Achizitie publica - Reabilitare Parcul Traian din municipiul Drobeta Tr. Severin
Detaliu pentru invitatia numarul 356912
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356912/14.01.2014
Denumire contract: Reabilitare Parcul Traian din municipiul Drobeta Tr. Severin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERINCod fiscal: 4426581, Adresa: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252/314379, Fax: 0252/316317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220131, telefon: +04 0252/314379, fax: +04 0252/316317, persoana de contact: LAURA SAMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul municipiului Drobeta Turnu Severin, Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Romania, sala de sedinte - parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare Parcul Traian din municipiul Drobeta Tr. Severin
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare Parcul Traian din municipiul Drobeta Tr. Severin-conform cerintelor specificate in PT anexa a Caietului de sarcini.In baza documentatiei tehnico - economice intocmita de proiectant, a bugetului proiectului aprobat, valoarea totala estimata a lucrarii este de 1.500.910 lei fara TVA, din carevaloarea estimata a lucrarilor este de1.429.440lei fara TVA, respectiv 322.010 euro, iar cheltuielile ?diverse si neprevazute? reprezentand un procent de 5%, respectiv suma de71.470 lei fara TVA, respectiv 16.100 euro, valoarea exprimata in euro s-a calculat la cursul B.N.R. din data de 02.07.2013, 1 euro= 4, 44 lei;si alte subiecte suplimentare : ? 45343230-4 Lucrari de instalare de sisteme de aspersiune;? 92522200-8 Servicii de conservare a monumentelor istorice? 34928400-2 Mobilier urban;? 48921000-0 Sisteme de automatizare? 45310000-3 Lucrari de instalatii electrice
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 500, 910 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de participare este de: 28.000 lei. Perioada de val a gar. part. va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: Prin virament bancar in contul RO74TREZ4615006XXX000117, deschis la Trezoreria Dr.Tr Severin , C. F. 4426581. Se prezinta O.P. in original confirmat de emitent ; 2). Printr-un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus, care se prezinta in original. In cazul in care emitentul este o banca/soc.bancara/soc.de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia instrumentul de garantare, prezentat in original poate fi exprimat in alta moneda si se va folosi cursul de schimb leu/alta valuta valabil la data publicarii inv de participare in SEAP, comunicat de BNR. Instrum.de garantare emis in cond.legii, trebuie sa prevada faptul ca plata se va face conditionat/ neconditionat, in urm situatii de culpa ale celui care o constit.: a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valab a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contr in per de valab.a ofertei.c)autorit. contract.va aplica prev.art.278^1 din OUG34/2006 modif., respectiv in masura in care CNSC respinge contestatia form de ofertant in cadrul prezentei proceduri de atribuire, ca nefondata sau contestatarul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea nu este ca urmare a adoptarii de autorit.contract a masurilor de remediere necesare, autorit.contract.va retine contestatorului din gar de part. suma de 5.209 lei; In cazul of din categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuant precizat in doc de atribuire. In cazul unei asocieri, fiecare asoc trebuie sa faca dovada incadr.in cat. IMM
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractului ? Modul de constituire a garantiei de buna executie: ? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conf. art. 90, alin. (1) din HG. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? prezentat in original;? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011 Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Prezentare: - Formular 1 ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 1.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 1.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Cerinta nr. 2: Prezentare: - Formular 2 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificari si completariIn cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 2.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 2, cu referire numai la art. 181 lit. a), c ^1) si d).Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr.3 : Prezentare: Formular 3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Pentru persoane juridice romane-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj) emis de Directia Generala a Finantelor Publice, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere oofertelor ? document prezentat in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.-Certificat de atestare fiscala privind plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere oofertelor - document prezentat in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.-Conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor (daca este cazul) - documente prezentate in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Cerinta nr.4: Prezentare: Formular 4 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din OUG 34/2006?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti sau terti sustinatori, fiecare subcontractant si fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Persoanele cu functii de decizie in cadrul Municipiului Drobeta Turnu Severin care participa la atribuirea contractului de achizitie sunt: Primar- Constantin Gherghe;
- Administrator Public - Paponiu Nicolaie- Viceprimar - Screciu Marius Vasile- Viceprimar- Vilcu Romulus- Secretar - Iota Rogobete- Director executiv- Calianu Elena- Sef birou-Damian Emanuela- Sef Buget Finante - Domnulete Alexandrina- Sef Serviciu Administratie Publica - Pasat Mirela- Sef Serviciu Investitii-Manafu Petre Radu- Sef birou urm. investitii-Guina Marin- Consilieri-Elena Camelia , Florica Marian, Bobilca Nicoleta, Bogasieru Luminita- Sef birou Achizitii - Saman Eugenia Laura- Consilieri Birou Achizitii-Marian Vasilica Mariana, Nitu Natalia, Iovanescu Maria ;Consilieri locali: Argintoianu Doru- AdrianBolocan ConstantinBudulan Radu Alin AlexandruButusina- Popescu ElenaCarjan Daniel OlimpiuCarindatoiu MarianFolescu Cornel VasileGolea Mihaela CarmenGrosu Mircea SevastianIordache IonMarculescu DumitruMedragoniu Gabi DamianMura CristianNanciu Antoaneta RenattaNicolae Veronica SimonaNicolicea Liviu GabrielRobu CosminStanisoara AndreiVuvrea Nicolae Prezentare: Persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.Ofertantul are obligatia sa prezinte in original/copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul? certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritoriului ? formular tip emis de autoritatile competente, informatiile cuprinse in certificatului constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent cu codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Pentru asociati codul CAEN trebuie sa fie corespunzator activitatii pe care o realizeaza in cadrul contractului.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - documente prezentate original/copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Din certificatul constatator prezentat, trebuie sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate /administratori si ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei;Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa solicite ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentele in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: - Valoarea medie a cifrei de afaceri globala a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani sa fie de cel putin 2.500.000 lei sau echivalent. - Pentru echivalenta lei/alta valuta, se va utiliza cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte avut in vedere.-Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani , inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani Se va prezenta Formularul nr. 5; Operatorul economic are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea de documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice.- Pentru indeplinirea cerintei operatorii economici vor prezenta documente pe care le au la dispozitie (bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul). ; Media cifrei de afaceri globale pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. Se va prezenta Formularul nr. 20, Nota: Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c^1) si d), art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm Formularul nr. 19 - Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic/grupului de operatori economici - al persoanei respective instrument juridic, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art. 11^1din H.G. 925/2006. Sustinatorul va prezenta Formularele nr. 1, 2 si 4.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: 1Listalucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, conform art. 188, alin.3 lit. a) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, lista din care sa rezulte ca a executatminim 1(unu)maxim 5(cinci) contracte din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare a caror valoarea /valoare cumulata sa fie de cel putin 1.000.000 lei)insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei.Se va prezenta Formularul nr. 6 si Formularul nr.7- Pentru echivalenta lei/alta valuta, se va utiliza cursul mediu anual comunicat de B.N.R. pentru fiecare an in parte avut in vedere., Cerinta 2: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant. Sesolicitasefdesantier. Se va prezenta copie diploma studii superioare, absolvite cu diploma de licenta in domeniul constructii civile, industriale si agricole, persoaneinominalizate.Se solicita R.T.E. -Atestat M.L.P.T.L. in domeniul constructiilor civile industriale si agricole, angajament participare (orice formade colaborare, prestari servicii). Se va prezenta atestatul si declaratia de disponibilitate a persoanei/persoanelor nominalizate (Formular nr.26).Se solicita cel putin un responsabil cu controlul calitatii CQ (inginer/subinginer constructor CCIA), / temei legal Legea10/1995, avand in vedere obiectul contractului si decizia interna de numire. Se va prezenta CV-Formular nr.25 si declaratia de disponibilitate a persoanei/persoanelor nominalizate - Formular nr.26.Se solicita cel putin douapersoane pentru lucrarile de instalatii electrice si automatizare, autorizate ANRE in conformitate cu art.1 alin.2, art. 3 alin.1 lit b, art. 8, alin1, art. 19 din Anexa la Regulamentul aprobat prin Ordin nr. 11 din 13.03.2013 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari in domeniul instalatiilor electrice.Se va atasa copie dupa legitimatie cu valabilitatea la data limita depunerii ofertelor.Se va prezenta Declaratia de disponibilitate a persoanei/persoanelor nominalizate.- Formular nr.26.Se solicita un ing. constructii civile atestat de Ministerul Culturii. Se va prezenta atestatul persoaneinominalizate. Se va prezenta Declaratia de disponibilitate a persoanei/persoanelor nominalizate.- Formular nr.26Se solicita un specialist (inginer) in lucrari-plantari dendro-floricole si spatii verzi. Se va prezentadocument din care sa rezulte specializarea in lucrari-plantari dendro-floricole si spatii verzi a persoanei nominalizate.Se va prezenta Declaratia de disponibilitate a persoanei/persoanelor nominalizate.- Formular nr.26Se solicita un topograf autorizat, categoria B. Se vor prezenta urmatoarele documente: copie dupa certificatul de autorizare / copie dupa contract munca / contract colaborare / contract prestari servicii/ conventii civile/ orice alta forma de colaborare, declaratie de disponibilitate.- Formular nr.26, Cerinta 3: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;Se va completa Formularnr. 9 Informatii referitoare la personalul de conducere;Ofertantii trebuie sa aiba personal specializat pentru indeplinirea contractuluicare sa corespunda cerintelordin proiectul tehnic anexat caietului de sarcini., Cerinta 4: Informatii privind masurilede protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari conform art 188 alin.(3) lit e) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie privind protectia mediului; Se va prezenta Formularul nr.21, Cerinta 5: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Prin urmare, ofertantul va declara pe propria raspundere prin Formular nr.8 din fisierul Formulare din documentatia de atribuire, ca detine in proprietate sau are inchiriate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/ instalatiile /etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui angajament. Se va prezenta documentul care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehniceimplicate in realizarea contractului conform Formularului C8 din proiectul tehnic anexat caietului de sarcini., Cerinta 6: Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze.In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 alin.(7)din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care sa reiasa clar partea pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art 188alin. (3) din OUG 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare. Operatorii economici participanti la procedura vor prezenta: - Formularul nr. 11 ? Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti .- Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Formularul nr. 12 ?Acordul de subcontractare, Nota: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Operatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm Formular nr. 22 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele logistice invocate, conform prevederilor art.111 din HG 925/2006, mentionate in Formularul nr.23 sau Formularul nr. 24, dupa caz.. Sustinatorul va prezenta Formular nr. 1, 2 si 4 care atesta neincadrarea in prevederile art. 69¹, art. 180 si art 181 lit a, c1 si d din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Se solicita ca ofertantul sa detina sistemul de Management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul, Se solicita Certificat care sa ateste implementarea standardului de management al mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.01.2014 15:34