Achizitie publica - Reabilitare Parc Gheorghe Doja
Detaliu pentru invitatia numarul 323288
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323288/03.04.2012
Denumire contract: Reabilitare Parc Gheorghe Doja
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS COVASNA (CONSILIUL LOCAL ORAS COVASNA)Cod fiscal: 4404613, Adresa: STRADA PILISKE NR.1, Covasna, Telefon: 0267-340001, Fax: 0267-342679
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PILISKE NR.1, Covasna, Romania, cod postal: 525200, telefon: +40 267340001, fax: +40 267342679, persoana de contact: Lorincz Zsigmond
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA PILISKE NR.1, Covasna, Romania, cod postal: 525200, sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare Parc Gheorghe Doja
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare Parc Gheorghe Doja
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 374, 678 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8.900 lei. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Modul de constituire a garantiei pentru participare: ?« scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza modelul indicat in Sectiunea a V-a (Formularul nr. 11 din Sectiunea a V-a);?« depunerea in numerar la caseria autoritati contractante;?« documente eliberat in conditiile legii de catre o societatea de asigurari;?« virament in contul autoritati contractante nr. RO56TREZ2575006XXX003680In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Garantia de buna executie a contractului se constituie prin scrisoare de garantie bancara, aceasta constituindu-se in anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitiaautoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nutrebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului Valabilitatea garantiei de buna executie va corespunde cu perioada de valabilitatea a contractului, conform art.90(1) si art 86(2-4) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declararea eligibilitati prin Completarea Formularului nr. 12 A din Sectiunea a V-a ? Declaratie privind eligibilitatea;Cerinta nr. 2 Neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 prin Completarea Formularului nr. 12 B din Sectiunea a V-a ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 siFormularului nr. 12 B1 din Sectiunea a V-a ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr.3 Neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 Formularului nr. 12 D din Sectiunea a V-a ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006Persoanele cu functii de decizie din partea autoritati contractante sint: 1. THIESZ Janos presedinte comisie2. BAGOLY Zsolt Lajos membru3. RAKOSI Aron membru4. CSUREA Maria Crina membru5. RADULY Gyula membruCerinta nr. 4 Ofertantul nu va inregistra obligatii exigibile de plata la bugetul consolidat al statului si bugetul asigurarilor sociale, precum si la bugetul local prin Certificate de atestare fiscala privindindeplinirea obligatiilor fata de: 1. Bugetul de stat (bugetul consolidat, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), astfel incat acesta sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.2. Bugetul local (original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), astfel incat acesta sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.3. Pentru persoanele straine : document similar emis de organele fiscale abilitate din tarile respective (in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si in traducere legalizata), astfel incat acesta sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele straine: document similar emis de organele fiscale abilitate din tarile respective in original sau copie legalizata insotit de traducerea legalizata Cerinta nr. 1 Prezentarea de documente care atesta dreptul de a exercita activitatea al carei obiect este aceasta procedura, pentru persoanele rezidente prin Prezentarea urmatoarelor documente: 1. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorial (prin care se va dovedi ca are caactivitatedomeniul ce face obiectul contractului de lucrari din prezenta documentatie). (original sau copie legalizata)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.2. Documenteedificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile competente din tara, sau declaratii pe propria raspundere, dupa caz ( numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr.346/2004 privind stimularea infintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii ).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2 Prezentarea de documente care atesta dreptul de a exercita activitatea al carei obiect este aceasta procedura, pentru persoanele nerezidente prin Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea de informatii generale, Cerinta nr. 2Prezentarea situatiilor financiare pe ultimii trei ani, Cerinta nr. 3Nivelul cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010)va fi de cel putin 370.000 lei.Pentru stabilirea valori cifrei de afaceri se va folosi urmatorul curs de schimb: 20083, 682720094, 237320104, 2099
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Existenta unui parc de utilaje functional, Cerinta nr. 2Prezentarea personalului de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr. 3Ofertantul va prezenta o experienta similara in valoare de minim 370.000 lei in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract de executie. Cerinta nr. 1Sistemului de management al calitatii de catre firmele ofertante, respectiv ISO 9001:2001, Cerinta nr. 2Sistemului de management al mediului de catre firmele ofertante, respectiv ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 100 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei cu cel mai mic pret/pretul ofertei luate in calcul X 100
Durata de executie in zile
30
Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mica obtine 100 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = durata de executia ofertei cea mai mica/durata ofertei luate in calcul X 100.Durata minima 30 zile - Durata maxima 120 zile
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Download de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 14:07