Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare pavilion central la Spitalul Mun. Turda, conf. Ord. 914/ 2006-saloane, corp C etaj IV


Detaliu pentru invitatia numarul 341484
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Turda
Numar invitatie: 341484/03.01.2013
Denumire contract: Reabilitare pavilion central la Spitalul Mun. Turda, conf. Ord. 914/ 2006-saloane, corp C etaj IV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal TurdaCod fiscal: 4287971, Adresa: str. Andrei Muresanu nr. 12-16, Turda, Telefon: 0264/312420, Fax: 0264/311578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Andrei Muresanu nr. 12-16, Turda, Romania, cod postal: 401103, telefon: +40 264312420, fax: +40 264311578, persoana de contact: Sorin Belu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Spitalului Municipal Turda, str. Andrei Muresanu nr. 12-16, tel. 0264/ 312420, fax 0264/ 311578
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare pavilion central la Spitalul Mun. Turda, conf. Ord. 914/ 2006-saloane, corp C etaj IV
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare pavilion central la Spitalul Mun. Turda, conf. Ord. 914/ 2006-saloane, corp C etaj IV
II.1.6) CPV: 45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 47, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pot.art.43^1 din OUG 34/2006 modif.prin L.279/2011, gar.de partic.este oblig.Gar. de partic este 500 lei. Per.de valab.a gar.de partic. este 90 de zile de la data limita de dep.a of. Gar.de part se constit: scris de gar.bancara, OP in contul RO78TREZ2195006XXX000887 TREZ TURDA, la casieria aut. contr. sau polita de asig. emisa de o societ de asig.
Garantie de buna executie
Gar. de buna exec. reprez. 5 % din val. totala a contr. fara TVA-formular 18. Se consit. prin scris.de gar. bancara, instr. de garantare emis de o societ de asig sau depozit colat. Gar.de buna exec se constit in 15 zile de la semnarea contractului. Conf.art.90 din HG 925/2006, aut.contr.are dreptul de a emite pretentii asupra gar. de buna exec.oricand pe parcursul indepl. contr, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contract. nu isi indepl. oblig. contr.Anterior emiterii unei pretentii asupra gar. de buna exec aut. contr are oblig de a notifica pretentia contractantului, precizand oblig. care nu au fost respectate. Perioada de valabilitate a garantei de buna exec. va fi de 5 ani si 10 zile, din care: 10 zile executie si 5 ani garantia tehnica acordata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Certif. de participare cu oferta independenta, conf. Ord. ANRMAP 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare lalicitatii cu oferta independenta- formular 12 C ;b) Declaratie privind eligibilitatea-formular 12 A;c) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/ 2006 -formular 12 B;d)Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantii nu au datorii la bugetul local. Acest certificat va fi emis de Primaria din razacareia apartin ofertantii.-Ofertantul va prezenta certificatul de atestare fiscala din care sa reaiasa ca nu au datorii fata de bugetul local si deasemenea va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Certificatul de atestare fiscala trebuie depus in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de ofertant.e) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat al statului, eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala. -Ofertantul va prezenta certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat al statului, din care sa reiasa faptul ca ofertantii nuau datorii la bugetul general consolidat al statului si de asemenea va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care seprezinta oferta.Certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat al statului trebuie depus in original, copie legalizata sau copie conformcu originalul semnata si stampilata de ofertant.f) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. art. 69 ^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG34/2006, aprobata cumodificarile si completarile ulterioare prin Legea 279/ 2011, cu modfificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functii de decizie incadrul autoritatii contractante sunt: ; Manager Bica Antonica Georgeta; Dir. fin-contabil Ec. Rad Elena; Sef Serv. A.T. Ec. Rus Virginia; Sef atelier Ing. Pop Gavril; Serv. achizitii- Ec. Vlad velia a) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, care va fi eliberat in baza: - Legii nr. 26/ 1990 republicata, privind Registrul comertului, cu toate modificarile si completarile ulterioare.- Legii nr. 31/ 1990 republicata, privind societatile comerciale, cu modificarile si completarile ulterioare.-Eliberat inainte cu maxim 30 de zilela data limita de depunere a ofertelor. Acest certificat trebuie depus in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata sistampilata de ofertant.b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati( adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii ( ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare juridica, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Ultimul bilant contabil vizat de organele competente, in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate de reprezentantul legal al ofertantului; b) Prezentare fisei de informatii generale (conf. formularului 4) din care sa rezulte cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Personalul angajat si cadrele de conducere in ultimii 3 ani-minim 25 angajati, din care: RTE-constructii;RTE-instalatii;inginer atestat ANRE;ing-instalatii;ing-constructii; 1 instalator apa-canal;1zidar;2structuristi;1 electrician;1resp atestat ANRGN pt.instal in gaz. Completare si prezentare formular 12I.Se vor prez.copii dupa: dipl.studii, contr.individual de munca pt.responsabil tehnic cu executia RTE atestat MLPAT, CV semnat in original de persoana propusa, copie "conform cu originalul" a autorizatiei sale vizata la zi si a contractului individual de munca.Se va permite si prezentarea unui angajament si doar daca este declarat castigator, operatorul va incheia contract/ contracte individuale de munca.Ofertant care nu face dovada cerintelor minime impuse in acest criteriu va fi descalificat. Personalul minim trebuie sa fie disponibil pe perioada lucrarilor- completare formular 7., b) Inf.privind subcontractantii.-formular 12 G;, c)Inf. priv.util si echip.neces pt.exec lucr-formular 12 H, d)Inf. privind asociatii-formular 8, e)Lista privind lucrarile executate in ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011).Echivalenta leu-euro se calculeaza potrivit cursului de schimb mediu anual comunicat de BNR valabil pentru fiecare din anii 2009, 2010, 2011 si anume: 2009-4, 2373 lei/ euro; 2010-4, 2099 lei/ euro; 2011-4, 2379 lei/ euro., f)Informatii privind programul de lucru-anexa 4.4.3., g) Experienta similara din care sa rezulte executarea in ultimii 5 ani a unui contract similar cu obiectul procedurii cu o valoare de minim 47600 lei, valoare calculata la un curs leu/ euro avand in vedere pentru calculul echivalentei cursul mediu anual lei/ valuta prezentat de BNR pentru fiecare an in parte-formular 13.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.12.2012 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer