Achizitie publica - Reabilitare pasaj rutier Gradiste ? servicii de consultanta si expertiza
Detaliu pentru invitatia numarul 329805
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329805/18.06.2012
Denumire contract: Reabilitare pasaj rutier Gradiste ? servicii de consultanta si expertiza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei, nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257284744, persoana de contact: Serviciul Relatii cu Publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, B-dul Revolutiei, nr. 75, cam. 15 ? Biroul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare pasaj rutier Gradiste ? servicii de consultanta si expertiza
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de consultanta si expertiza pentru proiectul ?Reabilitare pasaj rutier Gradiste?, proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana ?subdomeniul Poli de dezvoltare urbana?, cod SMIS 18696
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 981.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 3.000 lei. Per. de valab. a GP trebuie sa fie de min. 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Moduri de constituire a GP: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoarea Autoritatii Contractante, sau ordin de plata vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului, din care sa reiasa debitarea contului acestuia cu suma indicata mai sus. Contul pentru GPla licitatii al Municipiului Arad deschis la Trez. mun. Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.In cazul in care ofertantul va depune, in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, scrisoarea de garantie, aceasta va fi eliberata de o banca/societate de asigurari de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul scrisorilor de garantie emise de o banca/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata a acesteia.Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la desch. ofertelor. AC va exclude din prezenta proc. de atrib. ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si perioada de valab. solic. in prezenta doc. de atribuire. Dovada constituirii GP trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicurile continand propunerea tehnica si propunerea financiara. Ofertantii care vor constitui GP conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa formularul nr. 37. In cazul in care aceasta proc. de atrib. va fi contestata la CNSC, iar acesta din urma va respinge contestatia ?ca fiind nefondata?, autoritatea contractanta va retine contestatorului o parte din garantia de participare, conform art. 278?1 alin (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin retineri din facturile inaintate la plata. In acest caz, prestatorul, in conformitate cu HG 1045/2011, are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dl. Bogdan Faur, presedinte cu drept de vot; dra. Gertrude Kraus, membru; dl. Iulian Morar, membru; dna. Valerica Sobaru, membru; dl. Costel Pisleaga, membru; dl. Lucian Hategan, membru de rezerva; dl. Gheorghe Falca, primar; dl. Levente Bognar, viceprimar; dna. Geanina Pistru, viceprimar; dna Claudia Macra, administrator public; dna. Viorica Botocan, director economic; dl. Ciprian Puie, consilier juridic, dl. Mosneag Ovidiu, consilier local, dl. Czister Kalman, consilier local, dl. Bonca Ovidiu, consilier local, dl. Saplacan Gheorghe, consilier local, dl. Dekany Alexandru Tiberiu, consilier local, dl. Rosu Petru, consilier local, dl. Vlaicu-Hergane Traian Ion, consilier local, dl. Dragan Gheorghe, consilier local, dl. Serb Lucian, consilier local, dl. Gligor Teodor, consilier local, dl. Manta Florin, consilier local, dl. Melinte Marian, consilier local, dl. Maxim Dimitrie, consilier local, dl. Schill Gheorghe, consilier local, dl. Ozarchevici Marius Gabriel, consilier local, dna. Chirilov Adriana, consilier local, dl. Biringer Bruno, consilier local, dl. Tabuia Stefan, consilier local, dna. Cismasiu Adriana, consilier local, dl. Ciupe Ionel, consilier local, dna. Rasunoiu Camelia, consilier local.In cazul sustinerii financiare, tehnice si/sau profesionale de catre un tert, acesta va trebui sa prezinte formularul amintit. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;4. Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5. Declaratie privind incadarea in categoria IMM-urilor. Ofertantii vor completa si prezenta declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor, conform Formularului 38(daca este cazul) Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului - Ofertantii vor prezenta Certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului (copie conforma cu originalul), din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. In cazul unei asocieri cel putin unul din asociati trebuie sa indeplineasca cerinta de mai sus. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, certificatul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii/subcontractantii, Ofertantii vor prezenta lista personalului propus pentru indeplinirea contractului de servicii, CV-urile acestora semnate in original, copii ale diplomelor de studii sau calificarilor obtinute (copii conforme cu originalul)., Informatii privindcapacitatea profesionala. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti responsabili pentru implementarea contractului), echipa de experti cheie fiind formata din minim 2 experti, dupa cum urmeaza: 1. Manager de proiect ? un absolvent al Facultatii de Stiinte Economice si al cursului de ?Manager de proiect?, cu experienta generala de min. 5 ani, care sa fi participat la prestarea unor servicii similare, ocupand o pozitie similara in cadrul unui contract de management de proiect;2. Expert tehnic (inginer) ? absolvent al cursului de ?Manager de proiect?, cu experienta generala de min. 5 ani care sa fi participat la prestarea unor servicii similare, ocupand o pozitie similara in cadrul unui contract de management de proiect, Lista principalelor servicii similare prestate in ultimi 3 ani, Experienta similaraSe vor completa Fisa/fise de informatii privind experienta similara. Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani ( se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), au prestat un contract similar de servicii de consultanta, cu o valoare minima de 150.000 lei fara TVA Certificat ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contact dl. Bogdan Faur.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 11:56