Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE PASAJ LETEA DIN MUNICIPIUL BACAU


Detaliu pentru invitatia numarul 339640
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BACAU
Numar invitatie: 339640/16.11.2012
Denumire contract: REABILITARE PASAJ LETEA DIN MUNICIPIUL BACAU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BACAUCod fiscal: R4278337, Adresa: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Telefon: 0234-581849;0723683160, Fax: 0234-588757
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE PASAJ LETEA DIN MUNICIPIUL BACAU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa: - refacerea imbracamintii carosabile a pasajului, hidroizolatiei, executia unui nou parapet de siguranta metalic, vopsirea suprafetelor betonului, realizarea unei noi instalatii de iluminat
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 155, 426.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 100000 lei . Valabilitate: = 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. La procedura online, dovada constituirii garantiei de participare se va posta in SAEP (scanata PANA LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor. Operatorul economic va constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 actualizata. Pentru garantia de participare depusa in euro echivalenta se va face la cursul BNR cu 10 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor. In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul (Formular 11) din sectiunea FORMULARE. In cazul constituirii garantiei de participare cu ordin de plata contul in care se va depune garantia este RO28TREZ0615006XXX000234, codul CIF 4278337. In cazul unei asocieri Garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii. -IMM-urile, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia privind incadrarea firmei in categoria IMM-urilor, conform Legii nr.346/2004 actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-urilor se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM-urilor, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare. Dovada constituirii garantiei de participare in oricare din formele prezentate, va demonstra respectarea art. 87 din HG 925/2006 actualizata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participaresuma de 8075, 54 lei, cu respectarea art. 278^1 lit.c) din OUG 34/2006 actualizata in masura in care CNSC respinge ca nefondata o contestatie a ofertantului. - Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, ce devine anexa la contract, conf. art. 90, alin(1) sau b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art. 90, alin.(3) din HG 925/2006 actualizata. In cadrul proiectului de contract la cap.14.1, se va mentiona varianta dorita de constituire. Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii actualizata Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu prevederile art.92 alin.(4) din HG 925/2006 actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69¹ din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.a.Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006- completarea formularului A, sau certificat echivalent.b.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularului B si prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , precum si a impozitelor si taxelor locale. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c.Neincadrarea in prevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata si caliatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata - completarea formularului12D; Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: 1. Romeo Stavarache ? Primar2. Dragos Luchian - Viceprimar3. Mihai Sustac ? Viceprimar4. Ilie Birzu ? Consilier Local5. Vasile Tescaru - Consilier Local6. Daniel-Dragos Stefan ? Consilier Local7. Corneliu-Dan Jitariu ? Consilier Local8. Neculai Nechita ? Consilier Local9. George Bogatu ? Consilier Local10. Cristinel Manolache ? Consilier Local11. Vasile Dragusanu ? Consilier Local12. Costel Bujor ? Consilier Local13. Stefan Stanciu ? Consilier Local14. Irina Daniela Florea ? Consilier Local15. Elena Cosma ? Consilier Local16. Constantin Scripat ? Consilier Local17. Radu Ababei ? Consilier Local18. Maria Enasel ? Consilier Local19. Iulian Stoican ? Consilier Local20. Florin Lazar ? Consilier Local21 Ghiorghe Huluta - Consilier Local22. Isabela Elena Adam ? Consilier Local23. Laurentiu Novac Diaconu ? Consilier Local24. Paul Valerian Timofte - Consilier Local25. Leonard Padureanu ? Administrator Public26. Cristina Buzdugan ? Director Directia Tehnica27. Clementina Vinerica ? Director Directia Economica28. Corneliu Gavrilescu ? Director Directia Juridica si Administratie Locala29. Florin Mateuta - Director Directia Drumuri Publice30. Corina Neaga ? Sef Serviciul Achizitii31. Elena Popa - Consilier la Serviciul Financiar Contabil32. Toader Otetea - Sef Serviciu Retele si Iluminat Public33. Ovidiu Romascanu - Consilier Serviciul Drumuri34. Constantin Barcan ? Consilier ? Serviciul Achizitii- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completarea formularului 12Cd. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - copletarea formularului G .Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (a) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, atunci ofertantul/ candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Documentele vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Formularele A si B se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati, subcontractantii si tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.Formularele 12C si 12D se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati, subcontractantii si tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz). Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Autorizatie de furnizor feroviar emisa de AFER pentru constructii in zona caii ferate insotita de agrementul tehnic feroviar, conform Ordinului Ministerului Transporturilor nr. 290/2000;Atestat ANRE tip B - executie lucrari electrice de 0, 4 kV.Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea medie a cifrei de afaceri globala a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani, sa fie cel putin 10.000.000 lei. Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Operatorului economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare din partea unui tert, trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care sustine, incheiat in forma autentica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta generala si specifica: 1.-lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, insotita de cert. de buna executie. Respectivele certificari indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul exec. lucr. si daca au fost efectuate si duse la bun sfarsit. Se va prezenta o lista a lucr. exec. in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul exec. lucr. si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., 2. Experienta similara Ofertantul trebuie sa fi executat sau dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita de depunere a ofertelor lucrari de pod rutier cu o lungime de minim 360 m (suma deschiderilor sau distanta dintre culee) similar lucrarilor ce vor face obiectul contractului conform caietului de sarcini. Se va completa formularul privind experienta similara pentru contractele de executie lucrari considerate de ofertant semnificative pentru sustinerea experientei similare, in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor. Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta: certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, procesele verbale la receptia lucrarilor si dupa documentele constatatoare emise de beneficiarii investitiilor respective., Nota; prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contr.de lucrari finalizat? se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau - lucrari receptionate insotite de proces verbal la terminarea lucrarilor; sau - lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna atunci capacitatea tehnica si /sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, -Se solicita prezentarea unei echipe minime alcatuita din : a)1 Manager proiect b)1 Sef santier c)1 Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul II MDRT ? conf. HG.925/1995 si Ord.651/2007; d)Responsabil cu controlul calitatii cu decizie interna;, Prezentarea de CV-uri, pentru persoanele nominalizate, in care sa se evidentieze, experienta profesionala; - Declaratie de disponibilitate in cazul in care persoana respectiva nu este angajata permanent a ofertantului. In ceea ce priveste CQ se considera suficienta pentru indeplinirea cerintei prezentarea deciziei de numire. Ofertantul va declara intreg personalul disponibil pentru indeplinirea in mod corespunzator a contractului ce face obiectul achizitiei. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna atunci capacitatea tehnica si /sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care exista subcontractanti se vor lua in calcul si resursele pentru partea lor de implicare., Declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Se vor prezenta diplome si atestate pentru persoanele nominalizate, in care sa se evidentieze nivelul studiilor si pregatirea corespunzatoare., Prezentarea de CV-uri, pentru persoanele nominalizate, in care sa se evidentieze, experienta profesionala; - Declaratie de disponibilitate in cazul in care persoana respectiva nu este angajata permanent a ofertantului. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care exista subcontractanti se vor lua in calcul si resursele pentru partea lor de implicare., Declaratie referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, insotita de documente care sa ateste detinerea(dotare proprie/inchiriere/sau alte forme de punere la dispozitie), a utilajelor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului: 1.SCHELA MET. TUB. EXT. S640MP G=11-13, 52.MOTOCOMPR. AER MOBIL JOASA PRESIUNE 4, 0-5, 9 MC/MIN3.CIOCAN PNEUM.8-15 KG4.INST. MOBILA DE SABLARE USCATA INCLUSIV COMPR.3, 7 MC/MIN 7KGF/CMP5.AUTOGREDER PANA LA 175CP6.VIBRATOR UNIVERSAL CU MOTOR TERMIC 2, 9-4CP7.COMPACTOR STATIC AUTOPROP., CU RULOURI (VALTURI) , R8-14, DE 14TF8.COMPACTOR STATIC AUTOPROP. PE PNEURI 10, 1-16TF9.MALAXOR MECANIC DE ASFALT 300-1000L10.REPARTIZATOR FINISOR MIXTURI ASFALTICE MOT. TERM. FARA PALPATOR 92CP11.AUTOGUDRONATOR3500-3600L12.MASINA DE TRASAT BENZI DE CIRCULATIE, MOTOR ARDERE INTERNA 40-, continuare13.MATURA MECANICA PE TRACTOR65CP14.MOTOPOMPA6- 8CP15.AUTOCISTERNA CU DISP. DE STROPIT CU M.A.J.5-8T16.MACARA DE FEREASTRA 0, 15TF17.MACARA PE PNEURI 10-14, 9TF ?18.INCARCATOR FRONTAL PE PNEURI PINA LA 2, 6-3, 9 MC19.AGITATOR CU VAS20.MASINA FREZAT ASFALT WIRTGEN 500, SAU ECHIVALENT21.MACARA PE PNEURI CU BRAT CU ZABRELE 15, 0-19, 9 TF22.GRUP TERMIC DE SUDURA 28-35KW23.INSTALATIE CE VOPSIT GRACO, SAU ECHIVALENT24.DISPOZITIV MECANIC DE INDOIT TEVI25.AUTOTELESCOP TB-26 MONTAT PE AUTO ZIL-157 9T, SAU ECHIVALENT26.MASINA DE EXECUTAT FILETE27.MASINA DE GAURIT ELECTRICA28.ROTOPERCUTANTA D=35MM, Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz acordul acestuia/acestora. Daca ofertantul nu subcontacteaza o parte din contract, se va prezenta formularul D cu precizarea ? nu este cazul?. Declaratie privind certificarea sistemului de management al calitatii pentru executia lucrarilor, conform standardului ISO 9001 sau in cazul in care nu detine acest certificat, se vor prezenta orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Declaratie privind certificarea sistemului de management al mediului pentru executia lucrarilor, conform standardului ISO 14001, sau in cazul in care nu detine acest certificat, se vor prezenta orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.11.2012 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer