Achizitie publica - Reabilitare pasaj rutier Gradiste ? executie lucrari
Detaliu pentru invitatia numarul 320524
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320524/21.02.2012
Denumire contract: Reabilitare pasaj rutier Gradiste ? executie lucrari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Revolutiei nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257284744, persoana de contact: Unitatea de Implementare a Proiectului Reabilitare pasaj rutier Gradiste
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Arad, B-dul Revolutiei nr. 75, camera 16
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare pasaj rutier Gradiste ? executie lucrari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de reabilitare a pasajului rutier Gradiste din Municipiul Arad, proiect finantat prin Programul operational regional 2007-2013 Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana ?subdomeniul Poli de dezvoltare urbana?, cod SMIS 18696
II.1.6) CPV: 45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 111, 598 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 240.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data depunerii ofertelor).Moduri de constituire a garantiei de participare: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoarea Autoritatii Contractante (art. 86 din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009), sau-ordin de plata vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului, din care sa reiasa debitarea contului acestuia cu suma indicata mai sus. Contul pentru garantii de participare la licitatii al Municipiului Arad deschis la Trezoreria municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669In cazul in care ofertantul va depune, in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 scrisoarea de garantie, aceasta va fi eliberata de o banca/societate de asigurari cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul scrisorilor de garantie emise de o banca/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata a acesteia.Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?.Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa F 5 Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin retineri din facturile inaintate la plata. Prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu FORMULARUL 12A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiain conformitate cu FORMULARUL 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.-Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind participarea la procedura de achizitie cu oferta independenta, conform FORMULARULUI 12 C.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, in conformitate cu FORMULARUL 7. Persoanele cu functie de decizie in organizarea si desfasurarea prezentei achizitii, respectiv membrii comisiei de evaluare a ofertelor sunt : dl. Razvan Popa, Director al Directiei Tehnice din cadrul Primariei Municipiului Arad, infunctia de presedinte cu drept de vot, dl.Bogdan Faur, Sef Serviciu Intretinere si Reparatii Cai de Comunicatii Terestre din cadrul Primariei Municipiului Arad, in functia de membru, dra. Gertrude Kraus, consilier la Serviciul Datorie Publica Salarizare din cadrul Primariei Municipiului Arad, in functia de membru, dna. Valerica Sobaru, consilier la Serviciul Integrare Europeana din cadrul Primariei Municipiului Arad, in functia de membru, dl. Iulian Morar, Sef Birou Achizitii Publice din cadrul Primariei Municipiului Arad, infunctia de membru.-Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii IMM: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor, conform Formularului 5 (daca este cazul) -Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului - Ofertantii vor prezenta Certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie conforma cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate executia de lucrari similare cu cele ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. In cazul unei asocieri cel putin unul din asociati trebuie sa indeplineasca cerinta de mai sus-Informatii privind personalul de care dispune in vederea indeplinirii contractului - Ofertantii vor prezenta lista personalului propus pentru indeplinirea contractului de lucrari, CV-urile acestora semnate in original, copii ale diplomelor de studii sau calificarilor obtinute (copii conforme cu originalul)- Informatii privindcapacitatea profesionala - echipa de experti necesara pentru indeplinirea contractului va fi formata din minim 5 experti, dupa cum urmeaza: A)Manager de proiect ? un absolvent al Facultatii de Constructii, cu experienta generala de minim 5 ani, care sa fi participat la executia a cel putin unei lucrari similare, ocupand o pozitie similara in cadrul proiectului;B) Expert tehnic 1 - un absolvent al Facultatii de Constructii sectia Cai Ferate, Drumuri si Poduri, cu experienta generala de minim 5 ani, care sa fi participat la executia a cel putin unui pod cu caracteristici similare;C) Expert tehnic 2 - un absolvent al Facultatii de Constructii sectia Cai Ferate, Drumuri si Poduri, cu experienta generala de minim 5 ani, care sa fi participat la executia a cel putin o lucrare de constructii/reabilitare linii de tramvai/cale ferata;D) Expert tehnic 3 - un absolvent al Facultatii de Electrotehnica, care sa fi participat la executia de lucrari de constructie/reabilitare retele de iluminat public;E) Minim un responsabil tehnic cu executia, pentru domeniile poduri, cai ferate si drumuri - absolvent al Facultatii de Constructii sectia Cai Ferate, Drumuri si Poduri, care sa fi participat la executia a cel putin unei lucrari similare ocupand o pozitie similara in cadrul proiectului;Pentru personalul solicitat la pozitiile 1 ? 4: -Dovada absolvirii se va face cu Diploma de absolvire (copie) sau echivalent;
-Dovada experientei generale se va face prin prezentarea unui CV;
-Dovada participarii la proiecte similare se va face prin prezentarea unei recomandari din partea beneficiarului lucrarii.Pentru responsabilul tehnic solicitat la pozitia 5: -Dovada absolvirii se va face cu Diploma de absolvire (copie) sau echivalent;
-Dovada experientei generale se va face prin prezentarea unui CV;
-Dovada indeplinirii calitatii de responsabil tehnic cu executia se va face prin prezentarea unui Certificat de atestare tehnico ? profesional emis de Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, pentru domeniul ?Poduri?, respectiv pentru domeniul ?Cai ferate?, sau echivalent pentru ofertantii straini.NOTA: Conditia de la pozitia 5 poate fi indeplinita de una sau mai multe persoane.Pentru personalul propus se va prezenta in anexa la CV o declaratie de disponibilitate, precum si copia contractului individual de munca sau a contractului de colaborare/prestari servicii incheiat intre ofertant si persoana propusa.Ofertantul va completa si depune ?lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului?.Atunci cand un grup de operatori economici depune o oferta /candidatura comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimi 5 aniOfertantii vor completa si prezenta lista privindprincipalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (se considera ultimii 5 ani pana la data depunerii ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similara Cerinta minima: Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 5 ani ( se considera ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), au incheiat un contract de executie de lucrari de construire/reabilitare pod/pasaj rutier pe care sa fie amplasatao linie de tramvai/CF, contract cu o valoare de minim 12.000.000 lei., Informatii privind dotarile specificeOfertantii vor prezenta declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: - un motocompresor mobil;
- o pompa hidraulica de beton;
- un buldozer pe senile de 65 ? 80 cp;
- o instalatie preparare mixtura asfaltica;
- un repartizator ? finisor mixtura asfaltica;
- o macara pe pneuri pana la 9, 9 tf;
- un incarcator frontal pe pneuri., Informatii privind asociatii/subcontractantiiOfertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei., Informatii privindcapacitatea profesionalaEchipa de experti necesara pentru indeplinirea contractului va fi formata din minim 5 experti, dupa cum urmeaza: A) Manager de proiect ? un absolvent al Facultatii de Constructiic) B) Expert tehnic 1 - un absolvent al Facultatii de Constructii sectia Cai Ferate, Drumuri si Podurid) C) Expert tehnic 2 - un absolvent al Facultatii de Constructii sectia Cai Ferate, Drumuri si Podurie) D) Expert tehnic 3 - un absolvent al Facultatii de Electrotehnicaf) E) Minim un responsabil tehnic cu executia, pentru domeniile poduri, cai ferate si drumuri - absolvent al Facultatii de Constructii sectia Cai Ferate, Drumuri si Poduri Informatii privindasigurarea calitatii lucrarilorOfertantii vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001, valabil cel putin pana la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei, Standarde de protectia mediuluiOfertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante, respectiv ISO 14001, valabil cel putin la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
20
Descriere: durata de garantie acordata lucrarilor
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 00:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 00:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 13:36