Achizitie publica - REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE PAVILION ,,CANTINA SI BIROURI''
Detaliu pentru invitatia numarul 347759
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347759/31.05.2013
Denumire contract: REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE PAVILION , ,CANTINA SI BIROURI''
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA SUICICod fiscal: 16047069, Adresa: COMUNA SUICI, JUDETUL ARGES, suici, Telefon: 0248545015, Fax: 0248545015
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE PAVILION , ,CANTINA SI BIROURI''
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are in vedere reparatia capitala a cantinei prin executare in principal de lucrari de constructii: desfiintare, consolidare, modernizare si reabilitare, conform proiectului tehnic si adetaliilor de executie.Durata contractului de achizitie publica: de la data semnarii contractului pana la expirarea garantiei de buna executie acordata de executant.Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute din contract este de 92.170 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 632, 345 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 50.000 lei.Modul de constituire acceptate: in conformitate cu prevederile art.86 alin.(1) din H.G.925/2006 , prin virament bancar(cont RO40TREZ0485006XXX001503 deschis la Trezoreria Curtea de Arges) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societete bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original la sediul unitatii avand un termen de valabilitate de minimum cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(120).Garantia de participare se va prezenta cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor Garantia de participare constituita de ofertantul a carei oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare , se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Echivalenta pentru garantia de participare in EURO se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10% (5% in cazul IMM-urilor) din valuarea contractului fara TVA. Modul de constituire : prin retineri succesive conform art.I , alineatul (3) din H.G 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze la situatiile prevazute de: A.1 a) art 180 din OUG 34/2006 , cu modificarile si comletarile ulterioare , -completare farmular 12 A;b)art 181 din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare, -completare formular 12 B;A.2 -Certificate/documente de atestare fiscala privind obligatiile exigibile din care sa reiasa ca ofertantulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunerea ofertei.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, -completare formular .Formular 12C;
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art.69^ din OUG 34/2006 -completare formular C;Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -Neacsa-Enachescu Vasiledirector-Brezan Mariapresedinte comisie licitatie-Georgescu Elenamembru-Apostu Mariamembru-Dumitrescu Emiliamembru-Gabrian Sorinamembru-Sali Sebastianmembru de rezerva-Negoescu Vasilejurist-Rujoiu Ionexpert-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -completare formular 20;B.Se vor atasa de catre toti operatorii economici certificate/documente fiscale: - in original sau copie legalizata ori copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sareiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele/candidaturile, eliberate de autoritati legale competente , care sa ateste faptul carespectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor sitaxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale , in conformitate cu prevederilelegale in vigoare din Romania sau in tara in care este stabilit-in cazul persoanelor juridiceromane, sau- in original sau copie legalizata ori copie lizibila cu mentiunea "conform cuoriginalul" din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele/candidaturile, eliberate de autoritati legalecompetente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinitobligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precumsi taxele locale , in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care estestabilit in cazul persoanelor juridice straine. A1) Operatorul economic roman/strain participant la procedura trebuie sa fie legal inregistrat.A2) Operatorul economic roman/strain participant la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate(principal sau secundar)activitati corespunzatoare viitorului contract.-Persoanele fizice romane: Ofertantul va atasa: -Certificat constatator, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.ofertelor), din care sa rezulte: a.Denumirea operatorului economic si toate datele de identificareb.Codul unic de inregistrarec.Sediul social, sedii secundare , puncte de lucru, filiale , sucursale , subunitati (adrese)d.Structura actionariatuluie.Numele reprezentantilor legali ai operatorului economicf.Domeniul de activitate principalg.Domeniile de activitate secundareh.Situatia societatii (de exemplu daca este in stare de functionare , dizolvare , reorganizare judiciara, lichidare , insolventa , faliment sau suspendare temporara a societatii)Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului/candidatului.B.1)Cazier judiciar - al companiei in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"(pentru statele undeeste aplicabil)Persoane juridice straine: Ofertantul va atasa: -copii dupa originalul si traducerea autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma dede inregistrare atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
-documentele relevante , in original sau copie legalizata ori copie lizibila cu mentiunea "conformcu originalul" si traducere autorizata in limba romana emise de autoritatile competente din tarain care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a.Denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b.Codul unic de inregistrare;c.Sediul social, sedii secundare , puncte de lucru , filiale , sucursale, subunitati (adrese);d.Structura actionariatului;e.Numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f.Numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;g.Domeniile de activitate secundare;h.Situatia societatii (de exemplu daca este in stare de functionare , dizolvare , reorganizare judiciara, lichidare, insolventa , faliment sau suspendare temporara a activitatii);Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului/candidatului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: A.1)Ofertantul trebuie sa dovedeasca indeplinirea: -in ultimii trei ani(2010, 2011, 2012) a unui nivel minim al cifrei de afaceri de 4.600.000 lei in domeniul aferent contractului , a unui nivel minim de lichiditati de 100% in anul 2012.-situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi , anexe)pe anii 2010, 2011, ultimul bilant depus pe 2012, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintelor privind nivelul minim al cifrei de afaceri anuale medii, nivelul minim al lichiditatii., A.2)Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are acces la o linie de credit pentru proiectul pentru care depune oferta in suma de minim 564.483 lei pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pe o perioada de 2 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor face dovada prin prezentare de orice documente/certificari ca au executat in ultimii 5 ani printr-un contract, maxim 2 contracte, lucrari similare in valoare de minimum 2.540.175 lei faraTVA., Declaratie privind utilajele , instalatiile echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Ofertantul trebuie sa dovedeasca existenta resurselor umane minim necesare indeplinirii in bune conditii a contractului(personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea executiei contractului) si anume: -Sef santier , absolvent de Facultate de Constructii( inginer sau subinginer)avand ca experienta specifica implicarea intr-un proiect similar;
-R.T.E. pe domeniul constructii civile industrial;
-Responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul constructii civile si industrial;
-Responsabil SSM., Declaratia privind partea din contract pe care operatorul economic o subcontracteaza si specializarea acestora Ofertantul trebuie sa detina certificate ISO 9001 sau echivalent(certificarea sistemului de management al calitatii)valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat echivalent.Nerespectarea cerintei minime duce la respingerea ofertei ca innaceptabile.Ofertantii vor prezenta certificatul pentru partea din contract pe care o executa., Ofertantul trebuie sa detina certificate ISO 14001 sau echivalnt (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care exista asociati , toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent.Nerespectarea cerintei minime duce la respingerea ofertei ca innaceptabila.Ofertantii vor prezenta certificatul pentru partea din contract pe care o executa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarilor executate
15
Descriere: Punctaju pentru factorul de evaluare "perioada de garantie a lucrarilor executate"
Timpul de mobilizare
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Timpul de mobilizare'' a defectiunilor aparute in expluatare la instalatia de gaze GPL, termica , electrica , apa si canalizare , de telefonie, de avertizare la incediu si alarma la efractie in perioada de garantie de buna executie data de ofertant reprezinta durata mobilizarii echipei de muncitori la punctul de lucru sa constate defectiunea si sa aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciilor/efectelor devastatoare ce se pot produce.Timpul se exprima in zile calendaristice
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 14:41