Achizitie publica - Reabilitare piata Dacia din municipiul Petrosani, judetul Hunedoara
Detaliu pentru invitatia numarul 322788
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322788/26.03.2012
Denumire contract: Reabilitare piata Dacia din municipiul Petrosani, judetul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat PetrosaniCod fiscal: RO 16982459, Adresa: str. 1 Decembrie 1918, nr. 93, Petrosani, Telefon: 0254541220, Fax: 0254545903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie 1918, nr. 93, Petrosani, Romania, registratura, cod postal: 332019, telefon: +40 0254541220, fax: +40 0254545903, persoana de contact: Dragomir Lucian Octavian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. 1 Decembrie 1918, nr. 93, Petrosani, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Serviciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare piata Dacia din municipiul Petrosani, judetul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari in cadrul proiectului- Reabilitare piata Dacia din municipiul Petrosani: . Lucrari de constructii: -executie lucrari pentru demontare hala metalica (copertina) existenta si a meselor de beton;
-executie lucrari pentru construire hala metalica regim de inaltime parter (inaltime utila 6, 70 m si suprafata de 246, 93 mp);
-executie lucrari pentru construire anexa administrativa regim de inaltime parter (inaltime utila 2, 60 m, arie construita 41, 11 mp, arie desfasurata 41, 11 mp);
-executie lucrari pentru amenajare plarforma in jurul anexei pe o suprafata de 242, 88 mp
II.1.6) CPV: 45213141-3 - Lucrari de constructii de piete acoperite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 362, 023 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7240 lei (50% pentru IMM conform Legii 346/2004)Forma de constituire a garantiei de participare: 1.virament bancar sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.2.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii , conform Legiinr. 346/2004garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie.3.prin depunere la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in cont RO09TREZ3685004XXX000848 deschis la Trezoreria Petrosani sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de banca pana la data depunerii ofertelor.b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.4.In cazul unei asocieri, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMMpentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la garantia de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul in care unui ofertant i s-a respins contestatia ca nefondata conform art.278indice 1 aliniat.(1) litera.a) dinO.U.G. nr.34/2006 se va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 3620 lei.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuant.gar.de buna ex.a contr.de lucr.va reprez.10 % din pret.contr.fara TVA.Mod.de constit.a gar.de buna ex.a contr.de lucrari: -printr-un instrum. de gar.emis in cond. legii de o soc.banc. sau de o soc. de asig.care devine anexa la contr: -prin dep.la cas.aut.contr.a unei sume in num.in caz.in care val.gar.de buna ex.este redusa ca val.-ret.succ.din sum.dat.ptr. facturi part.In ac.caz contr.are oblig.de a desch.la Trez.Stat.un cont de disp.distinct la disp.aut.contr.Suma init.care se dep.de catre contr.in contul de disp.astfel deschis va fi de 0, 5 % din pret.contr.Pe parc.indepl.contr.aut.contr.urm.sa alim.ac.cont prin ret.succ.din sum.dat.si cuv.contr.pana la conc.sum.stab.drept gar.de buna ex.Restit.gar. de buna ex. se va face astfel: -70 % din val.gar.de buna ex.in term.de 14 zile de la data inch.pv de rec.la term.lucr.daca nu a ridicat pana la ac.data pret. asupra ei, iar risc.ptr.vicii ascunse este min.;
-rest.de 30%din val.gar.la exp.per.de gar.a lucr.exec.pe baza pv de rec.fin.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta minima obligatorieFisa privind informatii generale despre ofertantSolicitat DANesolicitat ?Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular V.1.1. din sectiunea formulare.Documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 2Cerinta minima obligatorieDeclaratie privind eligibilitateaSolicitat DANesolicitat ?Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.In cazul in care operatorul economic vine in sustinere cu tert sustinator aceasta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular V.1.2. din sectiunea formulare.Documentul se prezinta in originalCerinta nr.3Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioareSolicitat DANesolicitat ?Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.In cazul in care operatorul economic vine in sustinere cu tert sustinator aceasta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular. V.1.3. din sectiunea formulare.Documentul se prezinta in original.Cerinta nr.4Cerinta minima obligatorie: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSolicitat DANesolicitat ?Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular. V.1.4. din sectiunea formulare.Documentul se prezinta in original.Cerinta nr.5Cerinta minima obligatorie: - Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat in luna anterioara depunerii ofertelor ;Aceste documente se vor prezenta doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente catre bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor ;Aceste documente se vor prezenta doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Solicitat DANesolicitat ?Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatele constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata se vor prezenta in original sau copie lizibila certificata prin semnatura autorizata si stampila de reprezentantul ofertantului .Cerinta nr.6Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^ din ordonanta nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSolicitatDANesolicitat?Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care fac obiectul art.69ยน sunt: Dragomir Lucian Octavian-director executiv, Toderita Gabriela-consilier juridic, Ursan Mioara-contabil, Dumitrescu Aron-presedintele comisiei de evaluare, Deliu Anca-membru comisie de evaluare, Hodina Maria-membru comisie de evaluare, Hirian Alina- membru comisie de evaluare, Manea Marinela- membru comisie de evaluare, Stegar Florin-rezerva comisie de evaluare, Buliga Sorin- rezerva comisie de evaluare. Restrictiile se extind si asupra sotului/sotiei rudelor sau afinilor pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale cu persoanele mentionate mai sus.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Aceasta cerinta trebuie indeplinita de subcontractanti si de tertul/tertii sustinator/i.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formularV.1.5. din sectiunea formulare Documentul se prezinta in original.Cerinta nr.7Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSolicitatDANesolicitat?Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formularV.1.6. din sectiunea formulare.Documentul se prezinta in original. Cerinta nr. 1Cerinta minima obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National Registrul Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorilor economici emis cu cel putin 15 zile inainte de data de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.SolicitatDANesolicitat?Persoane juridice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatul constatator se va prezenta in original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Cerinta nr. 2Cerinta minima obligatorie : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana.SolicitatDANesolicitat?Persoane juridice / fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele se prezinta in original /copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul ? certificata prin semnatura autorizata si stampila de reprezentantul ofertantului .Cerinta nr. 3Cerinta minima obligatorie: Autorizatie pentru efectuarea de lucrari la Anexa Administrativa-instalatii de incalzire, emisa de Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat (ISCIR)valabila cel putin sase luni dupa data deschiderii ofertelor.SolicitatDANesolicitat?Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentul se prezinta in copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul ? certificata prin semnatura autorizata si stampila de reprezentantul ofertantului .Cerinta 4Cerinta minima obligatorie: Autorizatie pentru efectuarea de lucrari la Hala Metalica si Anexa Administrativa-instalatii electrice, emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE)valabila cel putin sase luni dupa data deschiderii ofertelor.SolicitatDANesolicitat?Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentul se prezinta in copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul ? certificata prin semnatura autorizata si stampila de reprezentantul ofertantului .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta minima obligatorie: prezentare bilanturi contabile la data de 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010SolicitatDANesolicitat?, Cerinta nr. 2Cerinta minima obligatorie: declaratie privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv, 2009, 2010, 2011: minim 700.000 lei.Pentru calcularea echivalentei in euro a cifrei de afaceri, se vor utiliza urmatoarele cursuri valutare : Cursul mediu anual din 2009 pentru euro = 4, 2373 RON;Cursul mediu anual din 2010 pentru euro = 4, 2099 RON;Cursul mediu anual din 2011 pentru euro = 4, 2379 RON;comunicat de BNR.SolicitatDANesolicitat?Daca un grup de operatori depune o oferta comuna , aceasta cerinta se considera indeplinita prin cumul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani continand valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt aut.contr.sau clienti privati si precizarea ca aceste contracte au fost efectuate in conf.cu normele profesionale din domeniu si au fost duse la bun sfarsit.Lucrarile se conf.prin prezentarea unor recomandari de buna executie din partea benef. de lucrari(maxim trei recomandari) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit. Prin formula ? lucrari executate si duse la bun sfarsit ? se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de pv de receptie partiala; sau-lucrari receptionate insotite de pv la terminarea lucrarilor;sau -lucrari receptionate insotite de pv de receptie finalaSolicitat DANesolicitat ?, Cerinta nr. 2Cerinta minima obligatorie: Experienta similaraevidentiata prin prezentarea a maximum doua contractesimilare de executie semnate, incheiate si/sau incepute in ultimii 5 ani(anterior depunerii ofertei) avand ca obiect executia de lucrari similare, a caror valoare sa fie de300.000 lei fara TVA.Vor fi acceptate ca experienta similara si lucrarile executate in perioada solicitata, chiar daca contractul a fost incheiat in urma cu mai mult de 5 ani.Ofertantul va anexa copii ale paginilor relevante(den.contractului, den.partilor, valoarea si durata contractului din contractele similare executate).Ptr.calc.echivalentei in euro, se va utiliza cursul mediu anual BNR pentru: 2007 1 euro = 3, 3373 RON;2008 1 euro = 3, 6827 RON;2009 1 euro = 4, 2373 RON;2010 1 euro = 4, 2099 RON;2011 1 euro = 4, 2379 RON.Solicitat DANesolicitat ?, Cerinta nr.3Cerinta minima obligatorie : Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului. Declaratia trebuie sa cuprindaechipamentele tehnice, utilajele si instalatiile necesare executarii lucrarilor care fac obiectul contractului in corelatie cu lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor si cu lista consumurilor privind transporturile aferente propunerii financiare cel putin pentru urmatoarele: -excavator pe pneuri (buldoexcavator)-1 buc;
-cilindru compactor-1 buc;
-repartizator finisor mixturi asfaltice- 1 buc;
-macara -1 buc;
-motopompa -1 buc;
-autobasculanta-1 buc;
-vibrator pentru beton-1 buc;
-placa vibratoare -1 buc.Op.ec.vor prezenta dovada detinerii fie in dotare propriefie in chirie a acestora, op.ec.care nu detin in proprietate vor prezenta un contract/precontract de inchiriere sau angajament.Solicitat DANesolicitat ?, Cerinta nr.4Cerinta minima obligatorie : Informatii privind personalul tehnic de specialitate si personalul de executie.Op.ec.trebuie sa faca dovada ca dispune de personal care sa acopere intreaga perioada de derulare a contr.de lucrari.1.Personal tehnic de specialitate: 1 sef santier responsabil direct cu indeplinirea contractului de lucrari;1 responsabil tehnic cu executia atestat in conditiile legii , in domeniul constructiilor;1 responsabil cu calitatea lucrarilor (CQ) atestat in conditiile legii.2.Personal de executie: 3 persoane asfaltator pavator;2 persoane fierar betonist; 2 persoane instalator sanitar;2 persoane electrician;2 persoane zugravi;2 persoane zidari;2 persoane lacatusi;1 sudor electric ;1 sudor gaze ;4 persoane deservent utilaje calificare masinist utilaje;1 persoana conducator auto pentru autobasc.SolicitatDANesolicitat?Daca un grup de operatori depune o oferta comuna, aceasta cerinta se considera indeplinita prin cumul., Cerinta nr.5Cerinta minima obligatorie : Declaratie privind subcontractantiiDeclaratia trebuie sa cuprinda partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti cu mentionarea procentului de subcontractare.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele schimbari nu trebuie sa duca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.SolicitatDANesolicitat? Cerinta nr. 1Cerinta minima obligatorie : Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent ori alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului.SolicitatDANesolicitat?, Cerinta nr. 2Cerinta minima obligatorie : Certificat ISO 14001/2005 sau echivalent, privind sistemul de management de mediu pentru domeniile de activitate care fac obiectulcontractului de lucrari ori alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului;SolicitatDANesolicitat?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 09:05