Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare, modernizare si extinderea Liceu Teoretic Mircea Eliade


Detaliu pentru invitatia numarul 320664
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Intorsura Buzaului (Consiliul Local - Primaria orasului Intorsura Buzaului)
Numar invitatie: 320664/24.02.2012
Denumire contract: Reabilitare, modernizare si extinderea Liceu Teoretic Mircea Eliade
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Intorsura Buzaului (Consiliul Local - Primaria orasului Intorsura Buzaului)Cod fiscal: 4404370, Adresa: Str. Mihai Viteazu, nr 173, orasul Intorsura Buzaului, judetul Covasna, Intorsura Buzaului, Telefon: 0267/371212, 0267/370337, 0751216261, Fax: 0267/370337, 0267/371212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mihai Viteazu, nr 173, orasul Intorsura Buzaului, judetul Covasna, Intorsura Buzaului, Romania, cod postal: 525300, telefon: +40 267371212, fax: +40 267370337, persoana de contact: Daniel Mihail Ola
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Intorsura Buzaului, str. Mihai Viteazu, nr. 173, jud. Covasna, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare, modernizare si extinderea Liceu Teoretic Mircea Eliade
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Rebilitare si modernizare a 2212 mp Sup. desf.Extindere Scd=1197mp, Izolare termica cu reducere la 50% a consumului
II.1.6) CPV: 45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 148, 517.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 71.485, 00 lei (1% din valoarea estimata a achizitiei). Garantia de participare se va constitui si va valabila cel putin 90 zile de la depunerii ofertelor garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul RO40TREZ2565006XXX005000 deschis la Trezoreria Sfantu Gheorghe. Garantia de participare se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancare ori de o societate de asigurariScrisoarea de garantie bancara va fi emisa de o banca care nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment si se va intocmi respectandmodelul prevazut in Sectiunea Formulare. (Formular 18)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.2. Garantia de buna executie a contractului se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau de o societate de asigurarii (Formular 22), aceastea constituindu-se in anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale . In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului, in conformitate cu prevederile HG. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 1). Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa emite acest certificat in conformitate cu prevederile Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/12.10.2010In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.- Declaratie pe propria raspundere completata de catre Operatorul Economic in conformitate cu Formular 2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006, completata in conformitate cu Formular 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta., cum ar fi: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate certificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.- Calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatorieconomici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: 1. asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau2. care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau3. care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Cerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 4), in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti.- Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletarea formularului 28 din sectiunea formularii.Acest formular va fi prezentat si de asociati si subcontractanti.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achzitie si membri comisiei de evaluare :1.Bancila Leca ? Primar2. Radu Neculai ? Viceprimar3. Gheorghe Cornelia ? Director Economic4. Maria Magdalena Gaitan ? Secretarul Primariei5. Barbus Radu ? Consilier copartiment urbanism6.Munteanu Veronica ? Referent compartiment contabilitate7. Neagovici Gabriela ? Referent compartimentinvestitii8. Dabija Ana ? Referent compartiment contabilitate - Persoane juridice / fizice romane1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata din care sa rezulte: -adresa actuala al societatii-existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului/codurilor CAEN corespunzator lucrarilor care fac obiectul procedurii de cerere de oferta, respectiv: 4120 - Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale; 4321 ? Lucrari de instalatii electrice; 4322 ? Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat; 4312 ? Lucrari de pregatire a terenului-ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari ale persoanei juridice pentru fapte penale, punerea acestuia sub stare de interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment, conform art. 21 din Legea nr. 26/1990, aplicarea Legii nr. 85/2006, republicata, privind procedura insolventei.2.Documente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile competente sau Declaratie pe propria raspundere (Formular 19). Numai pt. societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute in Legea nr.364/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.- Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (2008, 2009, 2010) completata in conformitate cu Formular 5.Se solicita o cifra de afaceri medie mai mare sau egala cu 14.000.000 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimi trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, in conformitate cu art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M., Lichiditate generala: Completare si prezentare formular 27, Informatii privind principalii indicatori economici-financiari in care Lichiditatea generala pentru ultimul an financiar prezentat trebuie sa fie cel putin 100%., Se sol. prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009 si la 2010, vizate si inreg. de organele competente / raport de audit / raportul cenzorilor sau echivalent.In situatia inregistrarii bilantului contabil pe 2011 indeplinirea nivelului impus se face prin raportare pe ultimi trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) Pers. juridice straine vor prezenta bilanturile contabile vizate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofert. este rezident., Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante, In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul., Nota: Conform art. 186 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si complectarile ulterioare, situatia economico-financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele financiare invocate..In angajament se va preciza exact in ceea ce consta sustinerea acordata.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si art. 181 lit. a, c1 si d din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului conform art. 186 alin (3) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si complectarile ulterioare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista contractelor de lucrari similare executate in ultimii 5 ani (Formular 6);, Cerintaminima obligatorie: - Lucrari similare (lucrari de constructii, reabilitare constructii civile), executate de ofertant in ultimii 5 ani, se va accepta cate un contract pentru fiecare categorie de lucrarii (modernizare, extindere si reabilitare), cu valoare totala egala sau mai mare decatvaloarea estimata a lucrarii- Lucrari de consolidare cu minipiloti injectati executate de ofertant in ultimii 5 ani.Pentru contractele exprimate in alte monede decat lei se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care a fost dobandita experienta similara.Solicitam demonstrarea acestei cerinte prin prezentarea copiilor paginilor din contract din care sa reiasa obiectul contractului, valoarea si durata. inclusiv actele aditionale la acestea, insotit de Formularul experienta similare (Formular 23)In cazul unei asocieri, aceasta cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ ., Recomandaredin partea beneficiarului (Formular 24)Recomandarea trebuie saprecizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate din vina contractantului: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari sau receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.In cazul in care ofertantul a avut calitatea de asociatacest lucru este acceptabil cu conditia ca valoarea lucrarilor executate de acesta sa indeplineasca pragul stabilit anterior.Pentru lucrarile executate in afara Romaniei, documentele solicitate se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limba romana., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari(Formular 7)? Motocompresor? Compactor vibrator monocilindru cu tractor? Buldoexcavator? Cilindru compactor vibrator? Incarcator frontal pe pneuri? Buldozer pe senile? Masina de sudat tevi din materiale plastice? Mai mecanic? Ciocan hidraulic (picon)? Autobetoniera? Statie de betoane sau contract ferm de furnizare pe toata durata de executie a lucrarilor? Automacara? Autobasculanta? Pompa de beton? Instalatie de foraj micropiloti? Instalatie de forat inclinat si verticalAutomacaraua trebuie sa dispuna de autorizatie ISCIR valabilaSe vor accepta si declaratii de punere la dispozitie a utilajelor., Nota: Ofertantul va prezenta contract ferm de inchiriere, leasing pentru utilajele inchiriate pe perioada de executie a lucrarilor. Pentru utilajele din dotare se cere dovada existentei utilajelor: talon, fise, etc. Pentru autobasculante se cere: copie carte de identitate, certificat de inmatriculare din care sa reiasa verificarea tehnica valabile si RCA valabil la data deschiderii ofertelor. Utilajele pot fi ale asociatilor, subcontractorilor sau antreprenorului general.Nota: In cazul in care utilajele sunt inchiriate sau in leasing beneficiari contractelor de inchiriere sau leasing pot fi: asociatii, subcontractorii, antreprenorul general. Entitatea care acorda utilajele in cazul inchirieri sau leasingului nu are relevanta., Atunci cand un grup de operatori economici depun documentatie de calificare comuna, capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului .In cazul unei asocieri, formularul privind lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice va fi completat de liderul asocierii si va cuprinde echipamentele de la toti partenerii asociati. Acest formular va fi insotit de angajamentul ferm al asociatilor din care sa rezulte ca acestia vor pune la dispozitie respectivele echipamente., Nota: Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Nota: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de echipamaentele respective pe toata perioada de derulere a contractului printr-o declaratei pe propie raspundere., Lista cu personal specializat de care dispune ofertantul pentru realizarea contractului ?Reabilitare, modernizare si extindere Liceul Teoretic Mircea Eliade (Formular 8)In cazul unei asocieri, declaratie se intocmeste de catre liderul asociatiei in numele tuturor asociatilor.Ofertantul trebuie sa prezinte personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari si prezentarea de CV-uri (Formular 9) si diplome de studii pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului, calificari/atestate ale personalului.In conformitate cu prevederile art. 188, alin 3 din OUG 34/2006 operatorii economicii au dreptul de a prezenta si un angajament de participare pentru personalul ce urmeaza a fi utilizat in derularea contractului ? se accepta si declaratii.Acest formular va fi insotit de declaratiile de disponibilitate (Formular 10) ale personalului propus pentru intreaga durata de executie a lucrarilor., Personalul cheie minim solicitat este dupa cum urmeaza: ?Manager de proiect ? stud. sup., atestare manager de proiect;? Sef santier constructii ? atestat in dom. constr. civile, prezenta permanenta pe santier;?Resp. (CQ) ? prezenta permanenta pe amplasament?Resp.(RTE) ? atestat MDRT;?Sudor in otel ? autor. ISCIR, 2 pers.?Sudor in polietilena ? autor. ISCIR, 2 pers.?Pers. atestata pentru effect. lucrarilor de ignifugare ? atestat, conform prev. art.51 din Legea 307/2006?Ing. foraj ? stud. sup.?Ing. geolog ? stud. sup.?Ing. instalatii ? stud. sup., autor. ANRE pt. executia inst electrice de joasa tensiune, 2 persoane?Resp. cu aviz. doc. teh. de instalare? Resp. cu aviz. doc. teh. preliminare de montare/reparare? Resp. cu aviz. doc. teh. de automatizare?Resp. cu supravegherea lucrarilor?Resp. cu verificarile the. la prima punere in functiune si utilizare?Resp. teh. cu sudura? Resp. cu supravegherea si verificarea teh. i, Pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului se vor prezenta contracte de prestari serviciiin original sau copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?sau angajamente de participare asa cum prevede art 188 alin 3 lit c din OUG 34/2006 .Pentru persoane juridice straine, se vor prezenta documentele de atestare profesionala echivalente specifice tarii in care ofertantul este rezident. Aceste documente vor fi insotite de traducerile autorizate in limba romana.Nota: Certificatele de atestare vor trebui sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. Operatorii economici vor depune toate diligentele necesare ca sa reinoiasca acele certificate/atestari ce expira in perioada derularii contractului., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular 11)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, Angajamentul ofertantului privind resursele umane (Formular 12)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care din declaratiile susmentionate rezulta ca ofertantul nu are capacitate tehnica sau profesionala pentru executarea lucrarii, oferta va fi considerata inacceptabila., Nota: Conform art. 190 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si complectariele ulterioare, capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.In angajament se va preciza exact in ceea ce consta sustinerea acordata.Persoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si art. 181 lit. a, c1 si d din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterio, Alte autorizari specifice domeniilor de activitate: Ofertantul trebuie sa fie atestat de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila pentru executarea lucrarilor de ignifugare a materialelor combustibile.Se va anexa autorizatie valabila., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (Formular 14), in originalIn declaratie vor fi inclusi toti subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului.Autoritatea contractanta va lua in considerare, la Capacitatea tehnica si/sau profesionala si resursele subcontractantilor, daca acestia vor prezenta declaratii in acest sens, Acord de subcontractare (Formular 15) - Oferta trebuie sa cuprinda, daca e cazul, un acord de subcontractare in care sa se mentioneze explicit lucrarile subcontrctate si subcontrcatorii aferenti.Nota: In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti , atunci autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta ., In cazul asocierii, Acord de Asociere (Formular 16) mentionand ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Daca o asociere de operatori economici depune o candidatura comuna atunci, fiecare asociat va depunedocumentele de calificare solicitate in prezenta fisa de date.Situatiaeconomico-financiara si capacitatea tehnica-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii cumulat., Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului. Documentele privind eligibilitatea, solicitate asociatilor sunt aceleasi cele solicitate liderului asociatiei, In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert, in conformitate cu art 186 alin (2) si 190alin (2) din OG 34/2006, acesta va trebui sa ataseze documentele aferente sustinerii, valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta completarea ulterioara a acestora. Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalentCertificaul va fi prezentat in copie lizibila conform cu originalul si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor., Certificatul privind indeplinirea standardelor de calitate in domeniul managementului protectiei mediului, conform ISO 14001 sau echivalentCertificaul va fi prezentat in copie lizibila conform cu originalul si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei" se acorda astfel: a. Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv b. Pentru alt pret decat cel prevazut la litera a punctajul se acorda astfel: P(n)= pret minim/pret(n) x punctajul maxim alocat
Perioada de garantie a lucrarii
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Perioada de garantie a lucrarii" se acorda astfel: a. Pentru perioada cea mai mare de garantie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv b. Pentru o durata de garantie a lucrarii mai mica decat cea prevazuta la litera ?a? se acorda puctajul astfel: P(n)= durata de garantie (n)/durata de garantie cea mai mare x punctajul maxim alocat Perioada minima de garantie ce poate fi ofertat este 24 luni, perioada maxima de garantie este 60 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro (SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2012 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer