Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare, modernizare si echiparea infrastructurii de sanatate Ambulatoriu Spital oras Gaesti-Etapa I


Detaliu pentru invitatia numarul 326547
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL GAESTI
Numar invitatie: 326547/14.05.2012
Denumire contract: Reabilitare, modernizare si echipareainfrastructurii desanatate AmbulatoriuSpitalorasGaesti-Etapa I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL GAESTICod fiscal: 4279774, Adresa: 13 DECEMBRIE NR 102 A, Gaesti, Telefon: +40 245606082, Fax: +40 245606085
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 13 DECEMBRIE NR 102 A, Gaesti, Romania, cod postal: 135200, telefon: +40 0245606082, fax: +40 0245606085, persoana de contact: LUCIAN MIRCEA JOITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei oras Gaesti;Str.13 Decembrie;Nr.102A;Gaesti;Dambovita.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Amninistratie Publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare, modernizare si echipareainfrastructurii desanatate AmbulatoriuSpitalorasGaesti-Etapa I
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Repararesiinlocuirepartialsarpanta, inlocuiretamplarie, lucraridereabilitaretermicaexterior
II.1.6) CPV: 45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 535, 183 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10000leiFormadeconstituireagarantiei de participare , conform prevederilor art.86dinHGnr.925/20061.Uninstrument de garantareirevocabil emis, in conditiilelegii , de o societate bancara orideosocietatedeasigurari incuantumulsipentruperioadaprevazutainDocumentatiadeatribuire2.Ordindeplataincontul: RO19TREZ2735006XXX000056, deschislaTrezoreriaorasGaesti, beneficiarorasGaesti, coddeidentificarefiscal 4279774cuconditiaconfirmariiacestuiadecatrebancaemitenta panaladatadeschideriiofertelor3. Numerarla casieriaautoritatiicontractanteVorfirespectateprevederileart. 278^1 din OUG.34/2006Ofertelecarenusuntinsotitededovadaconstituiriigarantieideparticiparevorficonsiderate inacceptabile
Garantie de buna executie
Cuantumulgarantiei debunaexecutie 5% din valoareacontractului, fara TVAGarantia debunaexecutieseconstituieprintr-uninstrumentdegarantareemisinconditiilelegiideosocietatebancarasaudeasigurariinconditiileart.90 din HG 925/2006 sauprinretinerisuccesivedinplatacuvenitapentru facturilepartiale. ConformHG 1045/2011 seprevedeobligativitateadeschiderii unuicontlaTrezoreriastatului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu formular 24In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinteacest formular.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006. formular 25In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.3. Prezentarea Certificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din caresarezulteachitareaobligatiilorscadenteinlunaanterioara celeiincaresedepunoferteleIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4.Prezentarea Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza inlunaanterioareceleidedepunereaofertelor debite la bugetul localIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul localladatade25aluniianterioareceleiincaresedepunofertele vor fi respinse;b. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codulfiscal, cu modificarile si completarile ulterioare5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006-formular 3-Persoane cu functie de deciziela nivelul autoritatii contractante: ToaderAlexandru-primar, Gheorghe Grigore-viceprimar, Andrei Camelia-secretar, IlincaSofia-sef serviciubuget-contabilitate6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.formular 27.Declaratia initiala pentru indeplinirea criteriilor de calificare prevazute la art. 176-Conform H.G. 834/2009 pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006 actualizata, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o Declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire-formular 23Declaratia va fi insotita de o Anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.- In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Pentru persoane juridice straine- Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. 1. Certificat constatator ? obiect de activitate (cod CAEN) ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, Autorizatie de functionare /altele echivalente, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare, structura actionariatului, reprezentant legal);
- obiectul principal si secundare de activitate;
- reprezentantii legali;
- existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr. 85/2006 privindprocedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata si completata sau orice alta procedura.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/ fizice straine: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional traduse in limba romana detraducator autorizat.2. Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declaratacastigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru ca in termen de 15 de zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta deschiderii unui punct de lucru in Romania.3. Se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiileprevazute la CAP III.2.1.a, III.2.1.b orice document considerat edificator din acest punct de vedere in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, si fiscale sau orice alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva.4. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctul III sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la punctul III se accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele care vor fi prezentate vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana. Documentele care vor fi prezentate altfel vor fi considerate lipsa.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale-formular 52. Cifra deafacericarevizeaza activitateadincelmultultimii3anisafieminim1.000.000 leiPentruechivalenta sevaaveainvederecursul mediu anuallei/valuta comunicat deBNR/BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privindlista contractelor de lucrari similareinultimii 5aniNivel minim experienta similara: contract/contracte de lucrari similare cu ovaloare de cel putin ceaacontractuluisupusproceduriideachizitiepublica: 535.183 leiPentru fiecare contract prezentat ca lucrare similara se vor detaliaurmatoarele: 1. Copii de pe parti relevante din contract: denumire, beneficiar, durata, perioada, valoarea contractului, pozitia ofertantului incadrul contractuluise va atasa un formular experienta similara pentru fiecare contract.2. Minimorecomandaredin partea beneficiarilor finali ai caror contracte au fostprezentate in Lista contractelor de lucrari similare.3. Documente constatatoare (daca au fost intocmite) si/sau procese-verbalereceptie la terminarea lucrarilor.Minim 1 contract de lucrari similare cu o valoare de cel putin535.183lei fara TVA, sau alternativ mai multe contracte insumate., Personalresponsabil de indeplinireacontractului, Declaratie privind efecivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Listacuutilajelesiechipamenteledecaredispuneoperatoruleconomic Certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Duratadegarantieacordatalucrarilor
30
Descriere: Pentruceamaimareduratadarnumaimarede60deluni seacordapunctajulmaximalocatfactoruluideevaluare30 puncte;pentrualta duratadegarantiedarnumaimicade12lunipunctajulseacordaastfel Pgarantie (n) = durata(n)/durata ceamaimare )x 30.Pentruoduratamaimicade12luni ofertavaficonsideratanecorespunzatoare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasataprezenteiinvitatii in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer