Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare Parcul Copilului


Detaliu pentru invitatia numarul 322284
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL RESITA
Numar invitatie: 322284/21.03.2012
Denumire contract: Reabilitare Parcul Copilului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL RESITACod fiscal: 3228764, Adresa: P-TA 1 DECEMBRIE 1918 , NR 1A, Resita, Telefon: 0255255000, 0255216627, Fax: 0255255000, 0255216627
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in S.E.A.P. pe site-ul: www.e-licitatie.ro.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare Parcul Copilului
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Municipiul Resita doreste implementarea unui proiect pentru ?Reabilitare Parcul Copilului ? Municipul Resita? prin ?Programul national de imbunatatire a calitatii mediului prin realizarea de spatii verzi in localitati? prin Fondul pentru Mediu.
II.1.6) CPV: 45212100-7 - Lucrari de constructii de complexe pentru petrecerea timpului liber (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 552, 017 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 11.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zileGarantia de participare se constituie prin virament bancar Cont RO72TREZ1815006XXX000150 deschis la Trezoreria Municipiului Resita sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
La constituirea garantiei de buna executie se vor aplica prevederile din HG 1045/2011 privind modificarea art. 90 al.3 din HG 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr.34/2006. Se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire 10% din val. contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006(Conform Dispozitiei Nr. 3436 din 14.09.2011, echipa de implementare este: Manager Proiect: Catana Titiana, Responsabil Tehnic: Lotorosanu Augustina, Responsabil Financiar: Lupu Elena, Responsabil Juridic: David Cristina, Responsabil Achizitii Publice: Purec Anca; Conform Diapozitiei Nr. 546 din 15.02.2012, echipa de evaluare este: Presedinte: Catana Titiana, Membrii: Purec Anca, Lotorosanu Augustina, Chera Ileana, Chiodan Melinda Minerva, Membrii Supleanti: Iuhasz Lenuta, Chis Lucian, Reprezentanti legali: Primar Mihai Stepanescu, Viceprimar Panfil Cristian, Viceprimar Simescu Sorin Daniel, Secretarul primariei: Bucur Lucian Cornel, Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform modelului prevazut de Ordinul 314/2010privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta indpendenta, Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, scadente inluna anterioara depunerii ofertelor - original sau copie conform cu originalul; Certificat de atestare fiscala emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, scadente inluna anterioara depunerii ofertelor - original sau copie conform cu originalul; Declaratie privind calitatea de participant la procedura (In cazul prezentarii la procedura de atribuire a unei asociatii de operatori economici in licitatie se vor prezenta toate documentele de eligibilitate pentru toti membrii asociatiei, acordul de asociere, precum si procentajul de executie al fiecaruia, declararea liderului/in cazul declararii castigatoare a ofertei comune si dreptul aut contractante de a solicita legalizarea asocierii). Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului (tuturor asociatilor) corespunde obiectului procedurii;? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat. Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Persoane juridice/fizice straine - vor atasa copii legalizate si traducere certificata in limba romana dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si copii dupa original si traducere legalizata in limba romana dupa documentele care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate principal sau secundar unul dintre serviciile din clasa CAEN corespunzatoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraValoarea medie a cifrei de afaceri a operatorului economic sa fie mai mare decat800.000 lei, fara TVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Informatii privind experienta similara2. Informatii privinddotarea tehnica3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii4.Informatii privind subcontractatii5. Informatii privind asociatiiOfertantul trebuie sa fi executat si finalizat in ultimii 5 ania unui contract similar, maxim 3 contracte similare a caror valoare cumulata sa aiba o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 500.000, fara TVA Standarde de asigurare a calitatiiISO 9001 sau echivalentISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie a lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica
Durata de garantie a amenajarilor realizate din material plantat
10
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila pe SEAP, atasata invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 09:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer