Achizitie publica - Reabilitare, modrnizare, extindere si dotare scoala cu clasele I-VIII, nr.18 Sibiu-lucrari de constructii si instalatii
Detaliu pentru invitatia numarul 320173
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320173/13.02.2012
Denumire contract: Reabilitare, modrnizare, extindere si dotare scoala cu clasele I-VIII, nr.18 Sibiu-lucrari de constructii si instalatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sibiu - Consiliul LocalCod fiscal: 4270740, Adresa: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Telefon: 0723555802, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Romania, cod postal: 550178, telefon: +40 723555802, fax: +40 269208813, persoana de contact: Cristina Bica. Ofertele se depun la registratura institutiei.O
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Romania, sala de consiliu, etajul III, camera 313.Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere - Imputernicire si act de identitate
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare, modrnizare, extindere si dotare scoala cu clasele I-VIII, nr.18 Sibiu-lucrari de constructii si instalatii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de arhitecturaLucrari de rezistentaInstalatii termiceInstalatii sanitareInstalatii electrice
II.1.6) CPV: 45214220-8 - Lucrari de constructii de scoli gimnaziale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 351, 348 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 50.300 leiOfertantul va constitui garantia de participare, in una din urmatoarele forme: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original)ordin de plata in contul: RO22TREZ5765006XXX000228-Trezoreria Sibiu (se prezinta in original)In cazul in care, ofertantii constituie garantiei de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa Formularul nr. 6 (se prezinta in original).- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III)In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului, fara TVA.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, de o societate bancara sau de o societate de asigurariprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf.art.91 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioareI.M.M-urile beneficiaza de reducerea cu 50 %
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situat prev la art.180 si art.181 din OUG34/2006Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevaz la art.69^1 din OUG34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar - Klaus Werner IohannisViceprimar ? Virgil PopaDirector Directia Tehnica -Cristina BicaDirector Economic ? Viorica BandescuSef Serviciu Juridic ? Claudia IordanescuDirector SPAUIPS ? Simona PopServiciu Investitii ? Codruta SirbuServiciu Juridic ? Cristina BurcheaServiciu Gospodarire ? Gheorghe BrailaServiciu Buget-Contabilitate ? Mariana TucaCertif de participare cu oferta independenta, cf Ordinului ANRMAP nr.314/2010Certif eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia oblig scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul consolidat general.Certif eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia oblig scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul local.in original /copie legaliz /xerocopie certif pt conf cu orig.Ofertele depuse de operatorii ec care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu. Pt pers juridice/fizice romaneCertif constatator emis de ORC original/copie legalizata/xerocopie certif pt cf cu orig-sa rezulte obiectul de activitate.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certif prezentat nu trebuie sa fie eliberat mai devreme de 30 zile fata de data deschiderii ofertelor.pt pers fizice: autorizatie de functionare/altele echiv pt a dovedi apartenenta la categoria profes impusa de indeplinirea ctr.Pers juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Operatorul economic are obligatia de a prezenta certif constatatoare privind indeplinirea oblig de plata a impozite, taxelor si contributiilor de asigurari sociale in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare(certif, caziere judiciare, alte documente echiv)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit oblig de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget-in original/copie legalizata, xerocopie certif pt conf cu orig insotite de traducere autorizata.Atestat emis de A.N.R.E.tip C2A(xerocopie certif pt conf cu orig)Autorizatie ISCIR cf prescriptiilor tehnice PT A1-2010(sau echiv)pt cazane de apa calda-in xerocopie certif pt conf cu orig.Autorizatie ISCIR cf prescriptiilor tehnice PT R1-2010(sau echiv) pt platforme ridicatoare pt persoane cu dizabilitati-in xerocopie certif pt conf cu orig.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2010Inf generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Inf priv exp sim in ultimii 5 ani., Informatii privind experienta similara in ultimii 5 ani., Resurse tehnice, Resurse umane ? personal cheiePozitie Numar minimResponsabil Tehnic cu Executia 1ResponsabilC.Q 1Personal tehnic de specialitate conf. cerintelor pe obiecte din documentatia tehnica: - inginer constructor 1- inginer instalatii electrice 1- inginer instalatii sanitare 1- inginer instalatii termice 1Responsabil P.S.I.si PM 1Personal calificat 19din care: - pentru lucrarile de arhitectura si rezistentafierar betonist 1zidar 2tinichigiu 2dulgher 2faiantar 2parchetar 2sudor 2- pentru lucrarile de instalatii termiceinstalatori 2- pentru lucrarile de instalatii sanitareinstalatori 2- pentru lucrarile de instalatii electriceelectricieni atestati ANRE grad IIB (sau echivalent)2, Sustinerea tehnica si profesionala(daca este cazul), Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul), Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii ISO 9001:2001 sau echivalentISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2012 14:16