO 14001:2005;certificare OHSAS 18001.
Direct din SEAP; Se solicita garantia de participare in suma de 13000 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer