Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare, modernizare si dotare camin cultural in sat Furnicosi, comuna MIHAESTI, judetul Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 320623
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA MIHAESTI (PRIMARIA MIHAESTI)
Numar invitatie: 320623/23.02.2012
Denumire contract: Reabilitare, modernizare si dotare camin cultural in sat Furnicosi, comuna MIHAESTI, judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIHAESTI (PRIMARIA MIHAESTI)Cod fiscal: 4122540, Adresa: COMUNA MIHAESTI, JUDETUL ARGES, Mihaesti, Telefon: 560002, Fax: 560005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA MIHAESTI, JUDETUL ARGES, Mihaesti, Romania, cod postal: 117470, telefon: +40 248560002, fax: +40 248560005, persoana de contact: GHEORGHE MATEI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA MIHAESTI, JUDETUL ARGES, Mihaesti, Romania, cod postal: 117470, telefon: +40 248560002, fax: +40 248560005, persoana de contact: GHEORGHE MATEI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare, modernizare si dotare camin cultural in sat Furnicosi, comuna MIHAESTI, judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor realiza lucrari de constructie camin cultural conform proiectului tehnic pentru obiectivul ?Reabilitare, modernizare si dotare camin cultural in sat Furnicosi, comuna MIHAESTI, judetul Arges?.
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 864, 549 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant.de particip: 17.290lei.Perioada de valabil.a gar de particip: 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a gar de particip: in conf.cu preved.art.86 din HG925 act.Modul de restituire a gar de particip: 1)ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar.de buna executie;2)ofertantilor necastig.: dupa semnarea contr.de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valabil.a ofertei.Retinerea gar.de particip: in conditiile prev.de art.87al.1din HG.nr.925/2006 act.si HG76/2010.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf.L.nr.346/2004, gar.de particip se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in docum.de atribuire.AC, potrivit prev.OUG 34/2006, art.2781, poate retine din gar.de particip.suma de 4.644lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului , faraTVA. Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 5% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004 sau b)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA. Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;b)restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici de alta nationalitate decat cea romana, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Documentele mentionate mai sus vor fi prezentate si de tert sustinator daca este cazul.2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa siatasa Formular - DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici de alta nationalitate decat cea romana, fiecare asociat/subcontractant/tert sustinator va prezenta documentele mentionate mai sus. Documentele se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese)Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ? Matei Gheorghe;Viceprimar ? Istrate Catalin;Secretar ? Baroana Zefina, Contabil - Crampita Alina . In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat/subcontractant/tert sustinator va prezenta documentele mentionate mai sus4)Declaratie privind calitatea de participant la procedura din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa siatasa Formular - ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte conditiile prevazute de legislatie privind modul de participare la procedura de atribuire.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: - sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;
- sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;
- sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;
- intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: - asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau- care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau- care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Fiecare ofertant va prezenta o declaratiepe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.6)Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.1. Persoanele juridice romane vor prezenta: - Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor deplata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local catre bugetul de statCertificat constatator privind indeplinireaobligatiilor deplata a impozitelor si taxelor locale si contributiilor de asigurari sociale la bugetul genera consolidat ( Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice )NOTA : Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origineprin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata ale impozitelor, taxelor si contributilor catre stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. a)Persoane juridice/ fizice romane - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente sau alte doc. echiv. din care sa rezulte obiectul de activ. al operatorului economic. Obiectul contr. trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certf. constatator emis de ONRC. In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.b)Persoane juridice /fizice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara: Informatii generale, Cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010);
- Bilant contabil la data 31.12.2008 vizat/inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie-Bilant contabil la data 31.12.2009 vizat/inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie-Bilant contabil la data 31.12.2010 vizat/inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie. Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), sau de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Cifra de afaceri a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie cel puti: 1.729.098lei. Cifra de afaceri este globala in conf cu art. 185 lit c din OUG 34/2006. Conversia cifrei de afacere se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: Anul 2008:3.6827 lei, Anul 2009:4.2373 lei, Anul 2010:4.2099 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitateatehnica: Declaratie priv. lista princip. lucrari exec. in ultimii 5 ani;Fisa de exp. similara;Val. minima a exp. similare in ultimii 5 aniptr lucrari de constr. solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti tb sa fie de cel putin 864.549lei .Ofertantul va prez. o lista a lucr exec. in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucr. Conversia cifrei de afacere se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: Anul 2007:3.6102 lei, Anul 2008:3.3373 leiAnul 2009:4.2373 lei, Anul 2010:4.2099 lei, Anul 2011:4.2379 lei.In cazul unei asocieri cerintele priv. la exp. similara pot fi indepl si prin cumul de catre asociati. Recomandare-Certif. din partea benef.in orig./ copie legaliz /copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul., Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea, Informatii privind capacitatea profesionala: -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind asocierea- daca este cazul.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Informatii privind subcontractantii- daca este cazul.Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati Standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001:2008, sau echivalent, Standarde de asigurare a protectiei mediului: ISO 14001:2005, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Comp. tehnica: Pentru cea mai mica durata de exec. a lucrarii se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare resp. 20 pct. Pentru celelalte durate de exec. a lucrarii punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = DEmin / DE(n) x 20 puncte Unde, P(n) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Durata de executie a lucrarii?;DEmin-cea mai mica durata de executie a lucrarii ofertata in cadrul procedurii;DE(n) -durata de executie a lucrarii ofertata de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Durata de executie se va prezenta in luni, durata maxima acceptata fiind de 24 luni; peste acest termen oferta va fi declarata neconforma, iar durata minima va fi de 12 luni, sub acest termen oferta nu va fi punctate suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.Durata de executie va fi insotita de graficul de exec. si de descrierea detaliata a lucr. d.p.d.v. tehnologic al resurselor materiale, mecanice si de personal, cu respectarea legisl. in vigoare.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: Comp. tehnica: Pct pentru factorul de evaluare ? Perioada de garantie acordata lucrarilor? se acorda astfel: Nu se accepta perioade de garantie mai mici de 24 luni calendaristice;Pentru ofertele care prevad garantia minim acceptata de 24 de luni se acorda 0 puncte;Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza astfel : P(n) = G(n) / Gmax. x 20 puncte;, Unde, P(n)- Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Perioada de garantie a lucrarii ?; G(n)- Perioada de garantie ofertata de operatorul economic pt. care se calc. punctajul; Gmax- Cel mai mare termen de garantie ofertat in cadrul procedurii de atribuire. Perioada de garantie se va exprima in luni de la data intocmirii PV de receptie la terminarea lucr.Perioada maxima de garantie a lucr. va fi de 60 luni, peste aceasta oferta nu va fi punctate suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Acces direct in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer