Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?REABILITARE, MODERNIZAREA SI DOTAREA AMBULATORIULUI LA SPITALUL ORASENESC HOREZU?


Detaliu pentru invitatia numarul 346482
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL HOREZU - CONSILIUL LOCAL HOREZU
Numar invitatie: 346482/13.05.2013
Denumire contract: ?REABILITARE, MODERNIZAREA SI DOTAREA AMBULATORIULUI LA SPITALUL ORASENESC HOREZU?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL HOREZU - CONSILIUL LOCAL HOREZUCod fiscal: 2541479, Adresa: Str. 1 decembrie, Nr. 7, Horezu, Telefon: +40 0250860190/ 0761127965, Fax: +40 0250860481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 decembrie, Nr. 7, Horezu, Romania, cod postal: 245800, telefon: +40 0250860190/ 0761127965, fax: +40 0250860481, persoana de contact: Monica Frigura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Horezu, Str. 1 decembrie, Nr. 7, Horezu, judetul Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?REABILITARE, MODERNIZAREA SI DOTAREA AMBULATORIULUI LA SPITALUL ORASENESC HOREZU?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?REABILITARE, MODERNIZAREA SI DOTAREA AMBULATORIULUI LA SPITALUL ORASENESC HOREZU?Se solicita executia, in baza proiectului tehnic elaborat, a lucrarilor de izolare termica la exterior a peretilor, izolare termica a planseului peste ultimul nivel, la sarpanta din lemn a acoperisului se vor inlocui elementele deteriorate, invelitoarea cladiriiva fi inlocuita, va fi izolat termic planseul peste subsol, ferestrele existente si usile exterioare se vor inlocui cu ferestre din PVC cu geam termopan, etansarea rostului existent intre cladirea ambulatoriu spital si cladirea spitalului, etansarea spatiilor neincalzite : pod, subsol ethnic, interventii asupre instalatiei de incalzire, interventii asupra instalatiei electrice, repararea si inlocuirea tuturor finisajelor vechi cu materiale si tehnologii modern si realizarea unui ascensor in exteriorul cladirii amplasat in vecinatatea coridoarelor cladirii.conform datelor din Caietele de Sarcini, parte integranta din documentatia de atribuire.Valoarea estimata totala a lucrarilor este de 3.410.994, 20 lei din care 585.501, 20 lei reprezinta diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 410, 994.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de :56.500, 00 LeiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorForma de constituire: 1.Conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/20062.ordin de plata in contul RO89TREZ6745006XXX000318, deschis la Trezoreria Horezu, 3.pentru echivalenta garantiei de participare din lei in valuta se va lua in calcul cursul euro BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (in situatia in care data stabilita va fi in zi nelucratoare, se va lua in considerare ultima zi lucratoare de dinaintea acestei date)Nota: 1.Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, o parte din garantia de participare.2.IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare3.In cazul unei asocieri formata din IMM-uri, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM pentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la garantia de participare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie, Cf. cu preved. art. 89 alin. (2) din HG nr. 925/2006, prin desch. unui cont la Trezoreria Horezu in favoarea AC unde se va constitui garantia de buna executie prin retineri successive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis, va fi de 0, 5 % din pretul contractului.1.Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.2.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.3.IMM-urile beneficiaza prevedirele L nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareFormularul1. In cazul in care ofertantul va beneficia de sustinerea unui tert in vederea indeplinirii cerintelor privind Capacitatea economica si financiara si/sau Capacitatea tehnica si/sau profesionala, tertul sustinator are obligatia de a prezenta Formularul 1.2) Certificatului de cazier fiscal al administratorilor si actionarilor.3) Certificatului de cazier judiciar al societatii.4) Declaratii privind calitatea de participant la proceduraFormular 12.5) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 2B. Daca este cazul, aceasta declaratieva fi prezentata si de subcontractant sau de tertul sustinator.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului: Primar ? Fartat Ilie, Consilieri locali : Mocanu Emilia, Ogrezeanu Gheorghe, Puetu Iulian, Draganescu Dumitru, Pusera Cristinel, Andreescu Elena, Sardaroiu Vasile Ovidiu, Nitu Constantin, Simtea Gheorghe, Tanasie Elena Claudia, Popa Constantin, Dragulete Valerian, Ciuca Gheorghe, Ganju Mircea Emil, Viceprimar si Presedinte comisie de evaluare - Popescu Cristian, Membrii comisie de evaluare : Consilier achizitii publice Enea Marinela, Sef birou administrativ Castravete Nicolae, Secretar Iliescu Procopie, Inspector de specialitate Birou management de proiect Draganescu Robert, Consilier al Primarului Iliescu Sorin, Manager al Spitalului orasenesc Horezu Popescu Contantin, Membrii de rezerva comisie de evaluare : Consilier achiyitii publice Tartareanu Angela, Director economic al Spitalului orasenesc Horezu Chisavu Simona, Sef serv. Financiar- Contabilitate, I.T.L. ? Badea Daniela.6) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, Formularul 2A.7) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 2. In cazul in care ofertantul va beneficia de sustinerea unui tert in vederea indeplinirii cerintelor privind Capacitatea economica si financiara si/sau Capacitatea tehnica si/sau profesionala, tertul sustinator are obligatia de a prezenta Formularul 2 numai pentru situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.8) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele9) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Documentelese vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta : declaratiile si cerificatele mentionate la punct. 1?9.Nota : Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Prezentarea Certificatului constatator care va fi emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in raza caruia este situat sediul ofertantului, iar datele precizate in certificatul constatator trebuie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din certificat trebuie sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cadrul procesului de evaluare, Autoritatea Contractanta, va solicita ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca nivelul cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, sa fie de min.5.650.000, 00 lei (exlusiv TVA). In scopul sustinerii acesteia se va completa Formularul de informatii generale., Ofertantul va prezenta bilanturile contabile pe ultimii trei ani financiari incheiati (vizate si inregistrate de organele competente) sau, orice alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 4 luni in valoare de minim807.000 Lei .Cash- flow-ul poate fi sustinut prin scrisoare bonitate/ scrisoare de confort bancar/ orice alt document eliberat de banca/orice alt mijloc financiar din care sa reiesa indeplinirea cerintei., Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 aniFisa de experienta similara-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) lucrari similare, in baza a maxim 4 contracte, si in valoare/valoare cumulata de minimum 2.800.000 lei, fara TVA.-Se vor prezenta maxim 4 certificari de buna executie/procese verbale de receptie/recomandari/etc emise sau contrasemnate de beneficiari, care sa confirme executia lucrarilor inscrise in fisa de experienta similara., Prezentare Decl. referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune op. ec. pt. indeplinirea contractului de lucrariOfertantul tb sa faca dovada dispozitiei, sub orice forma (cumparare/inchiriere/comodat/etc.) a utilajelor ce rezulta din extrasul de resurse in momentul intocmirii ofertei.Nivel mnim impus: - Schela metalica tubulara corespunzatoare inaltimii de 3 etaje( minim 14 m): minim 1 buc.;
- Mijloace de transport pe verticala (ex : nacela autoridicatoare): 1 buc.;
- Plasa de siguranta pentru acoperire schela: minim 350 mp;, Informatii referitoare la pers tehnic de specialitate de care ofertantul dispune pt executia/indeplinirea contractuluiNivel min: Ofertantultb sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul pers de specialitate: -1 manager de proiect : st superioare si dovada participarii in calitate de manager, in cel putin un proiect/contract cu orice obiect;
-1 ing constructor, spec. constr. civile cu exp relevanta dovedita prin participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desf activitati similare sau identice celor ce fac obiectul procedurii ;
-1 ing constructor, spec. instalatii, cu exp relevanta dovedita prin participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desf activitati similare sau identice celor ce fac obiectul procedurii ;
-1 resp cu controlul tehnic de calitate pt domeniul constr. civile, cu exp relevanta dovedita prin participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desf activitati similare sau identice celor ce fac obiectul procedurii ;
-1 resp cu controlul tehnic de calitate pt domeniul instalatii, cu exp relev. dovedita prin particip. in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desf activitati similare sau identice celor ce fac obiectul procedurii ;
-1 resp tehnic cu executia (RTE) pt domeniul Constr. civile cf. HG 925/1995;
-1 electrician autorizat grd IIB, cu atestare tehnico-profesionala si autorizare ANRE ;
-1 pers autorizat ISCIR pt instalatii de ridicat si instalatii sub presiune, RSVTI?autorizatie valabila la data limita de depunere a ofertelor;
-1 manager de calitate ? absolvent st sup, cu decizie interna de numire ca manager al sistemelor de managementul calitatii.-1 manager de mediu ? absolvent st sup, cu decizie interna de numire ca manager al sistemelor de manag. mediu.-1 tehn sisteme DSVCAM.-Ofertantul tb sa faca dovada ca dispune de personal calificat si autorizat pt exec lucr care fac obiectul procedurii: dulgheri, zugravi, instalatori apa si canalizare, autorizati, fierari betonisti, lacatusi, sudori autorizati OL/PE, etc.Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pt doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.Pt personalul de conducere si de specialitate propus se vor prezenta CV-uri, in original, semnate si datate;Ofertantul va prezenta in copie certificata pt conformitate cu originalul urmatoarele doc: -Contracte de colaborare/ angajamente/ acorduri da participare cu pers de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului ;
-Ofertantul castigator, va incheia contractele individuale de munca ale personalului invocat vizat de ITM , sau extras REVISAL, si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si pers respective, astfel incat din doc prezentate sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi, in vederea indeplinirii contr de achizitie publica;
-diplome privind specializare personal;
-autorizatii/certificate de atestare profes si legitimatii aflate in termen de valabil la data depunerii ofertelor ;
-decizii de numire/dispozitie interna ;In cazul in care se propun pers care nu sunt angajati ai ofertantului, pt fiecare astfel de specialist se va completa de catre titular, semna si se va prezenta in original Declaratia de disponibilToate aceste conditii vor fi indeplinite de pers separate, si nu cumulat de aceeasi pers.In ceea ce priveste CQ se va permite si considera suficienta pt indeplinirea cerintei prezentarea deciziei de numire.Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor pers dintre cele nominalizate pt indeplinirea contract, le va inlocui numai cu pers avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluare oferta.Nota: Neprezentarea acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Vor fi prezentate informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze- declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarii
25
Descriere: Componenta tehnica
Termenul de executie
15
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2013 13:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer