Achizitie publica - Reabilitare pasaj rutier Micalaca ? servicii de consultant si expertiza
Detaliu pentru invitatia numarul 321209
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321209/05.03.2012
Denumire contract: Reabilitare pasaj rutier Micalaca ? servicii de consultant si expertiza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei, nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257284744, persoana de contact: Serviciul Relatii cu Publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, B-dul Revolutiei, nr. 75, cam. 13 ? Serviciul Intretinere si Reparatii Cai de Comunicatii Terestre
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare pasaj rutier Micalaca ? servicii de consultant si expertiza
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de consultanta si expertiza pentru proiectul ?Reabilitare pasaj rutier Micalaca?, proiect finantat prin Programul operational regional 2007-2013 Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana ?subdomeniul Poli de dezvoltare urbana?, cod SMIS 18695
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 151, 295.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 3.000 lei.Per. de valab. a GP trebuie sa fie de min. 90 de zile de la data lim. de dep. a ofertelor.Constit. a GP: instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau soc. de asig., in favoarea AC (art. 86 din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009), sau ordin de plata vizat de banca sau fila CEC, insotite de extrasul de cont al ofertantului, din care sa reiasa debitarea contului acestuia cu suma indicata mai sus. Contul pentru GPal Mun. Arad deschis la Trez. mun. Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.In cazul in care ofertantul va depune, in cf. cu art. 86/HG 925/2006 scr. de garantie, aceasta va fi eliberata de o banca/soc. de asig. cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul scr. de garantie emise de o banca/soc. de asig.din strainatate, se va prezenta in anexa traduc. Autoriz. a acesteia.Cf. art. 86 alin.(4)/HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la desch. ofertelor.AC va exclude din prezenta proc. de atrib. ofertantul care la data si ora desch. ofertelor nu va prezenta dovada constit. GP in forma, cuantumul si perioada de valab. solic. in prezenta doc. de atribuire. Dovada constit. GP trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indepl. acestei cerinte fara a deschide plicurile continand doc de calificare, prop.tehn.si prop.fin.Ofertantii care vor constit. GP cf art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM vor completa form. nr. 5 . In cazul in care aceasta proc. de atrib. a contractului de achiz. publ. de serv. de consultanta si expertiza pt. proiectul ?Reabilitare pasaj rutier Micalaca? va fi contestata la CNSC, iar acesta respinge contestatia ?ca fiind nefondata, tardiva, lipsita de interes, lipsita de obiect, ca fiind introdusa de o persoana fara calitate sau neimputernicita sa formuleze contestatia, precum si pe orice alta exceptie de procedura sau de fond?, AC va retine contestatorului o parte din GP, cf. art. 278?1 alin (1)/OUG 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie fie prin scrisoare de garantie bancara de buna executie, fie prin retineri din facturile inaintate la plata. In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri din facturile inaintate la plata, prestatorul, in conformitate cu HG 1045/2011 are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea ? formular 12A - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006- formular 2 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dna. Teodor Marian ? presedinte cu drept de vot; dl. Bogdan Faur ? membru; dna. Florentina Horgea ? membru; dna. Adina Dudas ? membru; dna. Dorina Rusu ? membru; dl. Iulian Morar ? membru de rezerva; dl. Lucian Hategan ? membru de rezerva; dl. Gheorghe Falca ? primar; dl. Levente Bognar ? viceprimar; dna. Geanina Pistru ? viceprimar; dna Claudia Macra ? administrator public; dl. Petru Tamas ? director economic; dl. Ciprian Puie ? consilier juridic.In cazul sustinerii financiare, tehnice si/sau profesionale de catre un tert si acesta va trebui sa prezinte formularul nr. 2.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 ? formular 12B - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;4. Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta ? formular nr. 15. Informatii privind asociatii/subcontractantiiOfertantul ? liderul Asociatiei va completa: Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii (Formularul 12 G).Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare.In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii .Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea (formular B.5.1), iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tututror asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului 1. Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului - Ofertantii vor prezenta Certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie conforma cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate executia de lucrari care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. In cazul unei asocieri cel putin unul din asociati trebuie sa indeplineasca cerinta de mai sus
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta lista personalului propus pentru indeplinirea contractului de servicii, CV-urile acestora semnate in original, copii ale diplomelor de studii sau calificarilor obtinute (copii conforme cu originalul)., Informatii privindcapacitatea profesionala. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti responsabili pentru implementarea contractului), echipa de experti cheie fiind formata din minim 2 experti, dupa cum urmeaza: 1.Manager de proiect ? un absolvent al Facultatii de Stiinte Economice si al cursului de ?Manager de proiect?, cu experienta in domeniu de minim 3 ani si experienta generala de minim 5 ani, care sa fi participat la prestarea unor servicii similare, ocupand o pozitie similara in cadrul proiectului;Expert tehnic (inginer constructor) ? absolvent al cursului de ?Manager de proiect?, cu experienta in domeniu de minim 3 ani si experienta generala de minim 5 ani care sa fi participat la prestarea unor servicii similare, ocupand o pozitie similara in cadrul proiectului, Lista principalelor servicii similare prestate in ultimi 3 ani, Experienta similaraSe vor completa Fisa/fise de informatii privind experienta similara. Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani ( se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), au executat un contract de prestari servicii de consultanta si expertiza de minim 150.000 lei Certificat ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contact dl. Bogdan Faur
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 02.03.2012 09:56