Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare Parc Mimoza -Pacurari


Detaliu pentru invitatia numarul 355491
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Iasi
Numar invitatie: 355491/07.11.2013
Denumire contract: Reabilitare Parc Mimoza -Pacurari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul IasiCod fiscal: 4541580, Adresa: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Telefon: 0232/258190, Fax: 0232/258190
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Romania, cod postal: 700064, telefon: +40 0232/267582/189, fax: +40 0232/258190, persoana de contact: Termure Georgeta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Primariei Municipiului Iasi, Bd. Stefan cel Mare si Sfant nr.11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare Parc Mimoza -Pacurari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari "Reabilitare Parc Mimoza" Pacurari presupun urmatoarele amenajari: spatii verzi ? 1.646 m.p.; alei pietonale ? 900 m.p.; loc de joaca pentru copii ? 514 m.p.; spatiu dotat cu mese sah ? 172 m.p.; reabilitare terase existente ? 1.121 m.p. De asemeni, va fi montat mobilier urban adecvat (pergole, jardiniere, banci, cosuri gunoi, stalpi iluminat, etc.).Valoarea estimata a achizitiei, este de 747.154 lei fara T.V.A.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute, este inclusa in estimarea de mai sus, este de 74.113 lei fara T.V.A. si reprezinta 11% din cea a lucrarilor si dotarilor prevazute in proiect
II.1.6) CPV: 45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 747, 154 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 13460 lei(6730 lei in cazul IMM). Modalitati de constituire acceptate, conform art. 86 alin.(1) si (5) din H.G. nr. 925/2006 actualizata: -Virament bancar in contul autoritatii contractante: (RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi); -Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari; -Prin depunere la casieria autoritatii contractante. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia C.N.S.C. este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art. 278^1 litera b) din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata. In cazul in care Garantia de participare se constituie in alte monede decat moneda nationala, pentru echivalenta se va lua in considerare cursul BNR valabil la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara T.V.A. (5% in cazul I.M.M.). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat; c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie. Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 12A, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator; Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Prezentare Formular 12B-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati, pentru tert sustinator-declaratie art.181 lit.a), c1)si d) din OUG nr.34/2006 actualizata. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent , astfel incat sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente la nivelullunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertele si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, astfel incat sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere aofertelor. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr.3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 12C-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati; Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din OUG nr. 34/2006-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Primar?Gheorghe Nichita, Viceprimar?Mihai Chirica, Viceprimar?Marius Sorin Danga, Secretar?Denisa Liliana Ionascu, Director Executiv Directia Dezvoltare si Proiecte Europene-Cosmin Iuliu Coman, Director Executiv Directia Tehnica si Investitii-Petru Dumitru Tomorug, Director DAPPP ? Letitia Palaga, Director General DEFPL?Maria Simionescu, Sef Serviciu Juridic-Doina Florescu. Lista consilieri locali: Anghel Ficu, Antipa Gabriela, Aur Marius Catalin, Bejan Victor, Boca Adrian Florin, Boisteanu Paul Corneliu, Bulgariu Catalin, Axinia Constantin, Birhala Constantin, Chirica Mihai, Danga Marius Sorin, Gavrila Camelia, Melenciuc Georgiana, Nedelcu Vlad Nicolae, Grigore Gabriel, Harabagiu Gabriel, Leonte Constantin, Matasaru Petre Daniel, Navodaru Laurentiu, Ostaficiuc Marius Eugen, Preda Anca, Rudnic Erica, Sandu Vasile, Scripcaru Calin, Vranceanu Simona Elena, Trandafirescu Sorin Alexandru, Surdu Gabriel Mihai.Comisia de evaluare: Dumitru Petru Tomorug, Gherghel Dan , Adrain Cuperman, Marian Vulpoi, Danuta Petrovici Cerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Prezentare Formular 3-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati; Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Cerinta obligatorie pentru ofertant, ofertanti, asociati: certificat constator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate alrespectivului operator economic.Informatiile ce reies din certificatul constatator depus trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunerea ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul lista codurilor CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii deorigine(certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertanatul/ candidatul este stabilit, insotite de traducereaautorizata in limba romana. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata inlimba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata. In cadrul unei asocieri fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.1)Daca este cazul se poate prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM.(Formular 7).In cazul in care ofertantul seincadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asa cum acestea sunt definite prinLegea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii sidezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii publicata in M.O. nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acestea beneficiazade reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri, garantiei de participare si a garantiei de buna executie. In aceste situatii, ofertantultrebuie sa completeze si sa ataseze la Oferta Declaratia pe proprie raspundere rivind incadrarea in categoria IMM.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA ECONOMICA SI FINANCIARA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art. 186 din OUG nr.34/2006) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Se va prezenta un angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si cu obligativitatea neincadrarii tertului sustinator in prevederile art.69^1 din OUG 34/3006, cf prev art 13 din L279/2011, Prezentare Fisa de informatii generale - se solicita ca media cifrei globale/media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1.346.308 lei (dublul valorii estimate fara TVA).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Pentru echivalenta in alte valutese va tine cont de cursul mediul anualleu/alta valuta comunicat de BNR: 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei2011 - 1 euro = 4, 2379 lei2012 - 1 euro = 4, 4560 leiIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte FormularulInformatii generale, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ, Se vor prezenta copii dupa bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate de organele competente, sau orice alte documente justificative in copie lizibila certificata conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: . Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului de catre o alta persoana (conf. art. 190 din O.U.G. 34/2006). Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitieofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. prev. art. 180 si art.181 lit.a), c^1) si d)., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie din care sa reiasa beneficiarii , valoarea , locul executiei lucrarilor , prin care ofertantul va face dovada executiei de lucrari similare , in ultimii 5 ani, in baza a cel putin 1 contract si maxim 2 contrcate , in valoare cumulata de minim 673041 lei fara T.V.A.Lucrari similare: lucrari de arhitectura peisagistica.Demonstrarea cerintei privind valoarea solicitata se va face prin prezentarea Borderourilor situatiilor de plata finale, aprobate de beneficiarul lucrarilor, din care sa rezulte valoarea si categoriile de lucrari executate.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere este obligat sa prezinte acest document, aceasta cerinta demonstrandu-se prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii (cumulat).Pentru echivalenta in alte valute se va tine cont de cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR., Ofertantii vor pune la dispozitia beneficiarului o echipa formata din personal cu competente si experienta dovedita, capabila sa indeplineasca cu succes sarcinile definite prin prezentul document, in conditiile respectarii bugetului prevazut, a cerintelor de calitate si a termenelor stabilite.Cerinte minime de personal: - 1 sef santier executie, absolvent al unei Facultati de Constructii, cu experienta profesionala de minimum 3 ani in domeniul specific al obiectului contractului, ( se vor prezenta copie a diplomei de absolvire si CV) ;
- 1 RTE, necesar in conformitate cu Legea 10/1995 privind calitatea in constructii, atestat conform legii pentru domeniul constructii civile (se vor prezenta copii ale atestatului si legitimatiei valabila la data limita de depunere a ofertei).Candidatul ofertant va prezenta CV-uri, copii dupa documentele care atesta calificarea profesionala si atestatele de competenta profesionala, precum si acte legale ce atesta raportul de munca intre entitatea ofertanta si personalul minim solicitat.Se vor prezenta: - CV-uri cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari;
- Acte de studii si atestari ? copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul;
- Contracte de munca sau orice alte acte legale privind raportul de munca ? copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul., Declaratie privind lista subcontractantilor, precum si informatii concrete privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de subcontractant si specializarea acestora.
Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, atunci autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta., Formular Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, se solicita legalizarea asocierii.Indeplinirea acestor criterii va asigura achizitorul ca: va fi demonstrat potentialului tehnic si organizatoric al fiecarui operator economic participant la procedura, potential care trebuie sa reflecte posibilitatea concreta a acestuia de a indeplini contractul si de a rezolva eventualele dificultati legate de indeplinirea acestuia in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare; se va constata daca operatorul economic a mai executat lucrari similare cu cele care fac obiectul achizitiei, daca si-a indeplinit obligatiile contractuale si daca complexitatea acestora a fost similara., Resurse tehnicePrezentare Declaratie referitoare la utilaje, instalatii si echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune de toate utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice precizate in declaratie. In functie de forma de detinere, se solicita prezentarea de catre ofertant a urmatoarelor documente, in copie lizibila conform cu originalul:
- contracte de vanzare-cumparare sau facturi fiscale;
- contracte de leasing;
- contracte de inchiriere, valabile la data limita de depunere a ofertelor;
- contracte de prestari servicii, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
De asemeni, ofertantii pot prezenta si lista de mijloace fixe pentru a dovedi detinerea utilajelor din dotare proprie, asumata prin semnatura si stampila de reprezentantul legal al unitatii.
Prezentarea utilajelor va fi facuta si sub forma de centralizator.
Indeplinirea acestor criterii va asigura achizitorul ca operatorul economic nu se afla in imposibilitatea tehnica de a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei achizitii conform cerintelor specificate in caietul de sarcini. Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001 sau echivalent -copie lizibila certificata conform cu originalul.Certificatele vor fi in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta si documente care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantul urmeza a primi certificarea, Certificatul sistemului de management al mediului , respectiv certificat ISO 14001 sau echivalent -copie lizibila certificata conform cu originalul.Certificatele vor fi in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta si documente care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantul urmeza a primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2013 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer