Achizitie publica - ?REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE BAZA SPORTIVA IOSIA ? str. Splaiul Crisanei, Oradea;
Detaliu pentru invitatia numarul 332721
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332721/30.07.2012
Denumire contract: ?REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE BAZA SPORTIVA IOSIA? str. Splaiul Crisanei, Oradea;
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Oradea, STR. P-TA UNIRII NR. 1, parter Sala ghiseelor, ghiseul nr.10.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Oradea, P-ta Unirii nr.1, etaj 1, sala mica/sala mare.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE BAZA SPORTIVA IOSIA? str. Splaiul Crisanei, Oradea;
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia lucrarilor aferente investitiei ?REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE BAZA SPORTIVA IOSIA? str. Splaiul Crisanei, Oradea;
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 290, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :45.800 lei Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat. b) ordin de plata, in contul RO74TREZ0765006XXX005460-cod fiscal 21982927- Titular cont Administratia Imobiliara Oradea. c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantii d) achitarea sumei la casieria Administratiei Imobiliare Oradea- - Perioada de valabilitate a garantiei- 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul respingerii unor contestatii ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor ART. 278^1 lit a din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Va reprezenta 10% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1. scrisoare de garantie bancara 2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii 3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 1% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului nr. 10- DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 , 181 siart 69?1 din OUG 34/2006.Mentiune: persoanele cu functie de decizie: Consilieri locali -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu Daniel ;
-Director general Beltechi Cristian;
-Director Adjunct Benyovszki Tunde;
- Director adjunct Porsztner Bela;
-Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Marioara Rosan, Halasz Marcela, Negrutiu Monica, Vesa Gheorghe, Doina Romocea, Adina Marge, Kocsis Iuliana, Antoniu Dan.2. Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura;3. CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Avand in vedere faptul ca obiectul contractului este proiectare si executie, se solicita atat pentru proiectat cat si pentru executantul de lucrari urmatorul document: Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, termen maxim intre emitere si data limita de depunere a ofertelor ? 30 zile (certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor), din care sa rezulte : - ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor;
- ca nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata/copie legalizata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu: 4.500.000 lei31.12.2011- 1 euro =4.3197 Ron31.12.2010- 1 euro =4.2848 Ron31.12.2009- 1 euro =4.2282 Ron
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 proiectare: Lista principalelorservicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.- o copie a partilor continand elementele principale ale contractului prezentat pentru indeplinirea cerintelor de mai sus, respectiv paginile continand informatii referitoare la numarul si data contractului, obiect, pret, semnaturi, insotite de o recomandare/document constatator de la beneficiar/beneficiari de asemenea procesul verbal de receptie a serviciilor de proiectare, din care sa rezulte indeplinirea corespunzatoare a contractului in cauza.Se vor lua in considerare doar aceledocumente constatatoare care au fost intocmite si emise in baza art.97^1, alin.1 din HG 925/2006. Ofertantii care vor prezenta document constatator aferent contractului, nu au obligativitatea de a prezenta recomandare si proces verbal de receptie a proiectului .Ofertantul trebuie sa fac, Cerinta 2 executie lucrari: Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, continand obiectul executiei, valori, perioada si locul executiei lucrarilor , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.o copie a partilor continand elementele principale ale contractelorprezentate pentru indeplinirea cerintelor de mai sus, respectiv paginile continand informatii referitoare la numarul si data contractului, obiect, pret, semnaturi, insotite de o recomandare/document constatator de la beneficiar/beneficiari de asemenea pentru fiecare contract procesul verbal de receptie din care sa rezulte indeplinirea corespunzatoare, fara intarzieri sau alte obiectiuni, a contractelor in cauza.Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR.?Se vor lua in considerare doar aceledocumente constatatoare care au fost intocmite s, Pentru demonstrarea experientei similare ofertantul are posibilitatea de aprezenta un contract de lucrari, maxim doua care sa cuprinda atat proiectare cat si executie de lucrari, cu o valoare cumulata de minim 2.290.000 lei fara TVA., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru prestarea serviciilor de actualizare proiect si executie a lucrarilor prin care ofertantul sa faca dovada ca detine personal de specialitate atestat si specializat pentru prestarea serviciilor de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari.Cerinta 1 personal: asigurarea cu personal de specialitate minim solicitat pentru proiectare: - inginer proiectant constructii civile: minim 1 persoana;
- inginer instalatii retele edilitare: minim 1 persoana;
- arhitect, membru OAR cu drept de semnatura : minim 1 persoana;
- nominalizarea de catre proiectant a minim 1 persoana de specialitate, responsabila cu asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata de executie a lucrarilor., Cerinta 2 personal: Asigurarea cu personal de specialitate minim solicitat responsabil pentru executia lucrarilor: - sef santier - inginer in specialitatea constructii civile: minim 1 persoana ;
- responsabil tehnic cu executia atestat de MDRL, in domeniul CCIA: minim 1 persoana;
- responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de MDRL in domeniul lucrarilor de instalatii termice: minim 1 persoana;
- responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de MDRL in domeniul lucrarilor de instalatii retele tehnico-edilitare: minim 1 persoana;
- responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de MDRL in domeniul lucrarilor de instalatii electrice: minim 1 persoana;, Cerinta 3 personal: Personal specializat, muncitori calificati si necalificati disponibili pentru indeplinirea contractului de lucrari., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ., Declaratie privind lista cuprinzand subcontractantii, daca este cazul. ISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii ( sau echivalent)., ISO 14001:2004- sistemul de management de mediu (sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 08:32