Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?REABILITARE, MODERNIZARE SI DOTARE CU ECHIPAMENTE SPECIFICE A CENTRULUI SOCIAL (CENTRU DE PLASAMENT) IN MUNICIPIUL PASCANI"


Detaliu pentru invitatia numarul 348726
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Pascani
Numar invitatie: 348726/17.06.2013
Denumire contract: ?REABILITARE, MODERNIZARE SI DOTARE CU ECHIPAMENTE SPECIFICE A CENTRULUI SOCIAL (CENTRU DE PLASAMENT)IN MUNICIPIUL PASCANI"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul PascaniCod fiscal: 4541360, Adresa: Str. Stefan cel Mare. nr.7, Pascani, ,jud. Iasi, Pascani, Telefon: +40 0232762300/ +40 0232718250, Fax: +40 0232766259/ +40 0232718250
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Marenr. 16, Pascani, Romania, cod postal: 705200, telefon: +40 232718250, fax: +40 232718250, persoana de contact: Compartiment Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Pascani, Str. Stefan cel Marenr. 16, Sala 18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?REABILITARE, MODERNIZARE SI DOTARE CU ECHIPAMENTE SPECIFICE A CENTRULUI SOCIAL (CENTRU DE PLASAMENT)IN MUNICIPIUL PASCANI"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Reabilitare cladire Centru Social (subsol, parter, etaj si mansarda)2. Amenajari pentru protectia mediului - spatii verziValoarea estimata a lucrarilor este de 1.691.664 lei fara TVA, la care se adauga valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute de200.498 lei fara TVA, rezultand astfelValoarea totala estimata a achizitiei: 1.892.162 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 892, 162 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
33.000 lei, conform art.84-88 din HG 925/2006 cu modificari si completari ulterioare Valabilitatea garantiei de participare - minim 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire: - Scrisoare de garantie - formularului J; - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - prezentat in original si anexat la coletul cu oferta; - Ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO38TREZ40721360206XXXXX deschis la Trezoreria Pascani; Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ofertantul pierde garantia de participare daca: -Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; -Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; -Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; Note: -Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. -In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria IMM, valoarea garantiei de participare se reduce la 50%. -Pentru asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii, cu mentiunea ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. - Contestatorul pierde o parte din garantia de participare, in conformitate cu art. 278^ 1 din OUG 34/2006, daca depune o contestatie, care va fi respinsa de catre CNSC. Data pentru care se determina echivalenta leu/valuta este cursul comunicat de BNR la data publicarii Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, instrument care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C., la Trezoreria Pascani iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului). In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are / ofertantii asociati au dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere - Formular 1 - semnata de reprezentantul legal / liderul asocierii, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul / ofertantii asociati trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.- In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la aliniatul de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.- Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, se va prezenta Acordul de asociere semnat de reprezentantii legali - Formular P.In cazul asocierii TOATE FORMULARELE solicitate vorfi semnate de reprezentantul legal al ofertantului si de liderul asocierii.- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006) - semnata de reprezentantul legal - formular A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34 / 2006 - semnata de reprezentantul legal - formular B insotit de urmatoarele documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local (pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea prezentului contract), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele3. Certificat de cazier fiscal al ofertantului- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - semnata de reprezentantul legal - formular C- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(conf.Ordin 314/2010)- semnata de reprezentantul legal - formular C1- Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori conform art. 69^1 din OUG 34/2006 ) - semnata de reprezentantul legal - formular C21. Ing. PANTAZI DUMITRU ? Primar2. Ing. AXINTE VASILE ? Viceprimar3. Ec. ZANET GICA ? Administrator Public4. Ec. LABONTU ANGELICA- Director economic5. Cons. Jr. ZUZAN MIRCEA - Secretar municipiu6. Ing. PERTU IULIAN - Inginer Gospodarie Comunala7. Ing. SIMON CRISTINA - Consilier Achizitii publice8. Ing. PASCU LAURA - Consilier Achizitii publice9. Ing. PAVEL MIRELA- RITA- Consilier Programe Europene10. Ing. ANDREI MAGDALENA - Consilier Programe Europene11. Jr. COJOCARU IONUT LUCIAN - Consilier juridic12. Jr.SANDU PETRONELA-ALINA - Consilier juridic13. Ing. PRISECARU OVIDIU-CIPRIAN - Consilier urbanism14. Ec. GRIGORAS ANA - Consilier Serviciu Buget Financiar Contabilitate15. ACSINTE DIANA ELENA- Consilier local16. ALEXA PETRU BOGDAN- Consilier local17. APOSTOL CARMEN ELENA - Consilier local18. BALAU VASILE - Consilier local19. CRACIUN EMILIAN - Consilier local20. DANU IOAN - Consilier local21. MIHUT BENONE- Consilier local22. ENEA NECULAI - Consilier local23. HALDAN VASILE - Consilier local24. IONESCU DRAGOS - Consilier local25. IONITA ION - Consilier local26. NEDELCU GABRIELA - Consilier local27. NICHIFOR DORIN - Consilier local28. PINTILIE MARIUS NICOLAE - Consilier local29. PLESCA VASILE - Consilier local30. RACILA FLORIN - Consilier local31. TOMA ANDREI CODRIN - Consilier local32. VOINEA STEFAN - Consilier localNota I: In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, are obligatia prezentarii formularului A, formularului B, (inclusiv a documentelor de confirmare), formularului C si formularului C2. Aceste formulare vor purta si semnatura liderului asocierii, imputernicitpentru semnarea documentelor in cadrul procedurii.Precizari referitoare la documentele de confirmare: a) Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 alunii in curs, pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003, privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;b) Se solicita certificate doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului;c) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate a fi indeplinite in conformitate cu prevederile Art. 9 din Ordinul 509 / 2011;Nota II: In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, formularul C1 se completeaza in numele asocieriiNota III: Operatorii economici care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica/profesionala au obligatia prezentarii formularului A, formularului B modificat corespunzator [numai lit. a), c1) si d)], si formularului C2.a) Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. a)Persoanele juridice romane vor prezenta: - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Autorizare ANRE aferenta lucrarilor de executie a instalatiei de GN pentru centrala termica si masinile de gatit, valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii gazelor nr. 351 din 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si Ordinului nr. 89 din noiembrie 2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si aoperatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale modificat si completat prin Ordin 52 din decembrie 2011.-AtestatANRE tip B aferent lucrarilor de executie de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tensiunea nominala de 0.4 KV, valabil la data limita de depunere a ofertelor, conform Ordin nr. 11 din martie 2013 - aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari in domeniul instalatii- Autorizatie ISCIR aferenta lucrarilor pentru montaj lift valabila la data limita de depunere a ofertelor;Nota: Cerinta se considera a fi indeplinita in conformitate cu prevederile Art. 6 si 7 din Ordinul ANRMAP nr. 509 / 2011b) Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economicNota I: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Nota II: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de aprobarea raportului procedurii, prezentarea Certificatului constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 3.200.000 lei.Nota: IMM -urile beneficiaza de reducere de 50% din cuantumul mediei cifrei de afaceri globale, INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA ECONOMICA SI FINANCIARA PENTRU OFERTANT, conform art. 186 din OUG 34/2006Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate., INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importantelucrari;Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, - Prezentarea a minim 1 - maximum 3 certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, prin care sa se confirme executarea in ultimii 5 ani a unor lucrari de natura similara, duse la bun sfarsit, in valoare de minim 1.600.000 lei fara TVA.Prin ?contract de lucrari de natura similara duse la bun sfarsit in valoare de minim 1.600.000 lei fara TVA? se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor sauproces-verbal de receptie finala a caror valoare insumata sa fie in valoare de minim 1.600.000 lei;NOTA: In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada, - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariNote: 1.Declaratia trebuie sa cuprinda doar echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile necesare executarii lucrarilor care fac obiectul contractului, in corelatie cu Lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor si cu Lista consumurilor privind transporturile aferente propunerii financiare.2.Pe parcursul evaluarii ofertelor autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita documente care atesta detinerea dotarilor necesare indeplinirii contractului, dupa cum urmeaza: - Pentru utilajele si echipamentele aflate in proprietatea operatorului economicsau a operatorilor economici asociati se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Lista de inventar a mijloacelor fixe in care vor fi evidentiate cu marker doar pozitiile echipamentelor tehnice, utilajelor, instalatiilor necesare executarii lucrarilor care fac obiectul contractului, in corelatie cu Lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor si cu Lista consumurilor privind transporturile aferente propunerii financiare.- Pentru utilajele si echipamentele care nu sunt detinute in proprietate, se vor prezenta copii cu mentiunea ?conform cu originalul? ale contractelor de inchiriere, comodat, leassing, sau alte forme de punere la dispozitie., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere, Declaratie privind informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorcuprinzandlista cu personalulde conducere si personalul responsabil pentru executia lucrarilor precum sipersonalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut.- COORDONATOR DE PROIECT- absolvent de studii superioare, cu diploma de licenta sau echivalenta;
- experientaprofesionala, dovedita prinparticiparea la implementarea minim a unui proiect de reabilitare/construire cladiri.- SEF SANTIER- absolvent de studii superioare, in domeniul constructiilor si/sau arhitecturii, cu diploma de licenta sau echivalenta;
- experientaprofesionala in constructii civile, dovedita prinparticiparea la implementarea minim a unui proiect de reabilitare/construire cladiri.- RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA- atestat in Domeniul I ? Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, miniere, telecomunicatii- RESPONSABIL CONTROLUL CALITATII- absolvent de studii superioare, in domeniul constructiilor civile, cu diploma de licenta sau echivalenta;
-decizie interna.- RESPONSABIL S.S.M.- atestat in domeniul Sanatatii si Securitatii Muncii sau numit prin decizie internaPentru persoanele nominalizate se vor prezenta: - Formular G1 - CV;
- Copii conform cu originalul ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale, atestatelor, deciziilor interne care sa dovedeasca indeplinirea cerintelor specifice fiecarei pozitii;
- Declaratie de disponibilitate, INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA CAPACITATII TEHNICE SI/SAU PROFESIONALE PENTRU OFERTANT: Capacitatea tehnica si / sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva., INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Nominalizarea subcontractantilor (daca este cazul)se va face conform art.188, alin. (3), lit.g) din OUG 34 /2006 din care sa reiese clar partea pe care doreste sa o subcontracteze, Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de protectia a mediului, conform art.188, alin. (3), lit.e) din OUG 34 /2006 ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica - Se accepta ofertanti care dovedesc ca raportul de audit pentru certificare a fost finalizat si din acesta reiese ca se acorda certificarea. - In cazul unei asocieri, conform Anexei 2 din Ordinul 509/2011, documentul solicitat se va depune individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Cerinta, nu se considera a fi indeplinita daca certificarea apartine unui tert sustinator sau unui subcontractant;, Implementarea si certificarea unui sistem de management al mediului in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica. - Se accepta ofertanti care dovedesc ca raportul de audit pentru certificare a fost finalizat si din acesta reiese ca se acorda certificarea. - In cazul unei asocieri, conform Anexei 2 din Ordinul 509/2011, documentul solicitat se va depune individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.. Cerinta, nu se considera a fi indeplinita daca certificarea apartine unui tert sustinator sau unui subcontractant;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2013 08:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 17.06.2013 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer