Achizitie publica - Reabilitare parcuri de joaca oras Rovinari
Detaliu pentru invitatia numarul 319653
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319653/19.01.2012
Denumire contract: Reabilitare parcuri de joaca oras Rovinari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL ROVINARICod fiscal: 5057520, Adresa: STRADA FLORILOR, NR.2, Rovinari, Telefon: +40 253371095, Fax: +40 0253371004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA FLORILOR, NR.2, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 253371095, fax: +40 253371004, persoana de contact: Iosu Cosmin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte - Primaria orasului Rovinari, Strada Florilor, Nr.2, Jud. Gorj , Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 253371095, fax: +40 253371004, persoana de contact: Iosu Cosmin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare parcuri de joaca oras Rovinari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare unui numar de 14 parcuri de joaca conform specificatiilor Caietul de sarcini (proiectelor tehnice).
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 755, 809.49 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (GP) este: 35.000 lei.Modul de constituire al garantiei: SGB in original, OP confirmat de banca emitenta, sume in numerar depuse la casieria unitatii, orice alt instrument de garantare.Dovada constituiri GP se va prezenta cel tarziu la deschiderea ofertelor si nu se introduce in plic.Perioada de valab. a GP va fi cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei.Aut. ctr. va retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care, in urma unei contestatii depuse de ofertant, CNSC respinge contestatia ca nefondata, aut. ctr. va retine ofertantului din GP suma de 5.535, 81 lei, conform art.2781, alin.(1) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea contractului de lucrari2. Modul de constituire a garantiei: retineri succesive din situatiile de plata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? formular BCertificatoferta independenta ? formular GDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 ? formular HPersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Dorin Filip - Primar2. Chivu Laurentiu ? Viceprimar3. Neamtu Florin - Secretar4. Podaru Constantin ? Administrator Public5. Ungureanu Ion ? Sef Birou Contabilitate6. Iosu Cosmin ? Sef Birou Achizitii Publice Finantari Externe Administrativ Registratura7. Isac Polina ? Sef Birou Investitii8. Stamatoiu Corina ? Sef Birou Impozite si Taxe Locale9. Cinca Daniel ? Sef Serviciul Public de Asistenta SocialaCertificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) Persoane juridice/fizice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009 si 2010) trebuie sa fie minim 3.500.000lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 5 ani un contractde executie de lucrari similare cu o valoare de minim 1.700.000 lei, Informatii privind subcontractantii, Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatoarele dotari (in proprietate sau inchiriate): buldoexcavator, autoutilitara, cisterna, autobasculanta, betoniera, compactor, incarcator frontal, masina insamantat gazon, utilaj scarificare gazon., Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatorul personal: un responsabil tehnic cu executia in constructii, un responsabil cu calitatea constructii, un responsabil cu proiectul care are calitatea de Manager Proiect, un inginer constructor, un inginer horticultor, un maistru peisagist, minim 15 persoane care au calitatea de betonist, pavator, muncitor peisagist Ofertantul trebuie sa detina un certificat emis de organisme independente acreditate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001/2001 in domeniul executiei lucrarilor de constructii sau alte documente echivalente acceptate, Ofertantul trebuie sa detina un certificat emis de organisme independente acreditate care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu - Certificat ISO 14001/2005 in domeniul executiei lucrarilor de constructii sau alte documente echivalente acceptate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se afla anexata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.01.2012 15:36