Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare pasaj rutier Gradiste ? servicii de audit financiar


Detaliu pentru invitatia numarul 335848
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 335848/20.09.2012
Denumire contract: Reabilitare pasaj rutier Gradiste ? servicii de audit financiar
Stare procedura: Suspendata(din 25.09.2012 11:36)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei, nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257255818, persoana de contact: Serviciul Relatii cu Publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, B-dul Revolutiei, nr. 75, cam. 15 ? Biroul Achizitii Publice, Informatica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare pasaj rutier Gradiste ? servicii de audit financiar
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de audit financiar pentru proiectul ?Reabilitare pasaj rutier Gradiste?, proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana ?subdomeniul Poli de dezvoltare urbana?, cod SMIS 18696
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 1400 lei. Per. de valab. a GP trebuie sa fie de min. 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Moduri de constituire a GP: instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau soc. de asigurari, in favoarea Autoritatii Contractante, sau ordin de plata vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului, din care sa reiasa debitarea contului acestuia cu suma indicata mai sus, sau depunerea sumei indicate, in numerar, la casieria AC. Contul pentru GPla licitatii al Municipiului Arad deschis la Trez. mun. Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.In cazul in care ofertantul va depune, in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, scrisoarea de garantie, aceasta va fi eliberata de o banca/societate de asigurari de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul scrisorilor de garantie emise de o banca/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata a acesteia.Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la desch. ofertelor. AC va exclude din prezenta proc. de atrib. ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si perioada de valab. solic. in prezenta doc. de atribuire. Dovada constituirii GP trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicurile continand propunerea tehnica si propunerea financiara. Ofertantii care vor constitui GP conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa formularul nr. 38. In cazul in care aceasta proc. de atrib. va fi contestata la CNSC, iar acesta din urma va respinge contestatia ?ca fiind nefondata?, AC va retine contestatorului o parte din garantia de participare, conform art. 278?1 alin (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin instrument de garantare sau retineri din facturile inaintate la plata. In acest ultim caz, prestatorul, in conformitate cu HG 1045/2011, are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dl. Bogdan Faur, presedinte cu drept de vot; dra. Gertrude Kraus, membru; dl. Iulian Morar, membru; dna. Valerica Sobaru, membru de rezerva; dl. Gheorghe Falca, primar; dl. Levente Bognar, viceprimar; dl. Catalin Titiriga, viceprimar; dna Claudia Macra, administrator public; dna. Claudia Grozavu, director economic; dl. Ciprian Puie, consilier juridic, dl. Mosneag Ovidiu, consilier local, dl. Czister Kalman, consilier local, dl. Vlaicu-Hergane Traian Ion, consilier local, dl. Ciupe Ionel, consilier local, dna. Pistru ? Popa Simona Geanina, consilier local, Lazurca Adrian ? Catalin, consilier local, Varga Glad ? Aurel, consilier local, Nicsanu Marcela ? Ana, consilier local, Farcas Ioan, consilier local, Cismasiu Mariana, consilier local, Maris Florin, consilier local, Gligor Teodor, consilier local, Ardelean Lia, consilier local, Lupas Marin, consilier local, Galis Florin, consilier local, Rus Eugen Vasile, consilier local, Mihuta Tristan Gheorghe, consilier local, Ghilinta Gheorghe, consilier local, Dolha Ioan, consilier local, Bilcea Ovidiu Sergiu, consilier local, Tautu Ioan, consilier local.In cazul sustinerii financiare, tehnice si/sau profesionale de catre un tert, acesta va trebui sa prezinte formularul amintit. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5. Declaratie privind incadarea in categoria IMM-urilor. Ofertantii vor completa si prezenta declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor, conform Formularului 38 (daca este cazul) Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului - Ofertantii vor prezenta Certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului (copie conforma cu originalul), din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. In cazul unei asocieri, cerinta de mai sus se considera indeplinita daca se respecta prevederile anexei 2 a Ordinului ANRMAP nr. 509/2011. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, certificatul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generaleOfertantii vor completa si prezenta fisa de informatii generale ? inclusiv date referitoare la nivelul mediei cifrei de afaceri din ultimii 3 ani corespunzatoare domeniului de activitate aferent contractului. Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie de minim 100.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea profesionala. a)Certficat deatestare a calitatii auditor emis de Camera Audit Finan din Romania (CAFR) pt fiecare expert, copie ?conform cu originalul?. Temei legal: Instructi Minist Dezvolt Regio si Turism, Dir Gen Autorit de Manage pt Progr Oper Reg (DGAMPOR) privind Termenii de Referinta pt achiz. serv de audit prev. in contr finant din fonduri ext neramburs.b)Carnetul de membru CAFR cu mentiunea ?Activ?/2012, pt fiecare expert, copie ?conform cu originalul?. Temei legal: Instruct MDRT, DGAMPOR ref la TR pt achizi serv de audit pt contrac. finant din fonduri ext neramburs., Lista principalelor servicii similare prestate in ultimi 3 ani. Ofertantii vor completa si prezenta lista privindprincipalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere aofertelor)., Experienta similaraSe vor completa fise de informatii privind experienta similara. Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), au derulat cel putin un contract de servicii similare cu valoarea de minim 70.000 lei.Pentru demonstrarea experientei se vor atasa: - certificate sau documente emise sau contrasemnate de beneficiar care sa ateste indeplinirea unui asemenea contract;
- recomandare din partea beneficiarilor pentru contractul(ele) de servicii similare prezentat ca experienta similara., Informatii privind asociatii/subcontractantii Certificat ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contact dl. Iulian Morar
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2012 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer