Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ??Reabilitare parte carosabila str. Rahovei in loc. Vinju Mare?? si ?Reabilitare alei pietonale pe str. Rahovei si str. Republicii in loc. Vinju Mare??


Detaliu pentru invitatia numarul 340247
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL VINJU MARE (PRIMARIA VINJU MARE)
Numar invitatie: 340247/29.11.2012
Denumire contract: ??Reabilitare parte carosabila str. Rahovei in loc. Vinju Mare?? si ?Reabilitare alei pietonale pe str. Rahovei si str. Republicii in loc. Vinju Mare??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL VINJU MARE (PRIMARIA VINJU MARE)Cod fiscal: 7536970, Adresa: STRADA RAHOVEI, NR. 8, VANJU MARE, MEHEDINTI, Vanju Mare, Telefon: 0252350660, Fax: 0252350097
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA RAHOVEI, NR. 8, VANJU MARE, MEHEDINTI, Vanju Mare, Romania, cod postal: 225400, telefon: +40 0252350660, fax: +40 0252350097, persoana de contact: PRIMARIA VINJU MARE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA VINJU MARE, STRADA RAHOVEI, NR. 8, MEHEDINTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ??Reabilitare parte carosabila str. Rahovei in loc. Vinju Mare?? si ?Reabilitare alei pietonale pe str. Rahovei si str. Republicii in loc. Vinju Mare??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia lucrarilor de proiectare si executie pentru obiectivul??Reabilitare parte carosabila str. Rahovei in loc. Vinju Mare????Reabilitare alei pietonale pe str. Rahovei si str. Republicii in loc. Vinju Mare??Valoarea estimata fara TVA este de 308.600 lei fara TVA din care valoarea estimata pentru executia lucrarilor este de 303.600 lei fata TVA , iar valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 5.000 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 308, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Valabilitate garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 6.172 lei. In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC se va retine contestatorului, caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre C.N.S.C., suma de 3.086 lei, calculata conform prevederilor Art.278^1/OUG34/2006.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se constituie la alegere, conform art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin (se alege): - instrument de garantare . sau - retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante ? Primaria Vinju Mare. Suma initiala care se depunde de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareF 12A2) Declaratii privind calitatea de participant la procedura F 12C3) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F5.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului :1. Primar Rugina Nicolae, 2. Viceprimar Gogea Puiu, 3. Drinceanu Silvia - contabil, 4. Sirbu ? Cretu Elena Adina - secretar, 5. Murgu Ileana ? casier6. Andrita Dan - persoana cu responsabilitati in domeniul achizitiilor publice7.Consilieri responsabili cu aprobarea bugetului si contractelor: Tita Samuel Eduard, Hirsovescu Puiu, Mijaiche Alexandru, Ciovica Ion, Cracea Ionel, Ionitoiu Mariana Dani, Boceanu Mihai Misu, Moldoveanu Florin, Maliborschi Marinescu Aida, Popescu Valentin Cristian, Carapencea Ion, Toader Octavian, Marcu Adrian, Dumitrescu Mihai.4) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, F 31.5) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare F 12B;6) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele-fara datorii;7) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele-fara datorii;8) cazier fiscal al persoanei juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.9) cazier judiciar al persoanei juridice, eliberat de Inspectoratul de Politie al Judetului, respectiv Directia Generala de Politie de pe raza careia societatea isi are sediul socialDocumentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Pentru persoane juridice/fizice romane: certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator al ofertantilor, emis de ONRC .Mod de dovedire: Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de OficiulRegistrului Comertului pentru licitatie, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;a. codul unic de inregistrare;b. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);c. structura actionariatului;d. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e. domeniul de activitate principal;f. domeniile de activitate secundare;g. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);h. activitatile autorizateDeclaratie pe propria raspundere care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din lege, dupa caz (numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului de proiectare si executie.Mod de dovedire: Se vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).9) activitatile autorizateDocumentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pentru ultimii trei ani, (2009, 2010, 2011)In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Bilanturile contabile pentru ultimii trei ani.documente in copie lizibila, vizate si inregistrate de organele competente.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri.Nivelul minim al cifrei medii de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie egal sau mai mare decat 617.200 lei (exclusivTVA), In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului va prezenta Formular B2 ?i form 3., In cazul in care ofertantul demonstreaza indeplinirea cerintelor privind Capacitatea economica si financiara , invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c^1 si d si art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, se vor cumula resursele prezentate de ofertant cu cele prezentate de un sustinator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor si lucrari similare executate in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertelor, 2.Fisa de experienta similara. Se solicita ca nivel minim: PENTRU PROIECTARE - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract similar a carui valoarea sa fie cel putin egala cu 5.000lei, exclusiv TVA.PENTRU EXECUTIA DE LUCRARI - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin 1 contract similar de executie lucrari, a carui valoarea sa fie cel putin egala cu 303.600 lei, exclusiv TVA.Pentru experienta similara se accepta si contract de proiectare si executie, in valoare de 308.600 lei din care servicii de proiectare de minim 5.000 lei.Fisele de experienta similara vor fi insotite de documente/certificari/etc provenite de la beneficiarul serviciilor /lucrarilor, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor pentru executie si pentru predarea documentatiei de proiectare pentru prestarea serviciilor, recomandare din partea beneficiarului., 3.Declaratie privind resursele umane si structura managementului. Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ala cadrelor de conducere in ultimii trei ani ? Formularul 12I., 4.Personalul necesar PROIECTULUI .-nivel minim1 inginer/subinginer specialist CFDPOfertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarelor documente: - diplome privind specializarea personalului (studiile, pregat atire profesionala, calificari si atestat profesional);autorizari/ certificate atestare profesionala; legitimatiile (aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere oferte) sau, in lipsa acestora, decizii numire pentru pozitia respectiva si documentatia de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare)., Continuare cerinta 4Se accepta prezentarea angajamentului departicipare (cf. prev. art. 188 alin.2 lit. c si alin.3 lit. b din OUG 34/2006), pe langa contracte de munca/etc. cv personal de conducere si de specialitate in original semnate si datate. Pentru toti specialistii se solicita doar dovada implicarii intr-un proiect similar.Nu se accepta propunerea de personal de specialitate care sa ocupe 2 sau mai multe pozitii din cele mentionate., Continuare cerinta 4Pentru personalul propus se vor prezenta documente doveditoare privind relatiile de munca cu ofertantul, contract de munca/lista personalului din REVISALNOTA: Documentele solicitate mai sus reprezinta cerinte obligatorii. Neprezentarea unui document asa cum au fost solicitat mai sus conduce la declar ofertei ca inacceptabila, 5.Personalul necesar EXECUTIEI -nivel minim1 manager de contract ? studii superioare Facultatea de Constructii1sef punct lucru inginer/subinginer CFDP1responsabil (RTE) domeniul constructii drumuri si podurid(atestat in vigoare la data limimita de depunere a ofertei);1 responsabil controlul calitatii drumurilor(CQ)1 responsabil cu controlul tehnic de calitate pentru domeniul produse pentru constructii1inginer/subinginer topo;1 Coordonator securitate si sanatate in munca licentiat al unei Facultatii de Constructii - diploma de inginer/subinginer - Formarea specifica de Coordonator SSM actualizata la fiecare 3(trei) ani, in conf cu HG nr. 300/2006;
-1 responsabil cu managementul mediului (atestat sau decizie interna de numire);, Continuare cerinta 5Nu se accepta propunerea de personal de specialitate care sa ocupe 2 sau mai multe pozitii din cele mentionateOfertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: acordul pentru participarea la derularea contractului- diplome privind specializ personalului; autorizi/ certific atestare profes; legitimatiile (aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere oferte) sau, in lipsa acestora, decizii numire pentru pozitia respectiva si documemte de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare) . CV persoane de conducere si de specialitate in original semnate si datate. Pentru controlul calitatii (CQ) se admite prezentarea deciziei interne de numire in functie conform legislatiei in vigoare Se accepta prezentare angajament participare (cf. prev. art. 188 alin.2 lit. c si alin.3 lit. b din OUG 34/2006), pe langa contracte de munca/etc ., Continuare cerinta 5Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare, cu dovedirea exerientei specifice.Nu se accepta propunerea de personal de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;
-. ?diplome privind specializarea personalului; ?autorizatii/ certificate de atestarePentru personalul propus se vor prezenta documente doveditoare privind relatiile de munca cu ofertantul, contractul de munca/lista personalului din REVISALNOTA: Documentele solicitate mai sus reprezinta cerinte obligatorii. Neprezentarea unui document asa cum au fost solicitat mai sus conduce la declararea ofertei ca inacceptabila., 6.Prezentarea Declaratiei referitoare la echipamente/utilajele/etc de care ofertantul dispune, din care sa rezulte dispozitia asupra a cel putin urmatoarele: Executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii utilajelor si instalatiilor specifice executarii lucrarilor: compactor static autopropulsat; incarcat frontal; autobasculanta minim 16 to; repartizator mixturi asfaltice, masina de imprastiat EBC.- acces la produse de balastiera proprii sau pe baza de contract de inchiriere/furnizare, sau un angajament de punere la dispozitie- statie de preparare a mixturi asfaltice autorizata, Continuare cerinta 6Ofertantul are drept de folosinta sau detine laborator autorizat (de minim gradul II) cu profile corespunzatoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pentru lucrarile de infrastructura de transport rutierOfertantul va face dovada ca dispune de 1 laborator autorizat gr. 2 petru determinarea necesarului la executia lucrarii.Operatorul economic trebuie sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj/echipament in parte copii dupa acte de provenienta, contract de inchiriere, de concesionare, de leasing, etc, sau prin angajament de punere la dispozitie, copii atestat, autorizatii, 7.Informatii privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilorResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., 8.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintelor privind Capacitatea tehnica si/sau profesionala , invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si/sau umane si/sau experienta proprie invocata. Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 literele a, c^1 si d si art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor, se vor cumula resursele prezentate de ofertant cu cele prezentate de un sustinator.Tertul sustinator se poate prezenta inital cu angajamentul iar autoritatea contractanta ii va solicita ulterior documentele relevante pentru indeplinirea cerintei pentru care acesta acorda sustinerea. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 70 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei cu pretul cel mai mic /pretul ofertei luate in calcul X 70 Oferta castigatoare trebuie sa aiba o valoare egala sau mai mica decat bugetul alocat pentru contract. Daca toate ofertele admisibile depasesc bugetul alocat contractului, procedura de atribuire se anuleaza
Durata de executie
15
Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mica obtine 15 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = durata ofertei cea mai mica/durata ofertei luate in calcul X 15 Ofertele cu o durata de executie peste 6 luni nu vor fi punctate suplimentar. Ofertele cu o durata de executie mai mica de 3 luni nu vor fi punctate suplimentar Durata de executie se va exprima in luni calendaristice
Perioada de garantie a lucrarii
15
Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim (15 puncte); b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la punctul a) se acorda punctajul astfel: P garantie (n) = perioada (n) / perioada ofertei care a luat punctajul maxim x 15 puncte Perioada minima de garantie este de 12 luni, oferta care propune o garantie de buna executie mai mica de 12 luni va fi declarataneconforma, perioada maxima fiind de 48 luni, oferta care propune o garantie de buna executie mai mare de 48 luni nu va fipunctata suplimentar. Perioada de garantie a lucrarii se va exprima in luni calendaristice
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ATASAT INVITATIE SEAP SAU PRIMARIA VINJU MARE, STR. RAHOVEI, NR. 8, MEHEDINTI
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 09:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer